Tietääkö kukaan että löytyykö etu perän laakereita jostain laakeri firmasta ja millä numeroilla, vai onko pakko tilata jostain bemuliikkeestä?
325iX jakovaihteiston remontti (valmis ja lisää kysymyksiä)
Collapse
X
-
Eihän ne liene tavallisia laakereita kummallisempia ole, eli varmasti löytyy jostain laakerifirmasta. Tietysti tarvitaan joko laakerin mallinumero, mitat tai fyysinen malli. ETK ei näytä kertovan kaikkien laakereiden mittoja, eli paras vaihtoehto lienee purkaa perä ja ottaa kuluneet laakerit mukaan malliksi. Ellei siis joltakulta löydy niitä mallinumeroita...Originally posted by ////3Tietääkö kukaan että löytyykö etu perän laakereita jostain laakeri firmasta ja millä numeroilla, vai onko pakko tilata jostain bemuliikkeestä?Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
-
mitä pitäisi ottaa ix pois jos siitä tekisi takapotkuisen, onko jakolaatikko kiintee vaihdelaatikossa, kannattaako ottaa etuvetarit pois, jos laitan se aina talveksi takas nelivetoiseksi..Ex:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Jos otat etuvetarit pois niin jakolaatikon visco mene hetkessä paskaksi, koska jakolaatikkoa ei saa lukittua niin kuin esim. monessa neliveto maasturissa saa.Originally posted by Säddemitä pitäisi ottaa ix pois jos siitä tekisi takapotkuisen, onko jakolaatikko kiintee vaihdelaatikossa, kannattaako ottaa etuvetarit pois, jos laitan se aina talveksi takas nelivetoiseksi..Kun rakennat rakenna keralla kunnolla
Vikakoodien luku/nollailu 050-5301659 BMW:t ja myös muut merkit
Comment
-
Jakolaatikko pitää irrottaa kokonaan välistä, samalla sitten etukardaanikin lähtee. Sen jälkeen pitää saada takavetoisen kardaani sopimaan siihen vaihdelaatikon perään, en tiedä sopiiko joku siihen heittämällä, epäilen että ei koska jakolaatikon ja vaihteiston välinen rättinivel on isompi kuin takakardaanissa oleva.Originally posted by Säddemitä pitäisi ottaa ix pois jos siitä tekisi takapotkuisen, onko jakolaatikko kiintee vaihdelaatikossa, kannattaako ottaa etuvetarit pois, jos laitan se aina talveksi takas nelivetoiseksi..
Sittenkin siellä pyörii edelleen etuperä ja vetoakselit. Niitä ei voi irrottaa vaihtamatta koko pyörännapoja, etutolppia, ohjausta ja ties mitä vielä, koska vetarin mutteri kiristää navan ja laakerin nippuun.
Yksinkertaistettuna, koko hommassa ei ole mitään tolkkua, aja vaan nelivedolla tai osta takavetoinen auto, älä raiskaa iX:ää.
Eioo penaria alla enää.. :(
Comment
Comment