Originally posted by Jonsku
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 perän kannatinkumin vaihto?
Collapse
X
-
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
-
-
Originally posted by 525iiäxä View PostPerän kannakepuslan keskireikähän on sellainen soikea tahi pitkulainen. Mikä virka sillä on? Eikös se kiinnitys kuitenkin vedetä sen verran momenttiin, ettei pultti siinä reiässä hölsky?Originally posted by 525iiäxä View PostEikös se kuitenkin ole tarkoitus kiristää niin tiukkaan, että ei pultti liiku reiässä? Kolina ja helinä on muuten varma. Asennuksessa varmaan siitä on apua.
Vai mietittiinkö tässä mikä peräpuslan funktio on? Murikan kiinnitys palkkiin ottaa voimat vastaan ja toi pusla toimii ripustimena ja vaimentaa värinöitä , samaan tapaan kuin etuvetokoneissa on noita veteliä/ohuita kumeja moottorin päässä. Näin niinkuin ropellihatusta vedettynä.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostVastasit vähän niinkuin itsellesi
Tuossa kohtaa ei kyllä ihan suunnittelu vakuuta jos sen soikion ainut merkitys on asennuksen helpottaminen. Kai se nyt menis paikalleen ilmankin...:think
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
-
Ja taispa tulla taas yksi onneton, jolla motonet pusla liian iso. Onneksi jr66 vinkkasi tästä niin en halkaissut turhaan takakantta
Pitää nyt mittailla vielä huomenna ja käydä motonetissä vinkumassa. Tämä ei siis mennyt alkuunkaan, ei alkuunkaan. Vähäsen hiomapaperilla puslan vaipasta otin ja laitoin vaseliinit. Ei inahtanutkaan. Harmi kun vanha pusla oli niin riekaleina niin ei saa mitattua, mutta pitää mitata reikä.E39 ja E91
Comment
-
-
Originally posted by Harri G View PostJa taispa tulla taas yksi onneton, jolla motonet pusla liian iso. Onneksi jr66 vinkkasi tästä niin en halkaissut turhaan takakantta
Pitää nyt mittailla vielä huomenna ja käydä motonetissä vinkumassa. Tämä ei siis mennyt alkuunkaan, ei alkuunkaan. Vähäsen hiomapaperilla puslan vaipasta otin ja laitoin vaseliinit. Ei inahtanutkaan. Harmi kun vanha pusla oli niin riekaleina niin ei saa mitattua, mutta pitää mitata reikä.
Itekin oon yhden kannen halkaissut, sitten mittasin puslan niin oli n. millin liian iso.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Harri hei!, vaseliiniä ei käytetä puslan asennuksessa vaan käytä mielummin vaikka saippuavettä ettei pusla pääse luiskahtamaan pois paikoiltaan.. Perän kohdalla tosin lähes mahdotonta.
Edit. Täältä löytyisi ylimääräisenä e30 typ168 takakansi uudella puslalla ylimääräisenä jos jotakuta ei kiinnosta alkaa puslanvaihtoon.Last edited by Axum; 16-03-2012, 05:32.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostEdit. Täältä löytyisi ylimääräisenä e30 typ168 takakansi uudella puslalla ylimääräisenä jos jotakuta ei kiinnosta alkaa puslanvaihtoon.E30 316 M42TBO -87
BMW 1502 Turbo -77
''It's a bit laggy, but comes on like a shower of shit.''
Comment
-
Comment