Tiiviste- vai liimalasi ? Ilm. e30 l. tiiviste, vedä puukolla tiiviste halki, jos lasissa on kiveniskemiä ei luult. lähde ehjänä muuten.
BMW 316 E30 1,8 nykii ja pätkii.
Collapse
X
-
Siinä tiivisteessä on se kiilalista, keskellä sille se lukkopala. Lukkopala irti ja ruuvarilla tai jollain varovasti se kiilalista pois, jonka jälkeen lasi lähtee ihan nostamalla siitä tiivisteestä ulos
Comment
-
juu, on siinä yks kiven iskemä mut pitää yrittää ottaa pois varovasti.
EDIT:Lasi lähti ihan nätisti irtiLast edited by [Snowboarder]; 21-09-2008, 15:17.Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Köyhä Connection - Rahasta tiukkaa kerho
Comment
-
Mullakin sama ongelma ei jaksa kiihdyttä yläkierroksilla, max nopeus on siellä 120km:-D mistä ton weberpaketin saa järkevimällä hinnalla?Monta bemaria, pari mersua ja joku italialainen
Comment
-
Originally posted by jarnolappa View Posthankala vain sitä kurkun aukeamista varmistaa ilman ettei toinen mies rieku konehuoneessa 80 vauhdissa.
Comment
-
Tiällä kans nykimisongelmaa... taas... mutta nyt jo eri auto... :think
Eli tuo miun -96 e36 318 farkku puimuri nykii kaupunkiajossa kun ajaa kakkosvaihteella ja yrittää pitää vauhin tasasena jossain pikkupikkukadulla tai parkkipaikalla, nykii vähän kolmosvaihteellakin.
Vähääkään jos yrität kaasua hellittää ni vauhti putoaa samassa niin paljon että koko vehje nykäsee ja meinaa pälli osua rattiin.
On nimittäin TOSI ärsyttävää nytkytellä hiljaa jossain liikennevaloissa jonon keskellä ku auto nyökkäilee ku mikäkin...
Joku vielä luulloo jotten mie ossoo ajjooBMW e36 318i Touring -96
~ex BMW e39 520 -96~
~ Tärkeintä ei ole se, mitä tiedät, vaan se, mikä juolahtaa päähäsi juuri väärällä hetkellä ~
Comment
Comment