Istumakorkeutta ainakin mä tarkoitin. En nähnyt mittaristoa enää kunnolla samalla ratilla (35cm syväkeskiöinen Luisi). Kyllä siinä E36 penkissä jää vaan istumakorkeus ylemmäs, jos sillä on merkitystä. Itselleni oli tuon mittariston näkemisen takia sekä kun kytkintä painoi niin korkeus taas haittasi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
saa poistaa
Collapse
X
-
Originally posted by Mumtsi View PostIstumakorkeutta ainakin mä tarkoitin. En nähnyt mittaristoa enää kunnolla samalla ratilla (35cm syväkeskiöinen Luisi). Kyllä siinä E36 penkissä jää vaan istumakorkeus ylemmäs, jos sillä on merkitystä. Itselleni oli tuon mittariston näkemisen takia sekä kun kytkintä painoi niin korkeus taas haittasi.
Voisikko olla jotain tekoa e36:n korimallilla? Omat penkkini olivat touringista ja menivät hylkyyn, koska 2d autoon ei saanut mitään takapenkille enää.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Dark angel View PostJatketaampa tätä. Jos meinaa heittää e36 takapenkkiä e30:seen, joka on 2d niin minkä e36 takapenkki passais parhaiten? coupe,sedan..?
Ja minun vanhassa E30 oli E36 penkit, nahkaiset lättäpenkit ja nyt kaverille laitettiin kankaiset lättäpenkit eikä kummassakaan ne penkit sen korkeemmalla ole kuin E30 omat:think Molemmissa coupen penkit.
Itse vielä tykkään istua suht matalalla, eikä kyllä häirinnyt.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by makkis View PostCoupen takapenkit olen pariin 2d e30 asentanut ja pirun hyvin passaa sinne
Ja minun vanhassa E30 oli E36 penkit, nahkaiset lättäpenkit ja nyt kaverille laitettiin kankaiset lättäpenkit eikä kummassakaan ne penkit sen korkeemmalla ole kuin E30 omat:think Molemmissa coupen penkit.
Itse vielä tykkään istua suht matalalla, eikä kyllä häirinnyt.Mä oon niin nuuka noiden penkkien ja rattien kanssa että varmasti niissä oli eroa. Kyllä se ero pitäis tuntua/näkyä aivan selvästi penkit irrallaan kun peräkkäin kokeilee niitä. Heitin kaikenlisäksi ne vanhat ihan ehjät E36 peruspenkit kaatopaikalle, kun olivat niin paskat istua.
- Isi mikä toi on?
- Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..
Comment
-
-
Originally posted by Mumtsi View PostIstumakorkeutta ainakin mä tarkoitin. En nähnyt mittaristoa enää kunnolla samalla ratilla (35cm syväkeskiöinen Luisi). Kyllä siinä E36 penkissä jää vaan istumakorkeus ylemmäs,
jaridebner,jaridebner.com,Keimola,Debner,Jari,Formula,offroad,BMW, kisakuvia, moottoriurheilu kuvia,autokuvia,traktorikuvia,maamoottori,rokkiralli,formula offroad,
Tuossa E30 penkissä ei muistaakseni ole istuinosan korkeus- tai kaltevuussäätöjä.Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Originally posted by JD View PostTästä näkee penkit vierekkäin, E36 istuinosa on jopa alempana:
jaridebner,jaridebner.com,Keimola,Debner,Jari,Formula,offroad,BMW, kisakuvia, moottoriurheilu kuvia,autokuvia,traktorikuvia,maamoottori,rokkiralli,formula offroad,
Tuossa E30 penkissä ei muistaakseni ole istuinosan korkeus- tai kaltevuussäätöjä.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostOn korkeussäätö, sport penkissä myös kaltevuussäätöEx BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
e36 325i coupé R.I.P
e30 316 2d
e36 318is coupé
e36 323i 4d ac schnitzer replica
Käyttis: e39 523i 4d
Originally posted by rizzoParas oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstäEi ollu Fallu...
Sotkamo Connection
|
Comment
-
-
Originally posted by JD View PostTästä näkee penkit vierekkäin, E36 istuinosa on jopa alempana:
Tuossa E30 penkissä ei muistaakseni ole istuinosan korkeus- tai kaltevuussäätöjä.Last edited by Mumtsi; 25-11-2008, 21:30.- Isi mikä toi on?
- Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..
Comment
-
-
Tai sitten et osannu käyttää sitä. Selkänojan säätökahvaa alaspäin painamalla istuinosan korkeuden saa 3 eri asentoon. On kyllä kaikissa e30 penkeissäMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by Mumtsi View PostMeinasitko että E36 penkin voi pultata suoraan lattiaan kiinni? Kyllä jos jarruputkien läpi laittaa pultit. Eli korotusta tulee asennusrautojen verran. Sekä myös E30 penkki antaa enemmän periksi kun E36 on taas enemmänkin pinnallinen. Uudemmassa E30 vakiopenkissä todellakin on korkeussäätö, sellaiseen penkkiin itse olen verrannut E36 penkkejä.Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Comment
-
-
Originally posted by Mumtsi View PostMeinasitko että E36 penkin voi pultata suoraan lattiaan kiinni? Kyllä jos jarruputkien läpi laittaa pultit. Eli korotusta tulee asennusrautojen verran. Sekä myös E30 penkki antaa enemmän periksi kun E36 on taas enemmänkin pinnallinen. Uudemmassa E30 vakiopenkissä todellakin on korkeussäätö, sellaiseen penkkiin itse olen verrannut E36 penkkejä.
Kiinnitysvaihtoehtoja en ole tutkinut, lienee useita ratkaisuja keksittävissä, paksuja tai vähemmän paksuja. Hitsaamaalla kiinnitykset siirtyy minne tahansa samassa korkeudessa?Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/
Comment
-
-
Omaan hommasin sähkösäätöiset e36 m3:sen nahka-lepakot ja mitä niitä vertailin vierekkäin e30:in orginaaleihin, niin minustakin ne 36:sen on kyllä matalammat - joka on tietenkin aina parempi. Ainoa mikä miinus noissa on, niin painaa jumalauti varmaan 100kg/kpl - selkäkin venähti, kun niitä roudailinEipä tuo asennuskaan näyttänyt mitenkään ylivoimaiselta etupenkkien suhteen, mitä sitä nopeasti taannoin vilkaisin.
-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Comment