Announcement

Collapse
No announcement yet.

saa poistaa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mumtsi
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2008
    • 282
    • Kotka

Istumakorkeutta ainakin mä tarkoitin. En nähnyt mittaristoa enää kunnolla samalla ratilla (35cm syväkeskiöinen Luisi). Kyllä siinä E36 penkissä jää vaan istumakorkeus ylemmäs, jos sillä on merkitystä. Itselleni oli tuon mittariston näkemisen takia sekä kun kytkintä painoi niin korkeus taas haittasi.
    - Isi mikä toi on?
    - Jonkinmoinen auto jolla pääsee helvetin kovaa..

Comment

• Rocla
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 7692
      • Kajaani

Originally posted by Mumtsi View Post
      Istumakorkeutta ainakin mä tarkoitin. En nähnyt mittaristoa enää kunnolla samalla ratilla (35cm syväkeskiöinen Luisi). Kyllä siinä E36 penkissä jää vaan istumakorkeus ylemmäs, jos sillä on merkitystä. Itselleni oli tuon mittariston näkemisen takia sekä kun kytkintä painoi niin korkeus taas haittasi.
      Itse pulttasin vakio kiskoilla, enkä huomannut mitenkään korkealla olevan.

Voisikko olla jotain tekoa e36:n korimallilla? Omat penkkini olivat touringista ja menivät hylkyyn, koska 2d autoon ei saanut mitään takapenkille enää.
      Olli.

Comment

• Dark angel
        Bimmer Fanatic
        • Dec 2004
        • 358
        • Tornio

Jatketaampa tätä. Jos meinaa heittää e36 takapenkkiä e30:seen, joka on 2d niin minkä e36 takapenkki passais parhaiten? coupe,sedan..?
        e30 m50b25 -86

Toyota Carina E -95

Comment

• makkis
          BTCF Member
          • Feb 2005
          • 5151
          • Kouvola, Savisto

Originally posted by Dark angel View Post
          Jatketaampa tätä. Jos meinaa heittää e36 takapenkkiä e30:seen, joka on 2d niin minkä e36 takapenkki passais parhaiten? coupe,sedan..?
          Coupen takapenkit olen pariin 2d e30 asentanut ja pirun hyvin passaa sinne

Ja minun vanhassa E30 oli E36 penkit, nahkaiset lättäpenkit ja nyt kaverille laitettiin kankaiset lättäpenkit eikä kummassakaan ne penkit sen korkeemmalla ole kuin E30 omat:think Molemmissa coupen penkit.

Itse vielä tykkään istua suht matalalla, eikä kyllä häirinnyt.
          Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
          Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
          Virallinen Xhp jälleenmyyjä

Comment

• Mumtsi
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2008
            • 282
            • Kotka

Originally posted by makkis View Post
            Coupen takapenkit olen pariin 2d e30 asentanut ja pirun hyvin passaa sinne

Ja minun vanhassa E30 oli E36 penkit, nahkaiset lättäpenkit ja nyt kaverille laitettiin kankaiset lättäpenkit eikä kummassakaan ne penkit sen korkeemmalla ole kuin E30 omat:think Molemmissa coupen penkit.

Itse vielä tykkään istua suht matalalla, eikä kyllä häirinnyt.
            No johan on saatana! Kokeile niin että toisella puolella E30 ja toisella puolella E36 penkki. Jos et huomaa eroa niin tarjoon sulle kahvit tai vaikka kaljat Korian ABC:lla Mä oon niin nuuka noiden penkkien ja rattien kanssa että varmasti niissä oli eroa. Kyllä se ero pitäis tuntua/näkyä aivan selvästi penkit irrallaan kun peräkkäin kokeilee niitä. Heitin kaikenlisäksi ne vanhat ihan ehjät E36 peruspenkit kaatopaikalle, kun olivat niin paskat istua.
            - Isi mikä toi on?

Comment

• jarci
              Bimmer Fanatic
              • Apr 2006
              • 783
              • Sawo

tuli nyt selväks kyllä että on korkeempi..
              Nykyisin mennään X3 E83

Comment

• JD
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2002
                • 1195
                • Espoo

Istumakorkeutta ainakin mä tarkoitin. En nähnyt mittaristoa enää kunnolla samalla ratilla (35cm syväkeskiöinen Luisi). Kyllä siinä E36 penkissä jää vaan istumakorkeus ylemmäs,
                Tästä näkee penkit vierekkäin, E36 istuinosa on jopa alempana:
                jaridebner,jaridebner.com,Keimola,Debner,Jari,Formula,offroad,BMW, kisakuvia, moottoriurheilu kuvia,autokuvia,traktorikuvia,maamoottori,rokkiralli,formula offroad,

Tuossa E30 penkissä ei muistaakseni ole istuinosan korkeus- tai kaltevuussäätöjä.
                Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
                https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/

Comment

• JJT
                  Bimmer Enthusiast
                  • May 2005
                  • 6694
                  • .......

Originally posted by JD View Post
                  jaridebner,jaridebner.com,Keimola,Debner,Jari,Formula,offroad,BMW, kisakuvia, moottoriurheilu kuvia,autokuvia,traktorikuvia,maamoottori,rokkiralli,formula offroad,

Tuossa E30 penkissä ei muistaakseni ole istuinosan korkeus- tai kaltevuussäätöjä.
                  On korkeussäätö, sport penkissä myös kaltevuussäätö
                  Myyn:
                  M10/20/52 E30-E36 osia

Comment

• dumppi
                    Bimmer Enthusiast
                    • Apr 2006
                    • 4351
                    • sotkamo

Originally posted by JJT View Post
                    On korkeussäätö, sport penkissä myös kaltevuussäätö
                    ei mulla ainakaa ollu vm.86 e30 tavallisissa lättäpenkeissä korkeussäätöä:think varmaan tullu uudempaan e30 sitte...
                    Ex BMW:t: e30 318i 4d "tuninki"
                    e36 325i coupé R.I.P
                    e30 316 2d
                    e36 318is coupé
                    e36 323i 4d ac schnitzer replica

Käyttis: e39 523i 4d
                    Originally posted by rizzo
                    Paras oli kyllä eräs viikonloppu club 96:ssa 5 tähden bensalenkkari jolla roikku nahkainen BMW-lippis vyöstä Ei ollu Fallu...
                    |Sotkamo Connection|

Comment

• Mumtsi
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2008
                      • 282
                      • Kotka

Originally posted by JD View Post

Meinasitko että E36 penkin voi pultata suoraan lattiaan kiinni? Kyllä jos jarruputkien läpi laittaa pultit. Eli korotusta tulee asennusrautojen verran. Sekä myös E30 penkki antaa enemmän periksi kun E36 on taas enemmänkin pinnallinen. Uudemmassa E30 vakiopenkissä todellakin on korkeussäätö, sellaiseen penkkiin itse olen verrannut E36 penkkejä.
                      Last edited by Mumtsi; 25-11-2008, 21:30.
                      - Isi mikä toi on?

Comment

• JJT
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2005
                        • 6694
                        • .......

Tai sitten et osannu käyttää sitä. Selkänojan säätökahvaa alaspäin painamalla istuinosan korkeuden saa 3 eri asentoon. On kyllä kaikissa e30 penkeissä
                        Myyn:
                        M10/20/52 E30-E36 osia

Comment

• jr66
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2006
                          • 16501
                          • Asikkala

Originally posted by dumppi View Post
                          ei mulla ainakaa ollu vm.86 e30 tavallisissa lättäpenkeissä korkeussäätöä:think varmaan tullu uudempaan e30 sitte...
                          Ainakin -84 on jo...

Comment

• makkis
                            BTCF Member
                            • Feb 2005
                            • 5151
                            • Kouvola, Savisto

Meinasitko että E36 penkin voi pultata suoraan lattiaan kiinni? Kyllä jos jarruputkien läpi laittaa pultit. Eli korotusta tulee asennusrautojen verran. Sekä myös E30 penkki antaa enemmän periksi kun E36 on taas enemmänkin pinnallinen. Uudemmassa E30 vakiopenkissä todellakin on korkeussäätö, sellaiseen penkkiin itse olen verrannut E36 penkkejä.
                            Kyllä ne pystyy suoraan lattiaan pultata kiinni, näin tehty jo 3 autoon ja ei mitään ongelmia ole ollut. Kannattavaahan on laittaa sitten sinne auton pohjan puolelle vaikka latakat jotka sitten tukee isommalta alalta
                            Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
                            Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
                            Virallinen Xhp jälleenmyyjä

Comment

• JD
                              Bimmer Enthusiast
                              • Oct 2002
                              • 1195
                              • Espoo

Kuvassa on matkustajan penkit, säästö- tms. syistä matkustajan puolelta useinkin puuttuu korkeussäädöt. Lienee ollut erikseen tilattava.
                              Kiinnitysvaihtoehtoja en ole tutkinut, lienee useita ratkaisuja keksittävissä, paksuja tai vähemmän paksuja. Hitsaamaalla kiinnitykset siirtyy minne tahansa samassa korkeudessa?
                              Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
                              https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/

Comment

• Rockford
                                Bimmer Enthusiast
                                • Apr 2004
                                • 8028
                                • Pinsiö

Omaan hommasin sähkösäätöiset e36 m3:sen nahka-lepakot ja mitä niitä vertailin vierekkäin e30:in orginaaleihin, niin minustakin ne 36:sen on kyllä matalammat - joka on tietenkin aina parempi. Ainoa mikä miinus noissa on, niin painaa jumalauti varmaan 100kg/kpl - selkäkin venähti, kun niitä roudailin Eipä tuo asennuskaan näyttänyt mitenkään ylivoimaiselta etupenkkien suhteen, mitä sitä nopeasti taannoin vilkaisin.
                                -Dodge Charger -73
                                -Mercedes-Benz GLK
                                -VW Transporter

Comment

Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍