Eli autosta otettii pakokaasutesti ja hc-arvo (palamaton bensa) oli reilusti liian korkea. Ei meinaa lähteä kunnolla käyntiin lämpimänä. Auto on vuosimallia 88 eli lambda löytyy mutta en sen toimivuudesta tiedä...voisiko vika olla siinä? Bensa ei haise eli ei vissiin vuotojakaan ole. Mites noitten suuttimien kunnon sais selville? Kulutus on maantieajossa varovasti ajellen jotai 11-13L/100km.
e30 325 syö likaa soppaa
Collapse
X
-
Pistä painemittari sinne bensalinjaan, niin näet että vuotaako suuttimet. Katot paineen kun sammutat, ja sit vaikka tunnin päästä, ei sais olla pudonnu viel tossa ajassa juuri mitään..
Comment
-
Tästä lisäinfoa, kiitos! Mihinkä tuo mittari kiinnitetään? Onko esim siinä jakotukissa valmiina jotain "tarkastuspistettä" mihin sen mittarin saa ruuvattua, vai miten tuo homma menee? Pitäis melkein itekkin tarkistaa nuo paineet ku vähän temppuilee auto. Onko noita tarkotukseen sopivia painemittareita ihan perus rautakaupoissa vai käyttääkö suosiolla huollossa tarkastuttamassa...?Originally posted by ZoMbiE View PostPistä painemittari sinne bensalinjaan, niin näet että vuotaako suuttimet. Katot paineen kun sammutat, ja sit vaikka tunnin päästä, ei sais olla pudonnu viel tossa ajassa juuri mitään..
Comment
-
Pistä siihe paluulinjaan se vaikka. Painemittareitahan nyt myydää ainaki kaikissa rallipuljuissa.Originally posted by draiveri View PostTästä lisäinfoa, kiitos! Mihinkä tuo mittari kiinnitetään? Onko esim siinä jakotukissa valmiina jotain "tarkastuspistettä" mihin sen mittarin saa ruuvattua, vai miten tuo homma menee? Pitäis melkein itekkin tarkistaa nuo paineet ku vähän temppuilee auto. Onko noita tarkotukseen sopivia painemittareita ihan perus rautakaupoissa vai käyttääkö suosiolla huollossa tarkastuttamassa...?
Comment
-
...haet ihan jostain lähimmästä hyvin varustetusta hydrauli/pneumatiikka-puljusta painemittarin. Itse ostin tuossa (pysyvään asennukseen toki) nestevaimennetun, sen 60mm 0-5 ja liittimien kera taisi olla alle pari kymppiä :thinkOriginally posted by draiveri View PostTästä lisäinfoa, kiitos! Mihinkä tuo mittari kiinnitetään? Onko esim siinä jakotukissa valmiina jotain "tarkastuspistettä" mihin sen mittarin saa ruuvattua, vai miten tuo homma menee? Pitäis melkein itekkin tarkistaa nuo paineet ku vähän temppuilee auto. Onko noita tarkotukseen sopivia painemittareita ihan perus rautakaupoissa vai käyttääkö suosiolla huollossa tarkastuttamassa...?
Suutintukin toisesta päästä nakkaat t-haaralla kiinni, siis tulipellin päädystä.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
Sijaitsee termostaattikotelon vieressä, 20asteen lämpötilassa n.2,1-2,7 kilo-ohmia.Originally posted by -Mikko M- View PostMoottorin lämpötila-anturi? Luulee konetta kokoajan kylmäks ja pitää seosta rikkaalla. Joku viisaampi voi kertoa että missä sijaitsee ja millaset arvot pitäisi olla.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Aivan ,mietinkin tuota, että näyttääkö se oikein. Mutta eikös se molemmista putoa se paine ,jos suuttimet vuotaa?Originally posted by jr66 View PostEi paluu- vaan tulolinjaan.
No ,tietty se on selkeempi paikka, ei tarvii arpoa mikä vuotaa, kun on siinä tulopuolella se...Last edited by ZoMbiE; 25-06-2007, 08:18.
Comment
-
venttiilinvälykset jos on pielessä niin nostaa arvoja, mut lämp-anturi jos on rikki niin ei lähde kylmänä käyntiin kunnolla ja nostaa kyllä kulutusta...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
Comment