Eli autosta otettii pakokaasutesti ja hc-arvo (palamaton bensa) oli reilusti liian korkea. Ei meinaa lähteä kunnolla käyntiin lämpimänä. Auto on vuosimallia 88 eli lambda löytyy mutta en sen toimivuudesta tiedä...voisiko vika olla siinä? Bensa ei haise eli ei vissiin vuotojakaan ole. Mites noitten suuttimien kunnon sais selville? Kulutus on maantieajossa varovasti ajellen jotai 11-13L/100km.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 325 syö likaa soppaa
Collapse
X
-
Originally posted by ZoMbiE View PostPistä painemittari sinne bensalinjaan, niin näet että vuotaako suuttimet. Katot paineen kun sammutat, ja sit vaikka tunnin päästä, ei sais olla pudonnu viel tossa ajassa juuri mitään..
Comment
-
-
Originally posted by draiveri View PostTästä lisäinfoa, kiitos! Mihinkä tuo mittari kiinnitetään? Onko esim siinä jakotukissa valmiina jotain "tarkastuspistettä" mihin sen mittarin saa ruuvattua, vai miten tuo homma menee? Pitäis melkein itekkin tarkistaa nuo paineet ku vähän temppuilee auto. Onko noita tarkotukseen sopivia painemittareita ihan perus rautakaupoissa vai käyttääkö suosiolla huollossa tarkastuttamassa...?
Comment
-
-
Originally posted by draiveri View PostTästä lisäinfoa, kiitos! Mihinkä tuo mittari kiinnitetään? Onko esim siinä jakotukissa valmiina jotain "tarkastuspistettä" mihin sen mittarin saa ruuvattua, vai miten tuo homma menee? Pitäis melkein itekkin tarkistaa nuo paineet ku vähän temppuilee auto. Onko noita tarkotukseen sopivia painemittareita ihan perus rautakaupoissa vai käyttääkö suosiolla huollossa tarkastuttamassa...?
Suutintukin toisesta päästä nakkaat t-haaralla kiinni, siis tulipellin päädystä.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by -Mikko M- View PostMoottorin lämpötila-anturi? Luulee konetta kokoajan kylmäks ja pitää seosta rikkaalla. Joku viisaampi voi kertoa että missä sijaitsee ja millaset arvot pitäisi olla.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostEi paluu- vaan tulolinjaan.
No ,tietty se on selkeempi paikka, ei tarvii arpoa mikä vuotaa, kun on siinä tulopuolella se...Last edited by ZoMbiE; 25-06-2007, 08:18.
Comment
-
-
venttiilinvälykset jos on pielessä niin nostaa arvoja, mut lämp-anturi jos on rikki niin ei lähde kylmänä käyntiin kunnolla ja nostaa kyllä kulutusta...Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
Nyt: VOLVO S60 D5 -03
EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84
Comment
-
Comment