Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 vanteista..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4645
    • Tuusula

    #31
    Originally posted by Sampza View Post
    Toikin riippuu katsastusaemasta ja onko inssi saanu yöllä pesää. Itse olen järkeä käyttänyt eli lainannut kaverilta jotain rumia laillisia kiekkoja katsastuksen ajaksi niin eipähän pääse mutisemaan vannevirityksistä..
    Kyllä vanne saa kaaresta pihalle tulla, kumin kulutuspinnan pitää pysyä sisällä
    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • Osku
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2005
      • 3324
      • Kouvola,Pilkanmaa

      #32
      Höh.. laitoin tänään nuo omat 225/45/16 renkailla olevat 9x16 ET15 T-borbetit farkkuun ni eipäs mahtunukkaan edessä kunnolla ja takana raapii.. kaiken kivan lisäksi viel muuttu paskemmaks ajaa ku talvikumeilla
      E30 24V 5D "Vakio"

      Originally posted by ///Make
      1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.

      Comment

      • Soiled
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 3217
        • Mystinen Kuopio

        #33
        Originally posted by Osku View Post
        Höh.. laitoin tänään nuo omat 225/45/16 renkailla olevat 9x16 ET15 T-borbetit farkkuun ni eipäs mahtunukkaan edessä kunnolla ja takana raapii.. kaiken kivan lisäksi viel muuttu paskemmaks ajaa ku talvikumeilla
        Jos rankempi madallus niin ei varmaan pyöri noilla profiileilla. 215/40 eteen ja 225/40 taakse niin pitäs pyöriä.
        Mystinen.Fi @ FB
        IG @tarmohanninen
        http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
        Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
        Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
        Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.

        Comment

        • Osku
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2005
          • 3324
          • Kouvola,Pilkanmaa

          #34
          Originally posted by Soiled View Post
          Jos rankempi madallus niin ei varmaan pyöri noilla profiileilla. 215/40 eteen ja 225/40 taakse niin pitäs pyöriä.
          Edessä pyörii ihan okei mitä nyt muoviset sisälokarit ottaa kiinni kun kääntää reilummin rattia... joutu 1.25mm alumiini speisserin laittaa ettei ota tolppaan kiinni,en usko että noi kumit nyt niiin paljon vaikuttaisi :think

          Takana kuuluu hirveä vikisevä raapasu kun on painoa päällä,renkaan sivussa ei kyl viel ainakaan näkyny mitään jälkiä ja vannekin ehjä..

          Sieltä tarvii vissii lekalla tehdä tilaa ku on noi facelift kaaret

          Eikä nyt millään raaskis ostaa uusia kumeja kun noilla on ajettu vasta pari kk..
          225/40 kokohan on se "katsastus" koko tolla 9"leveällä vanteella
          E30 24V 5D "Vakio"

          Originally posted by ///Make
          1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.

          Comment

          • Sampza
            Bimmer Enthusiast
            • Nov 2006
            • 1398
            • Rovaniemi

            #35
            Originally posted by Jonsku View Post
            Kyllä vanne saa kaaresta pihalle tulla, kumin kulutuspinnan pitää pysyä sisällä
            NusNus

            noh eipä kannate mennä kokeilee sellasella virityksellä missä vanne tulee kaaresta ulos mutta kulutuspinta jää "sallitulle tasolle"

            järjenkäyttö sallittua, jopa suotavaa...
            320d touring M-sport -09
            320d -02
            1250 Bandit S

            Comment

            • tmth
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2004
              • 2195
              • Kangasala

              #36
              Originally posted by Sampza View Post
              NusNus

              noh eipä kannate mennä kokeilee sellasella virityksellä missä vanne tulee kaaresta ulos mutta kulutuspinta jää "sallitulle tasolle"

              järjenkäyttö sallittua, jopa suotavaa...
              Kyllä minä olen ainakin käynyt onnistuneesti leimalla tuollasella rengas/vanne yhdistelmällä.

              F10 & R55
              ex:
              E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316

              Comment

              • jmp2002
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 5726
                • Rovaniemi

                #37
                Originally posted by Sampza View Post
                NusNus

                noh eipä kannate mennä kokeilee sellasella virityksellä missä vanne tulee kaaresta ulos mutta kulutuspinta jää "sallitulle tasolle"

                järjenkäyttö sallittua, jopa suotavaa...
                ''

                Itsekki on leima haettu...
                E30 325i Touring -89
                E30 325i touring -88 m50tbo
                G20 330e M-Sport -20

                Comment

                • Harustie
                  Newbiemmer
                  • Jan 2007
                  • 8

                  #38
                  Eteen on tulossa 7x15, et vaihtoehdot 16 tai 25, kumpi parempi?
                  Taakse tulee 8x15 et vaihtoehdot 3, 12, tai 18, mikä näistä paras?

                  Comment

                  • Jonsku
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2002
                    • 4645
                    • Tuusula

                    #39
                    Originally posted by Sampza View Post
                    NusNus

                    noh eipä kannate mennä kokeilee sellasella virityksellä missä vanne tulee kaaresta ulos mutta kulutuspinta jää "sallitulle tasolle"

                    järjenkäyttö sallittua, jopa suotavaa...
                    Tämän kävin juuri viime kuussa katsastamassa, eikä ollut mitään huomautettavaa



                    Originally posted by Harustie View Post
                    Eteen on tulossa 7x15, et vaihtoehdot 16 tai 25, kumpi parempi?
                    Taakse tulee 8x15 et vaihtoehdot 3, 12, tai 18, mikä näistä paras?
                    9-10" vanteille ET luokkaa 15 on hyvä, tuostahan tuon sopivan ET:n tuolle kapoisellekin vanteelle laskisi jos näin maanantaina olisi aivosoluja hereillä :think
                    - E34 M5 Diamantschwarz restoration project-

                    ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
                    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
                    ex. Alpina D10 Touring #33/94
                    ... and many more

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎