Originally posted by GOOFY
e30 (-89) iskarin vaihto
Collapse
X
-
Elikkä tarkotus oli saada tolppa irti kun pitäs iskarin yläpään laakeri vaihtaa...
-
eli jos alapallo tuntuupi olevan ihan tolkuttoman lujassa tolpassa kiini niin ottaapi koko alatukivarren tolpan kans pois... ja hakkaapi sitten joskus sen alapallon irti tolpasta kun on sen vaihdon aika... se alatukivarren sisempi pallonivel lähtee helpommin irti kun vain avaa konehuoneen puolelta sen mutterin ja vääntää vaikka sorkka raudalla irti ja takaahan se on rungossa kahdella pultilla...Originally posted by MikkoJIIElikkä tarkotus oli saada tolppa irti kun pitäs iskarin yläpään laakeri vaihtaa...
enkä usko että laakerin vaihdon takia täytyisi irroittaa koko tolppaa... oletus ei fakta...
E30 316 -85. (OO==[][]==OO) E30 316 -87.
Comment
-
-
Elä lyö suoraan pallon jengan päähän vaan siihen sivuun minne se nupin kartio menee. Eli tolppaan siihen kohti mihin nuppi tulee kiinni. Ja tunkilla tolppaa ylös ja joku kaveriksi pitkällä kangella vääntämään alatukivartta alaspäin!! Ja jos paineilmaa löytyy niin semmonen talttavasara ois oiva apuväline!Originally posted by MikkoJIISitten kun sanotte millä helvetin ilmeellä ootte saanu sen alapallon pätkittyä irti niin kaikki on selvää
Talvella hakattiin sitä koiranluuta ja sitä alapallon päätä niin vitusti ja ei liikahtanutkaan...
Tolppahan pyörii alapallon varassa, mutta eikö se tosiaan oo siinä muuten kiinni?
Comment
-
-
Comment