olen ajatellut ostaa 325 e30 korimallilla. arveluttaa vain se yleinen "puimuri-ilmiö" eli kannen nakutus. eli onko ollenkaan järkeä ostaa sellasta vehjettä, vai olisiko järkevämpää ostaa e34 m50 koneella? kiitos etukäteen
Siis se naputus ei ole vika vaan ominaisuus. Ja eikai se ole "järkevää" ostaa mitään vanhaa bemaria. Järkevää on ostaa uusi pieni diesel.
Kyllä nuo E34:set rupeaa olemaan aivan karmeita pommeja tällä ikää....Samaa vikaa kyllä E30:sessäkin,mutta sen kanssa pärjää helpommilla henkisillä säryillä Vähemmän hajovia osia. E34:silla rupeaa jo kaikilla olemaan se 500tkm taulussa OIKEASTI joka on jälkensä jättänyt lähes joka paikkaan. Toki helmiäkin on,mutta kannattaa herätä todellisuuteen. Jos tämänikäisessä autossa venttiilien pieni säksätys haittaa niin ei varmaan kannata edes sekaantua. Ja kyllä E30 325i on satakertaa kivempi lelu kun pakettiauton painoinen laiska 525:nen...
No m50 pata E30 kopassahan olisi sitten ihanteellisin ratkaisu
Kyllä jos haluaa semmosen auton joka on 20v vanha ja ei naputa/pidä ylimääräsiä ääniä niin ikänsä saa ettiä
Kaikki m20 padat mitä oon kohdannu niin jonkunlaista napsutusta kuuluu.. kerran oli hiljainen E30 325i mut siellähän oliki m50 keulilla
minkälainen käyttö sen mukainen auto..
E34 todella mahtava auto ajella matkaa ja vetää liukkaalla luistoa..
E30 on sitten paljon "hätäisempi" luistot nopeita ja kulmat loivia.. joku drift mies kohta varmaan kertoo kuinka olenkaan väärässä
Ostat sen mikä miellyttää eniten silmää..
on muuten melko työläs toi m20 venasäätö :think
1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
ei itsellä ole valitettavasti ( todella tarkoitan VALITETTAVASTI) tullut yhtään m20 huoltoon, en ole päässyt tarkemmin tutkimaan venttiilien säätöä... :think
ei itsellä ole valitettavasti ( todella tarkoitan VALITETTAVASTI) tullut yhtään m20 huoltoon, en ole päässyt tarkemmin tutkimaan venttiilien säätöä... :think
No siinä mielessä työläs että on noita sylintereitä muutama enempi ku tavallisesti
ennemmin kiinnittäisin huomiota kaikkeen muuhun kun venttiileihin jos olisin ostamassa E30 325i...
Esmes.. ruostehommat 1prioriteettinä
ja sitten laatikko, perän pyöräntuenta,auton laillisuus(jos TV/KV),nesteiden kulutus(jäähdytys/moottori öljy jnejne),noitakin on moneen lähtöön..
Kannattaa ennemmin satsata enemmän rahaa semmosenn joka on jo hyvässä tikissä kun että ostaa halvalla ja laittaa tonnitolkulla uutta osaa
Eli ne venttiilit on varmaan pienin murhe jos ostaa jonkun 316/325 pommin
1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
niin ja kun kyseessä on vain 12 venttiiliä niin sen tekee ilolla kun ajattelee 24 venttiilistä. olen itse kerran säätänyt ja ei se nyt niin kovin kummoinen homma ole.tietysti jos usein joutuu niin kyllä varmasti potuttaa
Comment