olen ajatellut ostaa 325 e30 korimallilla. kyselisin hieman tyyppivioista ja kaikesta mainitsemisen arvoisesta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bmw e30 m20b25 kannattaako ostaa
Collapse
X
-
noh, jos ei meinaa yhtään itse tehdä huoltoja niin eiköhän tämä itsesäädettävillä venttiileillä varustettu auto kannata jättää väliin.
kansihan siellä ei nakuta, vaan venttiilit, useimmiten syynä on hieman epätasaisesti kuluneet painimet ja tätäkautta erittäin vaikea säätö.
mutta jos osaa ja viitsii säätää venoja satunnaisesti eikä pelkää hieman käsien paskaantumista niin mikäjottei e30 menettelisi.
helpoin vaihtoehto on kyllä ehkä tuo e34 m50-motilla, koita vaan löytää semmoinen yksilö millä on ajettu oikeasti alle 300tkm.
mulla vois olla myynnissä orkkis 325 e30, osta pois. venttiilit naputtaa hieman.5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
-
-
Originally posted by ankero View Postolen ajatellut ostaa 325 e30 korimallilla. arveluttaa vain se yleinen "puimuri-ilmiö" eli kannen nakutus. eli onko ollenkaan järkeä ostaa sellasta vehjettä, vai olisiko järkevämpää ostaa e34 m50 koneella? kiitos etukäteen
Comment
-
-
Kyllä nuo E34:set rupeaa olemaan aivan karmeita pommeja tällä ikää....Samaa vikaa kyllä E30:sessäkin,mutta sen kanssa pärjää helpommilla henkisillä säryillä Vähemmän hajovia osia. E34:silla rupeaa jo kaikilla olemaan se 500tkm taulussa OIKEASTI joka on jälkensä jättänyt lähes joka paikkaan. Toki helmiäkin on,mutta kannattaa herätä todellisuuteen. Jos tämänikäisessä autossa venttiilien pieni säksätys haittaa niin ei varmaan kannata edes sekaantua. Ja kyllä E30 325i on satakertaa kivempi lelu kun pakettiauton painoinen laiska 525:nen...E30 ja E46 ///M
Comment
-
-
No m50 pata E30 kopassahan olisi sitten ihanteellisin ratkaisu
Kyllä jos haluaa semmosen auton joka on 20v vanha ja ei naputa/pidä ylimääräsiä ääniä niin ikänsä saa ettiä
Kaikki m20 padat mitä oon kohdannu niin jonkunlaista napsutusta kuuluu.. kerran oli hiljainen E30 325i mut siellähän oliki m50 keulilla
minkälainen käyttö sen mukainen auto..
E34 todella mahtava auto ajella matkaa ja vetää liukkaalla luistoa..
E30 on sitten paljon "hätäisempi" luistot nopeita ja kulmat loivia.. joku drift mies kohta varmaan kertoo kuinka olenkaan väärässä
Ostat sen mikä miellyttää eniten silmää..
on muuten melko työläs toi m20 venasäätö :thinkE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
Originally posted by ankero View Postei itsellä ole valitettavasti ( todella tarkoitan VALITETTAVASTI) tullut yhtään m20 huoltoon, en ole päässyt tarkemmin tutkimaan venttiilien säätöä... :think
ennemmin kiinnittäisin huomiota kaikkeen muuhun kun venttiileihin jos olisin ostamassa E30 325i...
Esmes.. ruostehommat 1prioriteettinä
ja sitten laatikko, perän pyöräntuenta,auton laillisuus(jos TV/KV),nesteiden kulutus(jäähdytys/moottori öljy jnejne),noitakin on moneen lähtöön..
Kannattaa ennemmin satsata enemmän rahaa semmosenn joka on jo hyvässä tikissä kun että ostaa halvalla ja laittaa tonnitolkulla uutta osaa
Eli ne venttiilit on varmaan pienin murhe jos ostaa jonkun 316/325 pomminE30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
Comment