Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 cabrioletin sähkökatto ongelma. Uus ongelma viestiketjun lopussa! #21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Tonton
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 9101
    • Raisio

    #31
    Originally posted by Dunky View Post
    Vaikeaa tulee olemaan kuminauhojen vaihto... Takaahan ne on poppareilla kiinni ja edestäkin selkaisen tangon varassa mutta ruotojen kohdilla ruuveilla... Vaihda koko rätti
    saa nähdä, halusi kuitenkin kokeilla. jos ei onnistu niin mulle on ne uudet kuitenkin tulossa jo. jos onnistuu niin joutaa hyllylle
    ne vanhat on mulla jo kädessä, että niiden koko remmien vaihto onnistuu mutta saako sinne remmien sisälle uudet kumit on ?
    jos ajan 2000-2500km vuoteen ja nekin rätti alhaalla niin en kyllä talli säilytystä varten osta uutta rättiä kun vanhakaan ei vuoda vaikka virttynyt onkin.

    popparit poraa auki ja etu tangot pystyy pujoittamaan välistä jos tietää miten ne on. ite tuli turhaan purettua se etuosa, keskeltä ottaa liimauksista auki niin ne saa kyllä välistä pois. paljon helpompi tietysti on tehdä se katon vaihdon yhteydessä
    Last edited by Tonton; 15-05-2018, 09:03.
    sigpic
    M-B Vito -22
    Transit Custom -18
    Yamaha vx ho cruiser -22
    Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
    [email protected]

    Comment

    • KondomDuck
      Bimmer Enthusiast
      • Sep 2008
      • 1007
      • Kirkkonummi

      #32
      Vähän menee ot:ksi mutta Ledervisionin paketti pitäisi tulla ihan lähipäivinä ja asentaja tulee näillä näkymin olemaan Tapiolan Autoverhoilu. Ko. firma on myös asentanut lähes tuhat rättikattoa joten kysyn kyllä tarjousta siihenkin. Oma katto ei ole tuhoontuomittu, mutta parempikin voisi olla.

      Comment

      • Dunky
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2003
        • 4929
        • Kotka

        #33
        Originally posted by Tonton View Post
        saa nähdä, halusi kuitenkin kokeilla. jos ei onnistu niin mulle on ne uudet kuitenkin tulossa jo. jos onnistuu niin joutaa hyllylle
        ne vanhat on mulla jo kädessä, että niiden koko remmien vaihto onnistuu mutta saako sinne remmien sisälle uudet kumit on ?
        jos ajan 2000-2500km vuoteen ja nekin rätti alhaalla niin en kyllä talli säilytystä varten osta uutta rättiä kun vanhakaan ei vuoda vaikka virttynyt onkin.

        popparit poraa auki ja etu tangot pystyy pujoittamaan välistä jos tietää miten ne on. ite tuli turhaan purettua se etuosa, keskeltä ottaa liimauksista auki niin ne saa kyllä välistä pois. paljon helpompi tietysti on tehdä se katon vaihdon yhteydessä
        No hittolainen, en näe mitään ongelmaa kumppareiden vaihdossa verhoilijalle kun ne kerran on jo irti... Ajattelin, että yrittää vaihtaa ne kun on autossa kiinni, jossain nimittäin törmäsin ko projektiin...
        Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

        Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

        Comment

        • Tonton
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 9101
          • Raisio

          #34
          Originally posted by Dunky View Post
          No hittolainen, en näe mitään ongelmaa kumppareiden vaihdossa verhoilijalle kun ne kerran on jo irti... Ajattelin, että yrittää vaihtaa ne kun on autossa kiinni, jossain nimittäin törmäsin ko projektiin...
          se että niitä ei heti tehty niin olis maksanut satasen ja uudet tosiaan 160€
          sitten ei tiedetty mikä niiden jäykkyys kuuluu olla. äkkiseltään voisi ajatella että jos on liian kireällä niin moottorille ja vivustolle tulisi lisä rasitusta. ja jos ne on liian löysät niin ei jaksa vetää kattoa oikeaan muotoon.
          sigpic
          M-B Vito -22
          Transit Custom -18
          Yamaha vx ho cruiser -22
          Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
          [email protected]

          Comment

          • ruupanen
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2006
            • 5159
            • Joensuu

            #35
            Lainataan topikkia. Jossakin näppäriä ohjeita katon vaihtoon? Ei kiinnostas yhtään, mutta pakko se on. Paska oli jo ennestään, mutta naapurin läski kissa oli vielä päättänyt kävellä auton yli, niin ratkesi keskeltä kokonaan.
            E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

            Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

            Comment

            • Tonton
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2006
              • 9101
              • Raisio

              #36
              siitähän se paino vanhoihin remmeihin uudet kuminauhat. yhtä hyvät kuin nämä uudet. pestä ne olis tietty kannattanut silloin kun ne oli vielä huonoilla kumeilla. tiedä nyt sitten oliko satasen arvoinen homma mutta jos joku tarvii niin tuollainenkin onnistuu.
              sigpic
              M-B Vito -22
              Transit Custom -18
              Yamaha vx ho cruiser -22
              Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
              [email protected]

              Comment

              • KondomDuck
                Bimmer Enthusiast
                • Sep 2008
                • 1007
                • Kirkkonummi

                #37
                Tuli ongelmia oman katon kanssa. Siinä kohtaa kun katon takaosan kuuluisi väistää kattokotelon laskeutumista/nousemista niin ei eipä katto taittunut tarpeeksi. Selvisi että mulla on Epytecin korjaussarja. Oli tuo holkki irronnut levystä (alapuolelta "hitsattu" kiinni). Kemppiliimalla uudelleen kiinni ja toimii taas kuin uusi. Tämä vaan tiedoksi sähkökaton omistajille että tämmönenkin tuote on olemassa, itse ei tiennyt ennen tätä

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎