Eli kyseinen tekniikka löytyy konehuoneesta.
Nyt pitäis sit vaan katsastaa auto lailliseksi.
Auto on vm.88 325, ei vähäpäästöinen.
-Mitä paperieta tarvitaan?
Katsastuskonottorin mukaan tarvis sekä vanhan että uuden moottorin teknisiä tietoja sekä päästöarvot/päästöluokitukset ?
-Katti vai ei kattia?
Minun ymmryksen mukaan ei, koska auto on ei vähäpäästöinen. ?
-Kysymys tässä on siitä pitääkö auto laittaa vastaamaan m52 päästövaatimuksia?
Silloinhan autoon pitää laittaa katti.
Lakitekstin mukaan uuden moottorin pitää täyttää vähintään vanhan moottorin päästövaatimukset. Tässä tapauksessa ei tarvitse kattia.
-Ymmärykseni mukaan, mennään niin että jos kori on ei vähäpäästöinen niin sama se mikä moottori siellä lepää niin kattia ei tarvii?
Vain asiallisia vastauksia, älä vastaa tyyliin "mä ooon kuullu, ehkä, luulen, en oo varma"
Nyt pitäis sit vaan katsastaa auto lailliseksi.
Auto on vm.88 325, ei vähäpäästöinen.
-Mitä paperieta tarvitaan?
Katsastuskonottorin mukaan tarvis sekä vanhan että uuden moottorin teknisiä tietoja sekä päästöarvot/päästöluokitukset ?
-Katti vai ei kattia?
Minun ymmryksen mukaan ei, koska auto on ei vähäpäästöinen. ?
-Kysymys tässä on siitä pitääkö auto laittaa vastaamaan m52 päästövaatimuksia?
Silloinhan autoon pitää laittaa katti.
Lakitekstin mukaan uuden moottorin pitää täyttää vähintään vanhan moottorin päästövaatimukset. Tässä tapauksessa ei tarvitse kattia.
-Ymmärykseni mukaan, mennään niin että jos kori on ei vähäpäästöinen niin sama se mikä moottori siellä lepää niin kattia ei tarvii?
Vain asiallisia vastauksia, älä vastaa tyyliin "mä ooon kuullu, ehkä, luulen, en oo varma"
Comment