Uudempi tekniikka kunniaan ja kunnon muovipommia tekemään. M50B20 tai M50B25 sinne keulalle. Kyllähän 4 venttiiliä per sylinteri aina 2 voittaa. Jos siis taloudellisuutta haluaa ajatella. Ei varmaan ole sen vaikeempi laittaa keulalle kuin M20:ään.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Taloudellinen moottori E30:iin?
Collapse
X
-
Originally posted by Make H. View PostNo ei itellä ainakaan voi sanoo että mitenkään vähäkulutuksinen tuo -89 m20b25 tekniikka kun matka-ajossakaan ei alle 10L/100km pääse vaikka ajais semmosta 90-110. Keskikulutus siinä 12-13L/100km että onko tuo nyt sitten paljon vai vähän, se riippuu ihan mihin vertaa. Mut tietystihän ihan kuskista kiinni, ja kyllähän tuollakin varmasti matkassa alle 10L/100km mut matkavauhdin täytys olla jotain 70-80km/h. Perävälitys vakio 3,73.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View PostAmboliivibul -Ootko kenties jonkin neitsyen siellä korkannut
Comment
-
-
Originally posted by ton1-87 View Postm10b18 ruiskulla.
Comment
-
-
M42 olisi noista ehdottomasti taloudellisin, voimaakin siinä on ihan ihan mukavasti käyttöautoon. Ei paljoa eroa loppupeleissä 325:een.
Tosin aika harvassa nuo taitavat olla ja alustan joutuisi päivittämään vastaamaan 325:ttä, joten kyllä tuo M10 on sinun tapauksessasi fiksuin vaihtoehto- E34 M5 Diamantschwarz restoration project-
ex. 2 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet & Avusblau)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostAika hurjasti sulla 2,5 vie kakkua, oma Cabrio (täysin vakio) vie maantiellä ALLE 9l/100km ja kaupungissa 10-11l. Tosin, eipä sitä koskaan rääkätä.
Comment
-
Comment