Tuskin lähtee.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30:n perä ääntää?
Collapse
X
-
Tarkista siellä huoltamolla ainakin kahteen kertaan että laittavat varmasti sitä bmw:n hyväksymää peräöljyä, muuten siitä vaihdosta ei juurikaan ole hyötyä. Itselleni aikoinaan laittoivat eräässä nyrkkipajassa tavallista peräöljyä ja ei kauaan mennyt kun perä ujelti ja lopulta lukko petti rasituksen alla.E30
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostMikä välitys on nykyisessä, 4.27 vai 3.91 http://www.realoem.com/bmw/showparts...07&hg=33&fg=05
mistäs saan tietää että mikä välitys, pahoittelen poropeukaloisuuttani...
hinnat tuolla tonnista kahteen tonniin? juuh, auto lähti montulle räjäytettäväksi jos tuo perä läjähtää.e30 m40b16
Comment
-
-
itsehän olin 100% varma et edellisen tekniikan aikana perä ujelsi ku se kuulu auton takaosasta, tai ainaki minä ja kaikki muut luultiin. mut loppupeleis se oliki vaihdelaatkko mikä äänsi.
menisin melkein lupaan että löydät max 150e jonkun pikkuperän. itse ostin 150e ison erän vastikään ja hyvin on toiminut
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostOsta perä täältä foorumilta tai purkaamolta, mulla olis e30 lukkoperä 3.91 mutta kiinnostais kokeilla kuinka paljon liian tiheä se on e36:een... Onko perän takakannen pultin alla peltilätkää, siinä on välitys mainittu ?
menisin melkein lupaan että löydät max 150e jonkun pikkuperän. itse ostin 150e ison erän vastikään ja hyvin on toiminute30 m40b16
Comment
-
-
ite ostin omaani viime viikolla uuen perän kun laukes, 60e maksoi. Halvalla sain. Maanantaina vaihdeltiin, mutta oli liian löyhät öljyt ekoilla vedoilla. Taisi ottaa itteensä, sit hain motonetistä bemarin suosimat öljyt. Ääni pieneni. Mutta vinkuu silti vielä +3000rpm ku mennään. Itseäni ei haittaa, kunhan kestää tämän kesän :think Sitten vanhasta rikkinäisestä perästä mikä laukesi, niin korjaillaan ja vaihellaan talvella takas.. Että kyllä niitä "halvalla" saa-Pori Connection-
Comment
-
-
Elikkäs tässä nyt taas alettiin tutkimaan asiaa, etsin välityslätkää, mutta ruostunut, ei saa mitään selvää, joten voisiko joku kertoa että minkäs laiset välitykset on mun perässä, perä on lukoton pikkupeppu, auto on e30 316i m40b16 vuodelta 90...
Avattiin proppu ja tutkittiin niin siinä propun "suussa" oli rattaan pala, joten otettiin mangeetti ja tutkittiin lisää, perästä on toinen ratas rikkie30 m40b16
Comment
-
-
Originally posted by BMW3 View PostElikkäs tässä nyt taas alettiin tutkimaan asiaa, etsin välityslätkää, mutta ruostunut, ei saa mitään selvää, joten voisiko joku kertoa että minkäs laiset välitykset on mun perässä, perä on lukoton pikkupeppu, auto on e30 316i m40b16 vuodelta 90...
Avattiin proppu ja tutkittiin niin siinä propun "suussa" oli rattaan pala, joten otettiin mangeetti ja tutkittiin lisää, perästä on toinen ratas rikki
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostTod. näk. 4.27 http://www.realoem.com/bmw/showparts...07&hg=33&fg=05 mutta pyöritä kardaanin laipasta ja laske montako kierrosta tarvii pyörittää että vetarin laipat menee kierroksen.e30 m40b16
Comment
-
Comment