Auto toimii nyt vihdoinkin Uusi bensapaineen säädin tai noh käytetty se on, mutta toimii. Jonkun aikaa sai kyllä sahailla käyntiin ,mutta nyt toimii moitteetta Kiitoksia avusta kaikille, kyllä nää on hyviä nää foorumit kun auttavia ihmisiä löytyy
Kovin usein tulee tälläisiä ongelmia esille ja se polttoaineen paineen mittaaminen on melko helppo ja halpa konsti varmistaa pumpun ja paineensäätimen toiminta. T-haaralla vaan siitä polttoaineletkusta painemittarille ja täts it...
Tohon haluaisin kanssa vastauksen, että kuuluuko noiden vetarien heilua? Kun toinen jonka asensin oikaelle puolelle ei heilu ollenkaan eli onkohan se sitten vääränlainen? Onko kaikissa e30 samanlaiset veto akselit?
Isoperäisissä lyhyemmät ja paksummat, pikkuperäisissä ohuemmat ja pitemmät. Ei pitäis heilua Käytä nelipyöräsuuntauksessa niin näkee onko kulmat vituillaan renkaissa.
Takapyörien pitäis olla vähän näin /-\ silloin on aurausta ja ok. Sun tapauksessa pyörät ovat varmaankin näin \-\ kokonaisauraus on negatiivinen eli vähän harituksellaan. Uskoisin että sen oikean alatukivarren kiinnityskorvakkeet ovat antaneet periksi siinä tällissä ja vaikka olet tukivarren vaihtanutkin, niin napa jää silti liian sisään. Se myös selittäisi sen miksi vetoakselissa ei ole löysää, kun kerran toisella puolella, samanverran pitäisi molemmissa olla.
Suuntauksesta vaan, että harvassa firmassa alkavat virityksiä tehdä, jos suuntaus ei onnistu normi säädöillä. E30:ssä ei pahemmin säätöjä ole takana.
RealOem tuntee jotkin epäkeskopuslat, mutta harvemmin niitä on näkynyt.
Se madallus lisää vaan aurausta. Tukivarren reikiä vaan soikeaksi vinkulla ja sitä kautta saa takapään säädön kohdalleen, kulkukulman saa sitten passattua etupäästä kohdalleen 4-pistesuuntauksessa.
Jos se apurunko on antanut myöten, tai ne tukivarsien kiinnityskorvat niin ei ole säätämisestä apuja. Ja onhan ne apurungon kumit varmasti ehjät :think
Suuntauksesta vaan, että harvassa firmassa alkavat virityksiä tehdä, jos suuntaus ei onnistu normi säädöillä. E30:ssä ei pahemmin säätöjä ole takana.
RealOem tuntee jotkin epäkeskopuslat, mutta harvemmin niitä on näkynyt.
Se madallus lisää vaan aurausta. Tukivarren reikiä vaan soikeaksi vinkulla ja sitä kautta saa takapään säädön kohdalleen, kulkukulman saa sitten passattua etupäästä kohdalleen 4-pistesuuntauksessa.
Käykö e30:ssä nimenomaan näin päin että takana auraus lisääntyy madalluksen yhteydessä ?
Comment