nii oliko sulla uudemman vai vanhemmanmallinen ja miltä se 40mm edessä ja takana näytti sivuprofiilina.. tarkoitan et oliko se yhtä korkea edestä ja takaa sitten vai näyttikö etupää olevan korkeammalla ku takapää?
E30 Madallus
Collapse
X
-
E30 madalluksesta..?
Omaan 316i -89vm bemariin oon tässä miettinyt minkälaista alustasarjaa hankkisi. Pari vaihtoehtoo olisi. FK Automotive AKX 60/40mm suomesta hankittuna, 299e. Sitten olisi FK Automotive Hightech 60/40mm saksasta, 329e postikuluineen.
Onko paljon eroja kyseisten sarjojen välillä? Ilmeisestikin tuo Hightech on vähän parempaa laatua? Mites on, tiputtaako tuo auton siihen kuntoon että vielä pääsee katsastuksesta läpi? Mites kun sitä FK Automotive Hightech sarjaa on myös saatavilla 75/50mm jousilla, samaan hintaan, meneekö se sitten jo liian matalaksi?Nykyiset:
E60 M5 -06, E61 535d Touring M-sport -06, E36 328i Cabriolet "M-sport" -96
Entiset:
E30 316i Sedan -89, E34 M5 Sedan 3.6 -90, E30 320i Sedan -87, E30 325i Cabriolet "M-Tech II" -91, E30 325i Sedan M-Tech II -89, E36 328i Coupe "M-Sport" -95, E34 540iA Sedan -92, E46 330dA Touring M-sport II -03
Comment
-
-
Ok, no sitten täytyy se 60/40mm hommata. Mutta onko nuilla AKX:lla ja High techillä paljonkin eroja? Kun kitupiikin kautta saisi juuri halvalla sitä High Techiä, mutta onko se sitten niin luotettava paikka tilata,varsinkin jos joutuu vaihtamaan tuotteen jos tulee vääränlainen..
Muuten, kun niitä alustasarjoja myydään, niin niissähän lukee se soveltuvuus että se käy 82-90 valmistettuihin, mutta eikö uudemmissa ja vanhemmissa ole mitään eroa keskenään?! Kun taas Weitecciä myydään completosilla, niin siinä pitää tilatessa ilmottaa se iskarien paksuus, joku 45mm tai 51mm. Joten mitenkäs tämän asian kanssa tekis, pitäskö se ilmottaa kumpaanko se tulee, uudempaan vai vanhempaan?Nykyiset:
E60 M5 -06, E61 535d Touring M-sport -06, E36 328i Cabriolet "M-sport" -96
Entiset:
E30 316i Sedan -89, E34 M5 Sedan 3.6 -90, E30 320i Sedan -87, E30 325i Cabriolet "M-Tech II" -91, E30 325i Sedan M-Tech II -89, E36 328i Coupe "M-Sport" -95, E34 540iA Sedan -92, E46 330dA Touring M-sport II -03
Comment
-
-
Lainataan valmista topiccia
Nyt on paha dilemma edessä ostaakko h&r 60/60 vai 60/40 alusta. Pelottaa vaan että jos menee ostamaan 60/60 alustan että perä tipahtaa liian alas. Olisiko kellään laittaa vanhemmasta kopasta kuvia 60/60 ja 60/40 jousilla olevista e30:sistä, että näkee vähän vertailla kumpi kannattaa ostaa.e30 325iM -87 R.I.P.
ex e30 M3 look 318/325i -83
Comment
-
-
Lainaan myös hieman topiccii..
Pikku kymysys olis tuosta madaltamisesta..hankittuna on tuo fk:n 60/40 madallussatsi(iskarit ja jouset) ja alustasta on puslat vaihdettu vanhojen risojen tilalle. En oo kuitenkaan uskaltanut lähtee tiputtaan tota autoo kun joskus aikoja sitten joku mulle väitti että etupäässä ei tuo pyörien säätövara riittäisi 60 mm madalluksilla e30 korissa, eli renkaat jäisi /-\ asentoon. Pitääkö tuo nyt ihan paikkaansa, eli uskallanko lähteä vaihtamaan kamoja alle?Current:
Nissan Skyline R32 Gts-T -92
BMW 316i -90 M40B16
Ex:
Volkswagen Golf Variant 1,8 CL -97
Mazda 323 BG 1,6i 16V -90
BMW 316 -84
Comment
-
-
Originally posted by JKaunistoPikku kymysys olis tuosta madaltamisesta..hankittuna on tuo fk:n 60/40 madallussatsi(iskarit ja jouset) ja alustasta on puslat vaihdettu vanhojen risojen tilalle. En oo kuitenkaan uskaltanut lähtee tiputtaan tota autoo kun joskus aikoja sitten joku mulle väitti että etupäässä ei tuo pyörien säätövara riittäisi 60 mm madalluksilla e30 korissa, eli renkaat jäisi /-\ asentoon. Pitääkö tuo nyt ihan paikkaansa, eli uskallanko lähteä vaihtamaan kamoja alle?
k0nma: laita 60/60, vanhemmassa mallissa perä jää rumasti ylös 60/40 alustalla ( ja 16x9" vanteilla.) 60/60 vois olla passeli.
uudemmassa e30:ssä taas 60/40 alusta näyttää paljon järkevämmältä kuin miltä se vanhemmassa näyttää.Last edited by Henkken; 19-05-2006, 14:35.
Comment
-
-
anna mennä vaan. eiköhän näitä e30sia ole madallettu_vähän_enemmänkin, ja hyvin näyttää toimivanCurrent:
Nissan Skyline R32 Gts-T -92
BMW 316i -90 M40B16
Ex:
Volkswagen Golf Variant 1,8 CL -97
Mazda 323 BG 1,6i 16V -90
BMW 316 -84
Comment
-
-
Nostetaanpa ylöspäin..
Oon tuota H&R Cupkit 60/40 kattellu Cabriolettiin, mutta onko samassa hintaluokassa tai mahdollisesti hivenen kalliimpana jotain laadukkaampaa sarjaa? Mites toi Weitecin Ultra Gt? Sanotaanko että hinta sais maksimissaan olla siinä 600euron tienoilla. Auto on vanhanmallinen. Ulkonäollisesti semmonen kriteeri, että keula pitää saada samalle tasalle kuin missä perä menee, tai vaikka himpun verran vielä alemmaksi. Ei missään nimessä perää alemmaksi kuin missä keula menee. En tiedä mikä alusta siellä tällä hetkellä on, onko mitään vakiosta poikkeavaa.. mutta eturenkaan ja kaaren välissä tilaa n. 8cm kun takana taas n. 3cm.e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
Comment
-
-
Mulla on cabrioletissä GTS 60/40 sarja nyt alla. Eli K.A.W. jouset ja GTS:n muokkaamat kyb iskarit. Perästä ehkä olisi saanut laskea hiukan enemmän. Ajokokemusta tuosta ei ole kuin parin kilometrin verran, ei vaikuttaisi kuitenkaan miltään liian jäykältä. Tosin kovasti alle tuon 600:n oli hinta.ex:
F10 & R55
E91 320i, R55 Mini Cooper Clubman, E39 523i, E61 520d, E39 525i touring, E46 320i, F10 520d, E91 320d, E39 M5, E60 520i, E46 330Ci, E39 525i, E36 325iA coupe, E36 320i Cabrio, E39 523i, E39 523iA, E36 318iS coupe M-Technic, E32 735i Kailine, E34 530i M-Technic touring, E34 540i, E30 316i, E30 325iA cabrio, E34 525tds touring, E34 535i M-Technic, E36 318iS coupe, E34 520iA, E30 318i, E30 316i, E30 316
Comment
-
Comment