Varmaan on monesti mainittu, mutta en näin äkkiseltään löytänyt omia kokemuksia tuosta H&R Cupkitistä? Olen näillä näkyminen tilaamassa kyseisen sarjan, mistä se kannattaa tilata?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 Madallus
Collapse
X
-
e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
-
-
Originally posted by Kwame View PostVarmaan on monesti mainittu, mutta en näin äkkiseltään löytänyt omia kokemuksia tuosta H&R Cupkitistä? Olen näillä näkyminen tilaamassa kyseisen sarjan, mistä se kannattaa tilata?1990 325i M Technic II
2016 420d Gran Coupe
ex:2006 330d M Sport
ex:2004 325i M Sport
Comment
-
-
e30 madallus
Originally posted by JKaunisto View PostPikku kymysys olis tuosta madaltamisesta..hankittuna on tuo fk:n 60/40 madallussatsi(iskarit ja jouset) ja alustasta on puslat vaihdettu vanhojen risojen tilalle. En oo kuitenkaan uskaltanut lähtee tiputtaan tota autoo kun joskus aikoja sitten joku mulle väitti että etupäässä ei tuo pyörien säätövara riittäisi 60 mm madalluksilla e30 korissa, eli renkaat jäisi /-\ asentoon. Pitääkö tuo nyt ihan paikkaansa, eli uskallanko lähteä vaihtamaan kamoja alle?
Madallettiin fk:n 75/50? (etupää oli 75 mutta en oo varma tuosta takapäästä paljonko laski) noin vuosi sitten. Etupään pyöränkulmien kanssa ei oo mitään ongelmia mutta takana kyllä menee kenalleen. Etupään laakerit meni kesän kurvailujen jälkeen väljäksi mutta siihen vaikuttaa kyllä rengaskokokin.
lisäksi vaihdettiin eteen tukivarren sisemmät puslat ja ohjaustarkkuus parani huomattavasti eikä ollut kova homma. en tiedä kannattaako kaikkia vaihtaa jos vaan on kunnossa.
Ajossa noilla muutoksilla asfaltilla mukava mutta soratiellä ei enää niin mukava (yllätys yllätys)
Alustasarja tais maksaa 200e tp-stylingiltä tilattuna. powerflexit päälle niin hintaa tuli n.300eE36 325i ralliauto
Exät: E46 330iA M-Sport touring , E28 525E -83, E30 320i -88, E28 518i -87, E30 "325i" Endurance Saloon prokkis, E30 316 -86
Comment
-
-
Weitec 60/60 Alustasarja ja vanteet 16x9 225/45 Kumeilla..
joku aikasemmin niitä kuvia kyseli tossa "vanhakoppasessa" olevista alustasarjoista..
Oli muuten sopivan matala.. aluksi kaipailin viel matalemmaks mutta ei oikeen olis enää talvella pelannu
Niin ja pyöränkulmat oli mitä oli..
Syö rengasta sisäreunasta aika reippaasti
oli edestä ja takaa /---\Last edited by Osku; 14-02-2008, 19:30.E30 24V 5D "Vakio"
Originally posted by ///Make1436 voittoa 1628 päivässä. 4,5 vuodessa voitto joka ikinen päivä, vaikka ei olisi ollut kilpailupäiväkään. Revi siitä. Siihen asti kun E34 tekee saman, E30 on kuningas.
Comment
-
-
entisessä E30:ssä (facelift malli siis) oli G-Max:in 60/40mm...edestä oli sopiva ja takaakin sopivan matala...Edessä kyllä sai kulmat kohilleen, kulutti renkaat tasaisesti, mutta takana ylläty yllätys siististi lintassa...kulutti renkaista sisäreunan kesässä...tietty ois kannattanu kääntä renkaat toisinpäin
asfaltilla oli älyttömän hyvä ajaa, mutta hiekkateillä kyllä pirullinen luistelia
kunnossa olevalla alustalla (tarpeeks matala, jäykkä ja ei väljä alusta), niin upee peli ajaa
vieläki tekee mieli e30:stä, jos vaikka toiseks autoks jossain vaiheessa, kuhan muijjalle pitää auto laittaa
tuolla jotain kuvaa autosta:
Last edited by henri; 14-02-2008, 19:42.Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Originally posted by henri View Postentisessä E30:ssä (facelift malli siis) oli G-Max:in 60/40mm...edestä oli sopiva ja takaakin sopivan matala...Edessä kyllä sai kulmat kohilleen, kulutti renkaat tasaisesti, mutta takana ylläty yllätys siististi lintassa...kulutti renkaista sisäreunan kesässä...tietty ois kannattanu kääntä renkaat toisinpäin
asfaltilla oli älyttömän hyvä ajaa, mutta hiekkateillä kyllä pirullinen luistelia
kunnossa olevalla alustalla (tarpeeks matala, jäykkä ja ei väljä alusta), niin upee peli ajaa
vieläki tekee mieli e30:stä, jos vaikka toiseks autoks jossain vaiheessa, kuhan muijjalle pitää auto laittaa
tuolla jotain kuvaa autosta:
http://irc-galleria.net/archive.php?...bum_id=1422399
Comment
-
-
Originally posted by BME316 View PostMiten sait etukulmat kuntoon? Eikös iskaritolpan yläkiinnitystä pitäisi siirtää, jotta renkaan saa parempaan asentoon?Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
Ex. E30 320i 2d GTS -88
E46 330Cd (projekti V.2)
----------------------------
Comment
-
-
Lainataas vähän valmista topikkia. Onko kellään varmaa tietoa siitä, kuinka
lyhyet jouset sopii vakioiskareiden kanssa yhteen? Olen ajatellut hankkia tyyliin eteen 40 ja taakse 20-30 mm pudottavat jouset + uudet vakioiskarit.
Onko mitään järkeä vai tarviiko ihan suosiolla hommata koko alustasarja?EX: E30, E34, E36, E36 compact
Nyk. -99 320D
Comment
-
-
on se itsellekin toi 60/40 madaltava hankittava ja eiköhän sitä h&r cupkittiä lähetä kokeileen. ei sitä ainakaan kukaan vielä huonoksi ole sanonut. weitecistä lukenut paljon että on vähän turhankin jäykkä normaali-ajoon.e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
Comment
-
-
mulla on tollanen -40mm/-20mm tai -25mm
alusta faceliftissä
Tosta voi kattoo kuvia: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=94916
jos ei jaksa selata niin alusta on alp. m-tech ja siihen vaihdettu fk -40mm etujouset
mun mielestä sopivan korkunen tällä orkkis rengastuksella
splitteristä maahan n.10cm ja renkaan ja kaaren väli suurin piirtein samasigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Mulla on 60/40 cupkit tuossa 318i:ssä. Joskus meinaa pompottaa etupää ja mistään suuremmista montuista ei mielellään ajele. Mutta pintakova tuo alusta ei ole, ainoastaan jämäkkä. Seuraavaan autoon, mikä se sitten onkin, en varmaankaan laita noin roisia madallusta.
Tämä cupkit toimisi varmaan paremmin esim. 325:sessa, johon setti onkin käsittääkseni tarkoitettu.
Paljonko lienee eroa 318i (M40) ja 325i keulapainoissa? Voisiko raskaammalla etupään painolla olla kuinka iso merkitys jousituksen toimivuuteen?
Näköjään tämän mukaan M40 painaa 81 kiloa, kun M20 painaa 117 kiloa. Eli pitäis laitella 36 kiloa keulaan jollain lailla, jotta saisi tietoon onko lisäpainolla mitään vaikutusta..Last edited by jazma; 29-02-2008, 17:44.e30 318i
Comment
-
-
Originally posted by M40 Power View PostLainataas vähän valmista topikkia. Onko kellään varmaa tietoa siitä, kuinka
lyhyet jouset sopii vakioiskareiden kanssa yhteen? Olen ajatellut hankkia tyyliin eteen 40 ja taakse 20-30 mm pudottavat jouset + uudet vakioiskarit.
Onko mitään järkeä vai tarviiko ihan suosiolla hommata koko alustasarja?EX: E30, E34, E36, E36 compact
Nyk. -99 320D
Comment
-
-
Originally posted by M40 Power View PostTähän vieläkin kaivataan vastausta.ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
Comment