joo. itekkin suunnitellu että laittais ton getrag lootan, niin ei tuu paljoa prossia... Mistä saa sen prossa taulukon muualta kuin katsastus konttorista???
E30:seen m50b25 kone siit tietoa???
Collapse
X
-
-
Kannattaa varautua että pari milliä joutuu sorvaamaan.....Jotain vuosimalli eroja ehkä??Originally posted by petteriuEn joutunut koneistamaan vauhtipyörää enkä öljypohjaa.Originally posted by jmp2002Miten onko muut joutunu soravaamaan m20 vauhti pyörää että saanneet paikalle?? ketkä on tekniikan vaihdon tehnyt???
(M50B25TU+Getrag 260 M20 vauhtipyörällä)
Petteri
Comment
-
Kysytään ny samassa topikissa:
Kävikö jarrutehostin minkä mallisesta E21:sestä tahansa?
Jos käyttää M20:sen laatikkoa , niin oliko moottorin asentoa muutettava jotenkin?(Muistelisin lukeneeni jostain , että menee muuten vähän huonoon asentoon tuolla M20:sen loodalla?)
Check controllin sai käsittääkseni pelaamaan, paitsi moottoriöljy(valo) anturille piti tehdä jotain?
Mitenkäs ohjaustehostimen kanssa, kun ton swapin tekee, mitä kaikkea pitää vaihtaa?
Projektikuvia swapin tehneiltä topikkiin...ja sähköjen yhteensopivuudesta lisää infoo.Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
Hmm... kaikilta ei nuo vasenkätiset kielet välttämättä taitu, joten ehkä hieman kärjistetty kommentti. (niinkuin ehkä tämäkin :winkOriginally posted by muggowww.e30.de löytyy myös PALJON tietoa ko. aiheesta että täällä ei oikeastaan kannata edes notkua kyselemässä kun kaikki tuolta lähes selviääOriginally posted by Jonskukatohan www.e30m50.com

-Jeff
Comment
-
E21:sen jarrutehostimia taisi olla tasan yksi vaihtoehto, joten siinä ei valinnanvaikeutta. Se sopii suoraan E30 kiinnitysreikiin, mutta työntötankoa pitää lyhentää muistaakseni n.25mm, jotta se sopii polkimeen. 325iX:n ja 700-srj tehostinta myös käytetty, mutta niistä ei minulla kokemuksia.Originally posted by c0200325Kävikö jarrutehostin minkä mallisesta E21:sestä tahansa?
Jos käyttää M20:sen laatikkoa , niin oliko moottorin asentoa muutettava jotenkin?(Muistelisin lukeneeni jostain , että menee muuten vähän huonoon asentoon tuolla M20:sen loodalla?)
Itse laitoin koneen suoraan ja annoin laatikon kallistua. Ei se loppupeleissä ole mikään suuri kallistus johon laatikko jää. Tuon uuden/muokatun vivuston paketti tarvitsi, mutta ei ollut paha rasti.
PetteriBMW - ajamisen iloa vuodesta 1990
Comment
-
Jep on Vanos-kone. Vauhtipyörää joutui sorvaamaan myös ja hammaskehä vaihdettiin, kuten tekstistä ilmeni. Ja laatikkohan oli se ZF ja muistaakseni jäi suoraan kun niitä moottorinkumityynyjä puljattiin.Originally posted by jmp2002
kiitoksia... mutta muutama kysymys... oliko kone vanos malli???
Miten onko muut joutunu soravaamaan m20 vauhti pyörää että saanneet paikalle?? ketkä on tekniikan vaihdon tehnyt???
Comment
-
Moro.
Omassa projektissani käytin -93 e34 moottoria ja vaihteistoa. Moottorinkorvakot e36 325i:stä kuten myös kumityynyt, jarrutehostin e21 mallista jolloin täytyy lyhentää tanko sopivan mittaiseksi. Kardaanin päähän uusi isompi kolmiolaippa jotta menee isomman ZF:n perän. Laatikon kumityynyiksi e36 mallin tekeleet. Kone ja laatikko suorassa, nou proplem. Jos laitat e34 zf laatikon niin vaihdekepin vivustot menee uusiksi, lähinä lyhentelyä. Omassa autossani ei ollut ohjaustehostinta, niin neste laitettiin vapaaasti kiertämään säiliöltä pumpulle. Oma viskoflekti korvattu sähköflektillä. kori jossa kone ja laatikko ovat on -87 320i johon siis löytyy itse tehdyt sähkökaaviot. Niin ja jos käytät 525i:n zf laatikkoa varaudu vaihtamaan perävälitystä harvempaan. Omassa tällähetkellä 3.91 joka on matka-ajoon liian tiheä. E30 m3 lukollinen perä olisi erittäin hyvä valinta. Sama tarina löytyy hieman pidempänä kovaluun sivuilta. Lopuksi vielä voisi sanoa että tekemällä ne asiat selviää ei foorumeita lukemalla.
Terv.Ossi t
Comment
Comment