Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 316i m40 tyhjäkäynti.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Inhuman
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2010
    • 507
    • Oulu ja Haukipudas

    #46
    Originally posted by mika68 View Post
    Tuossa yksi vanha topicci tulpanjohdoista: http://www.btcf.fi/forum/showthread....njohdot+vastus
    Mulla oli silloin 4.pytyn johto paskana
    Kiitoksia

    Kaikki johdot näyttivät 5.7 - 6.2 Väliltä, joten kunnossa ovat ilmeisesti?

    Sitten kiinnitin huomion noihin johtoihin ja niiden järjestykseen? Joko tein virheen merkatessa / netissä on väärää tietoa tai jotain muuta Onkohan mitenkään mahdollista, että kaksi johtoa menis väärään sylinteriin ristiin ja auto silti toimii? Kuulostaa omasta mielestäni ainakin erittäin epätodennäköiseltä.

    Alla kuitenkin kuva miten (omasta mielestäni) johdot olivat kiinni, ja netin mukaan järjestys olisi 1-3-4-2 Miten tuo katsotaan?

    Oma järjestys oli itse päättelemällä 3-1-2-4 ja alkaako sylinterin numerot vasemmasta reunasta vai virranjakajasta päin? Menin sekaisin jo täysin



    Ja jos joku kehtaa piirtää oikean järjestyksen puhtaaseen kuvaan niin tässä puhdas kuva




    Edit: Eli ilmeisesti virranjakajasta auton takaosaa kohti menevät 1-2-3-4 sylinterit, mutta mikä on virranjakajan järjestys?
    EDIT2: No sehän tietysti luki virranjakajassa kun tarkemmin katsoin, mutta ei vaikutusta. Käynti hieman sievempää, mutta ei tyhjäkäyntiä vieläkään.
    Last edited by Inhuman; 26-03-2010, 17:17.
    MOI !

    Comment

    • vecu90
      Newbiemmer
      • Feb 2010
      • 5
      • finland

      #47
      Originally posted by Inhuman View Post
      Kiitoksia

      Kaikki johdot näyttivät 5.7 - 6.2 Väliltä, joten kunnossa ovat ilmeisesti?

      Sitten kiinnitin huomion noihin johtoihin ja niiden järjestykseen? Joko tein virheen merkatessa / netissä on väärää tietoa tai jotain muuta Onkohan mitenkään mahdollista, että kaksi johtoa menis väärään sylinteriin ristiin ja auto silti toimii? Kuulostaa omasta mielestäni ainakin erittäin epätodennäköiseltä.

      Alla kuitenkin kuva miten (omasta mielestäni) johdot olivat kiinni, ja netin mukaan järjestys olisi 1-3-4-2 Miten tuo katsotaan?

      Oma järjestys oli itse päättelemällä 3-1-2-4 ja alkaako sylinterin numerot vasemmasta reunasta vai virranjakajasta päin? Menin sekaisin jo täysin



      Ja jos joku kehtaa piirtää oikean järjestyksen puhtaaseen kuvaan niin tässä puhdas kuva




      Edit: Eli ilmeisesti virranjakajasta auton takaosaa kohti menevät 1-2-3-4 sylinterit, mutta mikä on virranjakajan järjestys?
      EDIT2: No sehän tietysti luki virranjakajassa kun tarkemmin katsoin, mutta ei vaikutusta. Käynti hieman sievempää, mutta ei tyhjäkäyntiä vieläkään.

      virranjakajan kannessa on numerot joka sylinterille noiden ns pistokkeiden alla ja sylinterijärjestys katsottuna virranjakajasta on 1.2.3.4...

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎