Originally posted by mika68
View Post
Kaikki johdot näyttivät 5.7 - 6.2 Väliltä, joten kunnossa ovat ilmeisesti?
Sitten kiinnitin huomion noihin johtoihin ja niiden järjestykseen? Joko tein virheen merkatessa / netissä on väärää tietoa tai jotain muuta Onkohan mitenkään mahdollista, että kaksi johtoa menis väärään sylinteriin ristiin ja auto silti toimii? Kuulostaa omasta mielestäni ainakin erittäin epätodennäköiseltä.
Alla kuitenkin kuva miten (omasta mielestäni) johdot olivat kiinni, ja netin mukaan järjestys olisi 1-3-4-2 Miten tuo katsotaan?
Oma järjestys oli itse päättelemällä 3-1-2-4 ja alkaako sylinterin numerot vasemmasta reunasta vai virranjakajasta päin? Menin sekaisin jo täysin
Ja jos joku kehtaa piirtää oikean järjestyksen puhtaaseen kuvaan niin tässä puhdas kuva
Edit: Eli ilmeisesti virranjakajasta auton takaosaa kohti menevät 1-2-3-4 sylinterit, mutta mikä on virranjakajan järjestys?
EDIT2: No sehän tietysti luki virranjakajassa kun tarkemmin katsoin, mutta ei vaikutusta. Käynti hieman sievempää, mutta ei tyhjäkäyntiä vieläkään.
Comment