Announcement
Collapse
No announcement yet.
V-maxx coilit e30
Collapse
X
-
Se on paskaa kun ei saa kunnolla kenttään ja muutenkin tuo toteutus, ei oo kovin hääppösen näköset..
Tässä tais olla keula alimmassa asennossa:
Noh samapa tuo, ostakaa vaan jos ei ole tarkoitus madaltaa kovin paljon. Muutaman satanen lisää alustabudjettiin niin saakin jo hieman parempaa säädettävääE24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View Postno ei kai nuita nuin asenneta?? orkkis lautanen kokonaan pois ja hitsata kiereholkki sopivalle kohalle.. mukavahan se on kokemuksia kuulla...
E24 ///M635CSI
E61 520d LCI
Ex: E30 1006hv/1161nm
ig: m1ckee_
Comment
-
-
Originally posted by micke_ View PostEi noita nyt ilman sorvia paljon alemmas asennella. Vai olenko väärässä?
http://www.autovaruste.net/files/pdf/15303/e30.pdf
Rally racesta maksaa kierreholkit+avain+apujousi+
pääjousi+yläjousilautanen yht. n. 300e. Spaxin tavaraa.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostEi kai kukaan nyt oikeasti osta tollasta paskaa ? Ei vittu
Rally racesta maksaa kierreholkit+avain+apujousi+
pääjousi+yläjousilautanen yht. n. 300e. Spaxin tavaraa.E61 525DA - 09
EX: E90 325IA -06
EX: E46 328i 4d -00
Ex: E30 318i 2d -89
~M20 STROKER CLUB LAHTI~
Comment
-
-
Originally posted by jmp2002 View Postno ei kai nuita nuin asenneta?? orkkis lautanen kokonaan pois ja hitsata kiereholkki sopivalle kohalle.. mukavahan se on kokemuksia kuulla...Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
Tig hitsausta, myös alumiini
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostEi kai kukaan nyt oikeasti osta tollasta paskaa ? Ei vittu
Rally racesta maksaa kierreholkit+avain+apujousi+
pääjousi+yläjousilautanen yht. n. 300e. Spaxin tavaraa.
Mitä nyt kaverilla olen katsonut tuossa 2002 rojektissa se apujousi tulee juurikin "sopivasti" vanteen kohdalle joten onko porukalla ollut vanteiden sopivuuden kanssa ongelmia tuon setin kanssa? Kun tuo borbetin a et15:lla vaatii nyt jo 5mm limpun pyöriäkseen isotolppaisessa ja jos sitä vielä enemmän pitää ulos tuoda alkaa näyttämään jo melko typerältä..
Millaista iskaria jengi on tuon rally racen setin kanssa käyttäny jos tarkoitus on madaltaa edestä sen 60-80mm? Itsellä nyt konin keltaiset jäykkyys säädöllä joten niitä sais varmaan sen verran sorvattua että toimisi vielä reilummin madallettunakin?
Kuinka monen kilon jouset e30:iin m20 koneiseen ois passelit haussa on ns. "sopivan" jäykkä alusta katuajoon/mahdolliseen rata-ajoon?Last edited by duuk; 13-09-2010, 22:52.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by duuk View PostAnteeski maalaisuuteni joten muutama kysymys tähän väliin tuosta rally racen setistä..
Mitä nyt kaverilla olen katsonut tuossa 2002 rojektissa se apujousi tulee juurikin "sopivasti" vanteen kohdalle joten onko porukalla ollut vanteiden sopivuuden kanssa ongelmia tuon setin kanssa? Kun tuo borbetin a et15:lla vaatii nyt jo 5mm limpun pyöriäkseen isotolppaisessa ja jos sitä vielä enemmän pitää ulos tuoda alkaa näyttämään jo melko typerältä..
Millaista iskaria jengi on tuon rally racen setin kanssa käyttäny jos tarkoitus on madaltaa edestä sen 60-80mm? Itsellä nyt konin keltaiset jäykkyys säädöllä joten niitä sais varmaan sen verran sorvattua että toimisi vielä reilummin madallettunakin?
Kuinka monen kilon jouset e30:iin m20 koneiseen ois passelit haussa on ns. "sopivan" jäykkä alusta katuajoon/mahdolliseen rata-ajoon?
Tossa vakioiden arvoja. (lähteen luetettavuudesta ei tosin hajua)
Itse pitäisin max arvoina M3:sen N-ryhmän jousia jos autolla ajetaan kadulla. Iskareita sitten vaan lyhentää, jotta sisäänjoustot ja ulosjoustot on halutut. N-ryhmän iskarit vähensi ulosjoustoja lähes 5cm.
Spring---------------------Front(lb/in.)-------------Rear(lb/in.)
Stock 325i*-----------------------106------------------------245
Stock 325is*----------------------118------------------------265
Stock 325ix*----------------------106------------------------308
Stock M3*-------------------------114------------------------314
Stock M3--------------------------140------------------------250
Tuolta otettu : http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=40472
Mites pitkä pääjousi sillä kaverilla on siinä ? Mulla 125mm ja apujousi kokoon puristuneena muistaakseni 20mm ja jää mulla 17" vanteen reunan yläpuolelle kaikki rojut holkkeineen päivineen. 150mm pääjousella olis rojut kiinni vanteessa jos kierreosan olisin niin alas asti laittanut.Aprilia RSV4
Comment
-
-
itsellä on edessä tuo rally racen setti e30 m20.
pääjouset on 130 kg/cm. tummoisia suositteli silloin rata-ajoon ja katurenkailla.
ehkä aavistuksen jäykät omaan mieleen,kadulla todella epämukavat mutta radalla kivat
iskarit bilstein sprintit muistaakseni.
btw. mites tuon iskarin lyhennys onnistuu; rälläkällä ylhäältä pikkusen pois ja uutta kierrettä?-e30 325tic track
Comment
-
Comment