Announcement

Collapse
No announcement yet.

V-maxx coilit e30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • wsq´_
    Bimmer Fanatic
    • Jan 2008
    • 458
    • Lohja

    #31
    Onko kellään vielä autossa tätä Jomin sädettävää? Saako tolla miten kenttään auton, vai saaako olenkaan? Ajomukavuutta ei haeta, kunhan auto on vaan matala.




    e36 m60

    Comment

    • micke_
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2008
      • 1154
      • Lojo

      #32
      Varmaankin täysin samaa paskaa kuin tuo v-maxx, ainakin kuvan mukaan. Eli ei saa kunnolla tonttiin.
      E24 ///M635CSI
      E61 520d LCI
      Ex: E30 1006hv/1161nm
      ig: m1ckee_

      Comment

      • jmp2002
        BTCF Member
        • Oct 2003
        • 5727
        • Rovaniemi

        #33
        mikäs siinä niin paskaa on?
        E30 325i Touring -89
        E30 325i touring -88 m50tbo
        G20 330e M-Sport -20

        Comment

        • micke_
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2008
          • 1154
          • Lojo

          #34
          Se on paskaa kun ei saa kunnolla kenttään ja muutenkin tuo toteutus, ei oo kovin hääppösen näköset..

          Tässä tais olla keula alimmassa asennossa:


          Noh samapa tuo, ostakaa vaan jos ei ole tarkoitus madaltaa kovin paljon. Muutaman satanen lisää alustabudjettiin niin saakin jo hieman parempaa säädettävää
          E24 ///M635CSI
          E61 520d LCI
          Ex: E30 1006hv/1161nm
          ig: m1ckee_

          Comment

          • jmp2002
            BTCF Member
            • Oct 2003
            • 5727
            • Rovaniemi

            #35
            no ei kai nuita nuin asenneta?? orkkis lautanen kokonaan pois ja hitsata kiereholkki sopivalle kohalle.. mukavahan se on kokemuksia kuulla...
            E30 325i Touring -89
            E30 325i touring -88 m50tbo
            G20 330e M-Sport -20

            Comment

            • Mörökölli
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2005
              • 1735
              • Turku

              #36
              Kai se on paskan näköinen jos ne pultataan likaisiin orggistolppiin ja jätetään alkuperäinen ylisuuri jousilautanen paikalleen.
              www.nenifab.com

              Comment

              • micke_
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2008
                • 1154
                • Lojo

                #37
                Originally posted by jmp2002 View Post
                no ei kai nuita nuin asenneta?? orkkis lautanen kokonaan pois ja hitsata kiereholkki sopivalle kohalle.. mukavahan se on kokemuksia kuulla...
                Ei noita nyt ilman sorvia paljon alemmas asennella. Vai olenko väärässä?
                E24 ///M635CSI
                E61 520d LCI
                Ex: E30 1006hv/1161nm
                ig: m1ckee_

                Comment

                • jannmann
                  Bimmer Enthusiast
                  • Feb 2003
                  • 5856
                  • Joccis City

                  #38
                  Originally posted by micke_ View Post
                  Ei noita nyt ilman sorvia paljon alemmas asennella. Vai olenko väärässä?
                  http://www.autovaruste.net/files/pdf/15303/e30.pdf
                  Ei kai kukaan nyt oikeasti osta tollasta paskaa ? Ei vittu

                  Rally racesta maksaa kierreholkit+avain+apujousi+
                  pääjousi+yläjousilautanen yht. n. 300e. Spaxin tavaraa.
                  Aprilia RSV4

                  Comment

                  • Coooper
                    BTCF Member
                    • Apr 2007
                    • 1623
                    • Lahti

                    #39
                    Originally posted by jannmann View Post
                    Ei kai kukaan nyt oikeasti osta tollasta paskaa ? Ei vittu

                    Rally racesta maksaa kierreholkit+avain+apujousi+
                    pääjousi+yläjousilautanen yht. n. 300e. Spaxin tavaraa.
                    Kyllä minä tohon talvipommiin voisin ostaa jos sais 45mm tolppaan.
                    E61 525DA - 09
                    EX: E90 325IA -06
                    EX: E46 328i 4d -00
                    Ex: E30 318i 2d -89


                    ~M20 STROKER CLUB LAHTI~

                    Comment

                    • Sami.
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2007
                      • 2527
                      • Lahti

                      #40
                      Originally posted by Coooper View Post
                      Kyllä minä tohon talvipommiin voisin ostaa jos sais 45mm tolppaan.
                      On sellanen lulla ainakin kolmekutosessa, että ei kannata todellakaan edes harkita satasen jos maksais, ni sitte ehkä.
                      eDIRTY
                      kliks

                      Comment

                      • mapa
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 518
                        • Turku

                        #41
                        Originally posted by jmp2002 View Post
                        no ei kai nuita nuin asenneta?? orkkis lautanen kokonaan pois ja hitsata kiereholkki sopivalle kohalle.. mukavahan se on kokemuksia kuulla...
                        Taitaa olla kyseisessä sarjassa tuo kierreosa alumiinia, eli et kovin helposti sitä tuohon runkoon hitsuttele.
                        Vesileikkuu ja laser osia/ Kuvien piirto
                        Tig hitsausta, myös alumiini

                        Comment

                        • duuk
                          Moderator
                          • Dec 2006
                          • 10506
                          • Saaressa

                          #42
                          Originally posted by jannmann View Post
                          Ei kai kukaan nyt oikeasti osta tollasta paskaa ? Ei vittu

                          Rally racesta maksaa kierreholkit+avain+apujousi+
                          pääjousi+yläjousilautanen yht. n. 300e. Spaxin tavaraa.
                          Anteeski maalaisuuteni joten muutama kysymys tähän väliin tuosta rally racen setistä..
                          Mitä nyt kaverilla olen katsonut tuossa 2002 rojektissa se apujousi tulee juurikin "sopivasti" vanteen kohdalle joten onko porukalla ollut vanteiden sopivuuden kanssa ongelmia tuon setin kanssa? Kun tuo borbetin a et15:lla vaatii nyt jo 5mm limpun pyöriäkseen isotolppaisessa ja jos sitä vielä enemmän pitää ulos tuoda alkaa näyttämään jo melko typerältä..
                          Millaista iskaria jengi on tuon rally racen setin kanssa käyttäny jos tarkoitus on madaltaa edestä sen 60-80mm? Itsellä nyt konin keltaiset jäykkyys säädöllä joten niitä sais varmaan sen verran sorvattua että toimisi vielä reilummin madallettunakin?
                          Kuinka monen kilon jouset e30:iin m20 koneiseen ois passelit haussa on ns. "sopivan" jäykkä alusta katuajoon/mahdolliseen rata-ajoon?
                          Last edited by duuk; 13-09-2010, 22:52.

                          duke's garage:
                          Suzuki R50
                          E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
                          M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
                          S38 S54 S62

                          instagram: _duuk

                          Comment

                          • jmp2002
                            BTCF Member
                            • Oct 2003
                            • 5727
                            • Rovaniemi

                            #43
                            kaikkea sitä näkee... ompa hyvä että ei ole ikinä tullut tilattua...
                            E30 325i Touring -89
                            E30 325i touring -88 m50tbo
                            G20 330e M-Sport -20

                            Comment

                            • jannmann
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2003
                              • 5856
                              • Joccis City

                              #44
                              Originally posted by duuk View Post
                              Anteeski maalaisuuteni joten muutama kysymys tähän väliin tuosta rally racen setistä..
                              Mitä nyt kaverilla olen katsonut tuossa 2002 rojektissa se apujousi tulee juurikin "sopivasti" vanteen kohdalle joten onko porukalla ollut vanteiden sopivuuden kanssa ongelmia tuon setin kanssa? Kun tuo borbetin a et15:lla vaatii nyt jo 5mm limpun pyöriäkseen isotolppaisessa ja jos sitä vielä enemmän pitää ulos tuoda alkaa näyttämään jo melko typerältä..
                              Millaista iskaria jengi on tuon rally racen setin kanssa käyttäny jos tarkoitus on madaltaa edestä sen 60-80mm? Itsellä nyt konin keltaiset jäykkyys säädöllä joten niitä sais varmaan sen verran sorvattua että toimisi vielä reilummin madallettunakin?
                              Kuinka monen kilon jouset e30:iin m20 koneiseen ois passelit haussa on ns. "sopivan" jäykkä alusta katuajoon/mahdolliseen rata-ajoon?

                              Tossa vakioiden arvoja. (lähteen luetettavuudesta ei tosin hajua)
                              Itse pitäisin max arvoina M3:sen N-ryhmän jousia jos autolla ajetaan kadulla. Iskareita sitten vaan lyhentää, jotta sisäänjoustot ja ulosjoustot on halutut. N-ryhmän iskarit vähensi ulosjoustoja lähes 5cm.

                              Spring---------------------Front(lb/in.)-------------Rear(lb/in.)

                              Stock 325i*-----------------------106------------------------245
                              Stock 325is*----------------------118------------------------265
                              Stock 325ix*----------------------106------------------------308
                              Stock M3*-------------------------114------------------------314
                              Stock M3--------------------------140------------------------250


                              Tuolta otettu : http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=40472

                              Mites pitkä pääjousi sillä kaverilla on siinä ? Mulla 125mm ja apujousi kokoon puristuneena muistaakseni 20mm ja jää mulla 17" vanteen reunan yläpuolelle kaikki rojut holkkeineen päivineen. 150mm pääjousella olis rojut kiinni vanteessa jos kierreosan olisin niin alas asti laittanut.
                              Aprilia RSV4

                              Comment

                              • --nismo200sx--
                                BTCF Member
                                • Jan 2007
                                • 169
                                • Lohja

                                #45
                                itsellä on edessä tuo rally racen setti e30 m20.

                                pääjouset on 130 kg/cm. tummoisia suositteli silloin rata-ajoon ja katurenkailla.
                                ehkä aavistuksen jäykät omaan mieleen,kadulla todella epämukavat mutta radalla kivat

                                iskarit bilstein sprintit muistaakseni.

                                btw. mites tuon iskarin lyhennys onnistuu; rälläkällä ylhäältä pikkusen pois ja uutta kierrettä?
                                -e30 325tic track

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎