Tai sitten pistä takavalo päreiksi ja sitä kautta onkii avaimet. Valoja nyt saa tilalle aina jostain, eikä nykyään edes maksa paljoa. Ei tule ylimääräisiä peltihommia.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Avaimet peräkontissa ja kontti lukossa. e30 cabi/ AUKI ON
Collapse
X
-
ja kajaanin lukosta kannattaa tiedustella. Voi olla hyvä tuuri et auto sattuu olemaan huomenna niillä nurkilla.
Originally posted by brenna View PostAuto on Kuhmossa tällä hetkellä..Täällähän ei mitään varsinaisia lukkofirmoja ole, mutta pitää aamulla soittaa noi huoltsikat ja tollaset jotka ovia avaa, joskos niiltä apu löytyisi.. Muuten pitää turvautua sit näihin ikävämpiin konsteihin, kun tarvii avaimet sieltä huomisen aikana pois saada.
Comment
-
-
Meneppä sinne auton sisään ja pane ovet kiinni ja paina ensin kuskinpuolen lukitusnappi alas ja nosta ylös aukeaisko pöljän tuurilla myös peräkontti ja tee sama apparin puolelta.
Pyöritä niitä lukitus tappeja muutama kierros aukipäin etteivät mene liian alas että saat vedettyä ne ylös että saat keskuslukot auki.
Empätiiä onko tästä mitään apua mutta kokeileE93 vaimon
ex
E70 3.0 SD
E46x2
M5 E39
325tds E36
M535i E28
323i E30
323 E21
BMW vuodesta -82 Laskelmoitua nautintoa
Comment
-
-
Kiitos vinkeistä kaikille. Aamulla kyselemään lukkotaikuria ja pitääpä soittaa sinne kajaaniinkin ja vaikka poliisillekin, jos ei apua muuten tunnu löytyvän.
Ja tosiaan se takavalon rikkominenkin olisi melko hyvä vaihtoehto, erivärisiä olen muutenkin miettinyt..
Tosiaan keskuslukitusta on houkuteltu toimimaan vaikka miten mutta ei vaan kontin lukkoa avaa. Onpahan tullu samalla tarkistettua liittimetkin ja hyvässä kunnossa kaikki. Apukuskin ovesta saa kyllä kuskin ja apparin lukon toimii. Viime syksynä kontin lukko aukesi vielä kun avasi apparin oven ihan auki, sillon naksahti auki, mutta ei ennää. Voi voi.. Mut huominen näyttää mikä tulloo. Menneehän ne lomautukset näinkin omia mokia korjaillessa!
Comment
-
-
Originally posted by dippaaja View Posttai jos sulla on hattuhyllyllä esim kajarin reijät jotka meneekonttiin asti niin vois sitä kautta yrittää onkia...
kuka prkl laittais cäbin kattokotelon kanteen (tätä ilmeisesti tarkoitit) 6x9:it joiden reiät menis kotelon pohjastakin läpisigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by brenna View PostViime syksynä kontin lukko aukesi vielä kun avasi apparin oven ihan auki, sillon naksahti auki, mutta ei ennää.
Comment
-
-
Lukaisin tuosssa kytkiksen ja pähkäilin mahdollisen konstin:
1. Irroita keskuslukon rele liittimestään. Löytyy yleensä kuskin kickpanelin takaa, avosta en tosin osaa sanoa varmaksi.
2. Liitintä tarkastelemalla pitäisi löyty sininen ja valkea johto.
3. Kytke toinen maihin ja toinen plussaan,esim. suoraan akulta(sulake johdon välissä ei liene huono asia) jos aukesi niin hyvä, jos ei auennut niin vaihda plus ja miinus keskenään.
4. Jos ei edelleenkään aukea, poista takaistuin ja katso mistä kohti menee paljon johtoja kontin puolelle, etsi valkea ja sininen, katkaise ne tai kuori sen verran että saat kuparin näkyviin, kytke toinen maihin ja toinen plussaan, jos ei aukea vaihda plus ja miinus keskenään.
Jos ei noilla aukea niin vika on takakontin lukossa tai johtosarjassa kontin puolella tai sitten lukko on käännetty siihen asentoon, jossa se on "lukossalukossa" eli ei avaudu, eikä tottele keskuslukkoa.
EDIT: aiemmin tuolla mainittu johtosarjan puukottaminen, älkää nyt ainakaan tällaisen takia puukolla särkekö niitä suojia, ne voi irrottaa ihan ehjänäkinOlli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostLukaisin tuosssa kytkiksen ja pähkäilin mahdollisen konstin:
1. Irroita keskuslukon rele liittimestään. Löytyy yleensä kuskin kickpanelin takaa, avosta en tosin osaa sanoa varmaksi.
2. Liitintä tarkastelemalla pitäisi löyty sininen ja valkea johto.
3. Kytke toinen maihin ja toinen plussaan,esim. suoraan akulta(sulake johdon välissä ei liene huono asia) jos aukesi niin hyvä, jos ei auennut niin vaihda plus ja miinus keskenään.
4. Jos ei edelleenkään aukea, poista takaistuin ja katso mistä kohti menee paljon johtoja kontin puolelle, etsi valkea ja sininen, katkaise ne tai kuori sen verran että saat kuparin näkyviin, kytke toinen maihin ja toinen plussaan, jos ei aukea vaihda plus ja miinus keskenään.
Jos ei noilla aukea niin vika on takakontin lukossa tai johtosarjassa kontin puolella tai sitten lukko on käännetty siihen asentoon, jossa se on "lukossalukossa" eli ei avaudu, eikä tottele keskuslukkoa.
EDIT: aiemmin tuolla mainittu johtosarjan puukottaminen, älkää nyt ainakaan tällaisen takia puukolla särkekö niitä suojia, ne voi irrottaa ihan ehjänäkin
Tosiaan joo hattuhyllyä ei munkaan cabriossa yllätysyllätys ole, että kaijutin reijistä ei paljon apua ole.
Puukollakaan en ensimmäisenä lähde kumi osia irrottamaan, kun ne lähtee nätisti käsilläkin vaikka ruuvaria apuna käyttäen irti, ainakin mun autossa lähti. Kiitos kuitenkin, näistäkin...
Comment
-
-
Kiitos kiitos kaikille. Piti turvautua omiin konsteihin kun ei täältä kuhmosta lukkoseppää löytynyt. Kontti on nyt auki ja Roclan ehdotamalla keinolla (reikä rekisterikilven taa) sain avaimet kierretangon varassa pihalle. Tämäkin onnistui hyvin kun muisti kummalla puolen konttia avaimet on. Sen tukiraudan paikan sai aika hyvin arvioitua koputtelemalla peltiä ja nätisti menikin puolen sentin päästä siitä.
Sininen ja valkoinen piuhakin löytyi ja keskuslukitus tosiaan naksui kiinni ja auki kun sinne virran veti suoraan akulta. Konttia se ei valitettavasti vaan avannut.
Kaiken lystin hinnaksi tuli vain 20,5euroa joka sisälti uuden 43mm reikäporan ja siihen sopivan kumitulpan. Maalit sun muut löytyykin omaa takaa.
Tästä viisastuneena menen heti tampereelle palattuani teettämään sen vara-avaimen ja suosittelen lämpimästi muillekin joilla sitä ei ole
Loppu hyvin kaikki hyvin!
Comment
-
Comment