Originally posted by tuRbo
View Post
e30 325iX Jakolaatikon irroitus ja huolto.
Collapse
X
-
BMW 325ix -86
Mulla on vm.86 325ix e30, kuinkaa "tehokas" etuvedon kuuluisi olla? Mullakin pientä laahaavaa ääntä kun esim. ylämäkeen ajelee..
Kun ei tuo neliveto jaksa sutia lumella/jäällä? Voiko visko tai joku olla kulunut?
Öljyt vaihdoin talvella, atf luki viskon kyljessä ja autokorjaamossa sanoivat, että pistä öljyä kunnes tulee täyttö reiästä? onko liikaa?
Mikä mötikkä on jakolaatikon jälkeinen paksu osa? lähtee jakolaatikon takaata takaperälle n.20-30cm ja siitä vasta lähtee kardaani, mitä siellä on?
Kuinka kallis paukku on huoltaa visko yms. uuteen uskoon jos esim turbiini kulunut?
Comment
-
-
Sori on pakko kommentoida
Vastaan toiselle ix omistajalle, tätä voi täydentää joku ketä tietää ja haluaa sanoa mikä on oikein. Niin ei tule ongelmia että mikä on oikein ja mikä väärin.
Tämä on minun näkökulma, sama jos on jonkun admin mielestä ihan päin hönkiä, niin saa poistaa
Kyllä mulla tuota etuveto "sutii lumella/jäällä", jako suhde on n.63% taakse, eteen 37% , sulla mahdollisesti visko saanut kipeää, jos vielä kuuluu rahinaa ja pyörät eivät vedä, hae youtubesta se viskon testi video ja kokeille, sillä vielä varmuuden
Jakolaatikkoon 0.6 qt=0.56 L, tollaista määrää neuvottiin e30tech.com foorumilla. Siellä jakolaatikon perssä oleva mötikkä, eikö siellä ole jakolaattikkoa jossa on osia sisällä, rattaita, akselia jne...Eli kuuluu siihen jakolaatikkoon.
Käytetty visko jos löytyy, en tiedä mitä uusi maksaa ja saako sellaista enään. Jos uusi löytyy, niin varmaan jonkun touhu tonnin maksaa+työt päälle. Tietysti jos itse teke, niin halvemmaksi tulee
Tuossa juttua, kun jakolaatikosta vaihdetaan se visko
Tässä toiseen ix vaihdetaan se visko
Googlesta jossain foorumilla oli juttua ja joku korjasi sellaisen viskon itse.
Eikun sitten vain kaivaa googlesta, en muista sivuaEx:Bmw 325ix turbo, Bmw 316, Bmw 325ixA.
Current:Bmw 325ix, is in street use, but getting more and more better
Comment
-
Comment