huh huh.. minkä ihmeen takia pitää tehä noita rälläkkäjousia kun kaupasta saa nykyisin tosi halvalla ihan madallusjousiakin ja käytettynäkin löytyy jousia melkein ilmaiseksi
Vastasit itse kysymykseesi. Itse kun vieterinsä katkoo, niin ei maksa ~mitään. Onhan tuo toki aivan väärä paikka säästää, mutta tekeminen on kivaa ja matalat autot myös. Ois varmaan voinu vähän maltillisemminkin katkoa, ettei täysin niiden pl-kumien varaan jää.
316i visko pyörii koko ajan. Mistä kannattaa hakea vikaa ? Kannattaiskohan ostaa uus viskokytkin (80€) vai käytetty sähköflekti (15€) ja projektoida se kiinni ? kuinka tarkka M40 on noista lämmöistä ?
316i visko pyörii koko ajan. Mistä kannattaa hakea vikaa ? Kannattaiskohan ostaa uus viskokytkin (80€) vai käytetty sähköflekti (15€) ja projektoida se kiinni ? kuinka tarkka M40 on noista lämmöistä ?
Eikös sen kuulu koko ajan pyöriäkin. Tosin sitten voimakkaammin kun rupee "jäähdyttämään"
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
316i visko pyörii koko ajan. Mistä kannattaa hakea vikaa ? Kannattaiskohan ostaa uus viskokytkin (80€) vai käytetty sähköflekti (15€) ja projektoida se kiinni ? kuinka tarkka M40 on noista lämmöistä ?
Viskon pitääkin pyörittää tuuletinta koko ajan, koneen lämmetessä viskon neste laajenee ja puhallin pyörii nopeammin. Kylmällä koneella flekti pitäis pystyä pysäyttämään ilman suurempaa voimankäyttöä esim. rullaksi käärityllä sanomalehdellä.
Viskon pitääkin pyörittää tuuletinta koko ajan, koneen lämmetessä viskon neste laajenee ja puhallin pyörii nopeammin. Kylmällä koneella flekti pitäis pystyä pysäyttämään ilman suurempaa voimankäyttöä esim. rullaksi käärityllä sanomalehdellä.
Niin siis flekti pyörii koko ajan, että tulee sanomalehestä silppua. Moottori kylmänä ja sammuksissa ei pysty pyörittämään ollenkaan käsin.
Sitten tuosta jarrurempasta että uskaltaako ostaa motonetistä levyt ?
Sitten kun paloissa on vielä pintaa niin kannattaako niitä vaihtaa kun vaihtaa levyt ja mitä tiivisteitä kannattaa myös vaihtaa samalla ? Millä nimellä kutsutaan sitä tiivistettä mikä on siinä pääsylinterin männän päällä ettei männän ja sylkän väliin mee paskaa ? kun toisella puolella on siinä pieni reikä..
huh huh.. minkä ihmeen takia pitää tehä noita rälläkkäjousia kun kaupasta saa nykyisin tosi halvalla ihan madallusjousiakin ja käytettynäkin löytyy jousia melkein ilmaiseksi
Sepä se, kun kaupasta ei saa tarpeeksi madaltavia jousia Tein noi rälläkkäjouset ylimääräsistä -40mm madaltavista jousista, kun olivat ylimääräiset. Löytyy kyllä kunnon alustasarja mikä madaltaa -60/55mm, mutta korkeehan toi on ku mikä!
Sepä se, kun kaupasta ei saa tarpeeksi madaltavia jousia Tein noi rälläkkäjouset ylimääräsistä -40mm madaltavista jousista, kun olivat ylimääräiset. Löytyy kyllä kunnon alustasarja mikä madaltaa -60/55mm, mutta korkeehan toi on ku mikä!
Sitten tuosta jarrurempasta että uskaltaako ostaa motonetistä levyt ?
Sitten kun paloissa on vielä pintaa niin kannattaako niitä vaihtaa kun vaihtaa levyt ja mitä tiivisteitä kannattaa myös vaihtaa samalla ? Millä nimellä kutsutaan sitä tiivistettä mikä on siinä pääsylinterin männän päällä ettei männän ja sylkän väliin mee paskaa ? kun toisella puolella on siinä pieni reikä..
Miksei uskaltaisi. Toimii siinä missä marmoriltakin ostettu. Kun levyt vaihdetaan niin samalla vaihtuu aina myös palat. Jos ei ole kumit rikki tai huonokuntoiset niin eipä niitä kannata turhaan vaihdella. Liukutapit vaan irti ja niiden herkistelyä ja uudet rasvat sisään niin toimii. Samalla katsoo että mäntä liikkuu hyvin. Nimeä en tähän hätään keksi tuolle tiivisteelle (viisaammat kertokoon) mutta kannattaa ostaa sille se pääsylinterin korjaussarja niin ei tarvii arpoa. Vaihtuupahan kaikki tiivisteet eikä tule ongelmaa että kuukauden päästä joku toinen paikka fuskaa.
Miksei uskaltaisi. Toimii siinä missä marmoriltakin ostettu. Kun levyt vaihdetaan niin samalla vaihtuu aina myös palat. Jos ei ole kumit rikki tai huonokuntoiset niin eipä niitä kannata turhaan vaihdella. Liukutapit vaan irti ja niiden herkistelyä ja uudet rasvat sisään niin toimii. Samalla katsoo että mäntä liikkuu hyvin. Nimeä en tähän hätään keksi tuolle tiivisteelle (viisaammat kertokoon) mutta kannattaa ostaa sille se pääsylinterin korjaussarja niin ei tarvii arpoa. Vaihtuupahan kaikki tiivisteet eikä tule ongelmaa että kuukauden päästä joku toinen paikka fuskaa.
hmm.. mulla on nyt vähän sylinterit hakusessa. Tarkoitin mäntää jarrusatulassa että mikä tiiviste on sen männän päällä ettei satulana ja männän väliin mee likaa. Varmaankin löytyy tuosta tiiviste sarjasta se tiiviste ?
Isompi lasi ovesta irti kuin myös se takempi ohjauskisko, sitten pikkuikkuna onkin jo kädessä. Jotenkin noin.
Joo eli jos vaikka kirjottelis ohjeet tähän ku tuli tuossa se lasi vaihdettua.
- Eli takaovesta ovipahvi irti.
- Ikkuna alas ja ikkuna irti kahella pultilla siitä "ohjurista" mitä pitkin se kulkee.
- Ohjauskisko ikkunoiden välistä irti ovesta. On kiinni kahdella pultilla. Ei siis irtoa kokonaan eikä nouse pois vaan sitä käännellään sivulta sivulle.
- Sitten työnnetään sitä välikarmia autoa kohti jolloin pikkuikkuna irtoaa sieltä välistä. Pikkuikkuna pois.
- Tämän jälkeen ison ikkunan tiivisteitä vähän irti että saa otettua sen niiden välistä pois.
- Sitten vaan nostetaan ikkuna sieltä oven sisästä.
- Kasaus toisin päin. Kyllä se helposti hahmottuu kun tietää vähän sinne päin mitä tehdä.
- takaoven takaovi lasi lasin takasivulasi irti irroitus vaihto rikki -
Comment