Ois e30 tulossa nokka-akselin vahto+jakopääremppa.
Mitä osia kannattaisi uusia samalla?
Uskaltaako esim jakohihnasarjan&vesipumpun hakea motonetistä, onko minkälaatuiset?
Itse olen aina tehnyt m20 koneisen ostettaessa jos en oo tietoinen hihnan vaihdosta nii jakohihna,kiristin,vesipumppu, termari ainaki. Ja jos kerran nokan vaihdat nii stefat ilmaan muuta vaihtoon samalla.
Motonetin osia olen käyttänyt ihan huoletta koska samaa merkkiä ovat täällä ainakin myyneet niinkuin muutkin tarvikeliikkeet.
Työkaveri on kovasti sitä mieltä, että nelos- ja kutoskoneisissa on erilainen raideleveys. Pikkutolpilla pyörännapojen pitäisi jäädä jonkin verran sisemmäs. Koitin kaivella netistä tietoa asiasta, mutta en löytänyt mitään, mikä tukisi väitettä ja epäilen asiaa muutenkin. Mitä mieltä on raati?
mulla oli ja tuolla z3 1.9 kepillä piti jo vähän taivuttaa kaarelle se siirtäjä tanko ihan vain varmuuden vuoksi
mikäli sitä kehää ei ole niin tuolla kepillä ei ole vielä mitään ongelmia
muutoinkin tuo keppi on minun mielestäni parempi kuin se z3m:n keppi
Sama homma täällä, jos on värinävaimennin niin jollain vaihteella saattaa pikkasen raapasta tuolla 1.9 kepillä. Taivutin kanssa ihan hivenen sitä siirtäjä tankoa niin ei enään mitään ongelmia.
Työkaveri on kovasti sitä mieltä, että nelos- ja kutoskoneisissa on erilainen raideleveys. Pikkutolpilla pyörännapojen pitäisi jäädä jonkin verran sisemmäs. Koitin kaivella netistä tietoa asiasta, mutta en löytänyt mitään, mikä tukisi väitettä ja epäilen asiaa muutenkin. Mitä mieltä on raati?
Miksi pikkutolpilla pyörännapa jäisi sisemmäs, kun se pelkkä iskariputki on halkaisijaltaan pienempi.
Alkuperäinen käyttöohjekirja antaa raideleveydeksi edessä 1407mm ja takana 1415mm. Ihan samat arvot niin nelos- kuin kutoskoneisillekin.
Ainoan poikkeuksen "perusmalleissa" tekee iX. Lisäksi M3 on sitten ihan oma lukunsa.
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Tietääkö kukaan suoralta kädeltä sanoa, että mikä johto menee m20:ssä samassa nipussa öp-anturin johdon kanssa? Siis koneen etuoikealla venakopan etupäästä alas lohkon kylkeä pitkin, väriltään sini-musta. Kaverina oleva öp-anturin johto on ruskea-vihreä.
Aika ohut ollakseen esim. ilmastoinnin kytkimen johto...:think
Nämä on siis 260Getragin kans. Jos sulla on 240 niin tarkista eroaako osanumerot.
Jos haluat pelata varman päälle niin kuvasta osat 2, 3, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 KUVA
Z3 1.9 25117527252
Smiidiltä nuo osat tais saada kaikki alle satasella..
Tietääkö kukaan suoralta kädeltä sanoa, että mikä johto menee m20:ssä samassa nipussa öp-anturin johdon kanssa? Siis koneen etuoikealla venakopan etupäästä alas lohkon kylkeä pitkin, väriltään sini-musta. Kaverina oleva öp-anturin johto on ruskea-vihreä.
Aika ohut ollakseen esim. ilmastoinnin kytkimen johto...:think
Onko siinä pyöreä naarasliitin päässä? Itekin tuollaista johtoa ihmettelin joskus m20:ssä.
Comment