Originally posted by nemesis
e28:n perämurikan sovitus e30:n apurunkoon
Collapse
X
-
Henski -
eikun teettäisi kokonaan uudet 535i perän tumpit, joiden laipan ulko halkaisija on sama kuin 325i vetarin murroksen laipan (ulkonäkö kuin alkuperäinen). Laippaan tulisi sitten 325i pulttijaolle sopivat pultin reiät (6 pulttia, saman kokoset pultin reiät 535i laipassak uin 325i laipassa, testattu).
Eli, käytännössä se booriakseli joka menee perän sisään on vahvuudeltaan/malliltaan 535i mutta se laippa johon vetoakseli tulee niin se on mallia 325i
Comment
-
Kuulostaa kalliilta. Mitäs jos tekis jokkistyyliin.. molemmat tumpit poikki, sopivasti sorvaa että sopivat toisiinsa ja hitsaa kiinni. Lopuksi sorvissa laippa suoraksi mikäli on vedellyt. En ole kyllä vielä ehtinyt tutkimaan onko tuo edes käytännössä mahdollista..eikun teettäisi kokonaan uudet 535i perän tumpit, joiden laipan ulko halkaisija on sama kuin 325i vetarin murroksen laipan (ulkonäkö kuin alkuperäinen). Laippaan tulisi sitten 325i pulttijaolle sopivat pultin reiät (6 pulttia, saman kokoset pultin reiät 535i laipassak uin 325i laipassa, testattu).
Eli, käytännössä se booriakseli joka menee perän sisään on vahvuudeltaan/malliltaan 535i mutta se laippa johon vetoakseli tulee niin se on mallia 325i
Comment
-
no senverta hinnoista mainitakseni että olen soittanut karpiolalle vilppulaan ja kysynyt mitä maksaa 535i vetarin tumpit, hinta asennus valmiilla paketilla olisis 180€per kappale,, Se on mielestäni kallista.
Mutta noita hitsaus hommai kyllä koittaisin välttää kosko sillain ei saa varmuudella kestävää. Se on aika "luojassaan" että milloin rasahtaa.
Mutta itselläni samanlainen ongelma kuin masalla että pitäs saada e28 8-pulttinen iso perä e30 koriin kiinni.
Tosin itseäni ei paljoa houkuta toi e28 taka-akseliston laittaminen kun minulla ongelmaksi tulee se että ABS-jarrut pitäisi toimia myös, ja en usko että e28 absi palikat toimii yhdesä e30 palikoiden kanssa
Comment
-
Jaa, sä kerkesitkin jo... Nojoo tuota hommaa kun alkoi pähkäilemään niin ei se kovinkaan hankalalta vaikuta. Jos nyt saisi nuo kaikki muut projektit/kehitystyöt joskus valmiiksi niin noitahan voisi muutaman sarjan tehdäkkin. Jouluksi 2005?Originally posted by nemesiseikun teettäisi kokonaan uudet 535i perän tumpit, joiden laipan ulko halkaisija on sama kuin 325i vetarin murroksen laipan (ulkonäkö kuin alkuperäinen). Laippaan tulisi sitten 325i pulttijaolle sopivat pultin reiät (6 pulttia, saman kokoset pultin reiät 535i laipassak uin 325i laipassa, testattu).
Eli, käytännössä se booriakseli joka menee perän sisään on vahvuudeltaan/malliltaan 535i mutta se laippa johon vetoakseli tulee niin se on mallia 325i
Comment
-
niin, kerkesin joo mainitsemaan näistä ajatuksista miten sitä voisi/on pähkätty että voisi ratkaista tuon ongelman, suht luotettavasti jne...Originally posted by LekaJaa, sä kerkesitkin jo... Nojoo tuota hommaa kun alkoi pähkäilemään niin ei se kovinkaan hankalalta vaikuta. Jos nyt saisi nuo kaikki muut projektit/kehitystyöt joskus valmiiksi niin noitahan voisi muutaman sarjan tehdäkkin. Jouluksi 2005?Originally posted by nemesiseikun teettäisi kokonaan uudet 535i perän tumpit, joiden laipan ulko halkaisija on sama kuin 325i vetarin murroksen laipan (ulkonäkö kuin alkuperäinen). Laippaan tulisi sitten 325i pulttijaolle sopivat pultin reiät (6 pulttia, saman kokoset pultin reiät 535i laipassak uin 325i laipassa, testattu).
Eli, käytännössä se booriakseli joka menee perän sisään on vahvuudeltaan/malliltaan 535i mutta se laippa johon vetoakseli tulee niin se on mallia 325i
Comment
-
herrakani
Sorry kun nostan ikivanhan topicin, mutta onko mahdollista vaihtaa vetarinpää "pienen laipan" malliseksi ja jättää toinen pää "ison laipan" malliseksi? Itsellä siis sovitus e34 ja 188 vaihtuu 210:ks.
Comment

Comment