Announcement

Collapse
No announcement yet.

E30 käy kylmänä viidellä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E30Streetracer
    Bimmer Rookie
    • Jan 2009
    • 28
    • Suomi

    E30 käy kylmänä viidellä

    Eli kun kylmänä käynnistää niin yks pytty jää pelistä pois ja kun vähän aikaa pyörii ja lämpeää niin se kuudeskin herää mukaan , mistä vois mahdollisesti johtua..? ,oon vaihtanu uudet tulpat ja sytytyspuolan ja bensapumpun,eikä korjaantunu noilla toimenpiteillä,ens viikolla tulee uus virranjakajan kansi ja pyörijä+nippu muita osia..
  • M325i
    Bimmer Enthusiast
    • May 2005
    • 1529
    • Etelä-pohjanmaa

    #2
    Originally posted by E30Streetracer View Post
    Eli kun kylmänä käynnistää niin yks pytty jää pelistä pois ja kun vähän aikaa pyörii ja lämpeää niin se kuudeskin herää mukaan , mistä vois mahdollisesti johtua..? ,oon vaihtanu uudet tulpat ja sytytyspuolan ja bensapumpun,eikä korjaantunu noilla toimenpiteillä,ens viikolla tulee uus virranjakajan kansi ja pyörijä+nippu muita osia..
    Mahdollisesti tulpanjohto lyö läpitte kostealla ilmalla/kylmällä koneella,kun ja kosteus häviää lämmetessä toimii paremmin sen verran, että käy kaikilla?
    E30 ja E46 ///M

    Comment

    • dippaaja
      Bimmer Rookie
      • Feb 2009
      • 107
      • -

      #3
      muistaakseni jollain oli samanlainen onkelma, ja siinä oli kans halki joten vuoti nestettä johonkin sylinteriin niin ei sen takia pyöriny kaikilla kylmänä, ja sit kun ne nesteet sieltä koneen lämmetessä häipyy niin alkaa kaikilla pytyillä toimimaan..

      on varmasti muitakin mahdollisuuskia kuten sytytyksessä jotain häikkää...:think

      Comment

      • Jürgen_
        Bimmer Enthusiast
        • May 2008
        • 2707
        • Mylsä

        #4
        Huonot puristukset siinä yhdessä sylinterissä :think
        Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...

        Comment

        • bmwcruiser
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2004
          • 410
          • Lappeenranta

          #5
          Tulpanjohtojen kuntoa on mahdollista kokeilla hieman arveluttavin keinoin. Omassa masiinassa kävin erään kerran selvittämään käyntihäiriötä irrottamalla tulpanjohtoja yksitellen. Yksi johto kyllä tuntu antavan potkua läpi eristeiden ihan kunnolla (myös puhtaat ja paksut rukkaset kädessä), tässä oli siis vika. Jos omistat heikon sydämen tai tahdistimen --> älä kokeile käsineen
          Mutta mutta, miks vaan kylmänä antais läpi johdoista? Vika voisi tästä päätellen olla muualla kuin johdoissa..
          E30

          Comment

          • Jamppa1983
            BTCF Member
            • Jan 2005
            • 739
            • Pirkanmaa

            #6
            Originally posted by Jürgen_ View Post
            Huonot puristukset siinä yhdessä sylinterissä :think
            Ääni tälle, puristukset mittaukseen.
            Tyytyväinen ihminen on kehityksen jarru!

            M3 e90 & "M3" e30 turbo

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎