Originally posted by tihuovin
E30 mittariston huoltovälikortti
Collapse
X
-
Kyllä minulla vaan oli li-ion patterit omassa piirilevyssäni ihan tehtaan jäljiltä ja sellaiset uudet sinne otin akkuliikkeestä. Piirikortti tosin uudempaa layouttia eli -88
Itehän pilikon aina kokonaisen poppamiehen leivälle koska a) ne on tulisia ja b) nee kerit pois isäm maasta
t: luft waffel
"Vitun penaristit. Melkein kun nissanistit mutta homompia"
-
Juu, juu, varmasti ne sinne voi laittaa jos ne on sinne alunperin tarkoitettu.
Mutta ihan varmasti vanhemman malliset bemarit (E23, E23, E28, E30; nämä nyt ainakin) ei siitä taida tykätä sitten yhtään. Taitaapa olla muutamat E32:t, E34:t (ainakin alkupään mallit) ja mahdollisesti jotkut muutkin tykätä niistä kyttyrää oikeinkin paljon.
Varminta on laittaa sinne sellaiset kuin siellä oli alunperinkin. Tosin Ni-Mh:t voi laitta Ni-Cd akkujen tilalle, ovat paremmat kuin originaalit.
t: Timo
Comment
-
Itsellä oli jemmassa 5 kpl vanhemman mallisia "alempia" piirilevyjä, purkuautoista joista pari ihan testattuja, vuoden säilytyksen jälkeen yksikään ei toiminut....
Voisikko tuosta päätellä että seisotus ei tee hyvää akuille ts. menevät mykäksi jos ei ladata välillä?
tosin voisi luulla ettei tuommoisen pienen muisitin ylläpitoon mitään järjetöntä virta tarvi, nollautuvat kyllä, mut viimeistään seuraavana päivänä vilkkuvat, kokeiltu kahteen eri mittaristoon.Olli.
Comment
-
jos punainen + keltainen ja inspection+ (oilservicekin kai) palaa niin se tarkoittaa tehtaan käsikirjan mukaan matalaa akun varaustilaa, eli anna olla hetken ja kokeile nollata valot (siis älä irrota mittaristoa pariin päivään,että akut latautuu) tai sitten parempi vaihtoehto on vaihtaa akut heti kerralla. kyllä ne kaikki alkuperäiset E30 piirilevyjen alkup. akut ovat jo sökönä.
Comment
Comment