Originally posted by insp
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
m20b20 vaatii pitkää starttia
Collapse
X
-
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
-
-
Originally posted by Jonsku View PostEi, vaan nimenomaan toisinpäin. Suurella alipaineella (kaasu täysin auki, kone imee paljon ilmaa) ovat bensapaineet korkealla kun taas ~normipaineilla (tyhjäkäynti, imusarjassa ei juurikaan alipainetta) on bensatukin paine alhaalla.MTech II + Azev A //M20 “Baby Six“ Engine.- All Muscle, no Fat!
+Volvo V70 hYrskYttimellä & Honda Hornet
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostEi, vaan nimenomaan toisinpäin. Suurella alipaineella (kaasu täysin auki, kone imee paljon ilmaa) ovat bensapaineet korkealla kun taas ~normipaineilla (tyhjäkäynti, imusarjassa ei juurikaan alipainetta) on bensatukin paine alhaalla.
Comment
-
-
Originally posted by Jonsku View PostEi, vaan nimenomaan toisinpäin. Suurella alipaineella (kaasu täysin auki, kone imee paljon ilmaa) ovat bensapaineet korkealla kun taas ~normipaineilla (tyhjäkäynti, imusarjassa ei juurikaan alipainetta) on bensatukin paine alhaalla.Originally posted by zJark View PostOlenko liian krapulassa vai tä?Originally posted by sleepertuning View PostTyhjäkäynnillä läppä kiinnihän imusarjassa vallitsee kova alipaine, jolloin polttoaineenpainetta pudotetaan, ilman alipainetta läppä selällään täyskaasuvedossa korkeampi polttoaineen paine.
Comment
-
-
takaisku kiinni pumpussa.. Toimii kait jonkinlaisena paineentasaajana myös. Itellä oli joskus rikki ja aiheutti samaa, mut lisäks epäilin vielä suuttimien vuotavan autossani, mut sitä ei koskaan korjattu. Löytyis yhet M20 suuttimet, mut kunnosta ei mitään tietoa. Joka tapauksessa oma ääneni takaiskulle ja/tai suuttimille.Last edited by epäkesko; 08-08-2010, 23:08.-E36 325tds -94
Comment
-
-
isoR
Originally posted by insp View PostKuullostaa b-painesäätimen ongelmalta ja/tai suuttimilta. En ole varma pitäisikö tuossa bensalinjastossa olla joku takaiskuventtiili, joka ei päästäisi paineita karkaamaan kun auto ei ole käynnissä? Olettaen tietenkin että suuttimet ei vuoda.
Comment
Comment