Elikkä mites se oikeaoppisesti tehdään tuo ilmaus, kun ilmeisesti oli jäänyt jotain ilmakuplia koneeseen/syyläriin
Tänään oli kyl aamul 17 astet pakkast ulkon et saattoi hieman olla nesteet jääs kun ei olla autolla 3 päivään ajettu(piti kyl olla jäähdytin-nesteet kunnos) mut parin kilsan pääs nous mittari punasel eikä lämmintä tullu sisäl lämppäris lainkaan.
Kannen suoristamisen jälkee kyl ilmattiin ja sillo toimi kaikki .
Eli mikäs neuvoks ??
Tänään oli kyl aamul 17 astet pakkast ulkon et saattoi hieman olla nesteet jääs kun ei olla autolla 3 päivään ajettu(piti kyl olla jäähdytin-nesteet kunnos) mut parin kilsan pääs nous mittari punasel eikä lämmintä tullu sisäl lämppäris lainkaan.
Kannen suoristamisen jälkee kyl ilmattiin ja sillo toimi kaikki .
Eli mikäs neuvoks ??
Comment