Tälläistä olen miettinyt jo pidemmän aikaa.
Kuinka paljon pelkkä kattopelti mahtaa painaa vrt lasikuituinen? Toteutuskin on aika pitkälti jo paperilla, työtä ja sovitustahan hommassa on älyttömästi ja hyöty ehkä vain marginaalinen?
Räminä ja melutasohan nousee potenssiin x, mutta se ei ole este omalla kohdalla.
Mitä mahtaa insinööri konttorilla sanoa tälläisestä? Tiedän, kysymällähän se selviää. Mutta uskoisin että joku on vastaavaa jo kysynyt? Varsinkin kun foorumilla taitaa pariin saman koppaiseen autoon olla tulossakin jo vastaavaa toteutusta. Ja lasikattoakin löytyy jo.
Käsittääkseni ns. laikka-avojakin on leimattu turvakaarilla?
Omassa autossa a-b-c pilareiden välillä häkki, hitsattuina pilareihin läheltä katon kulmaa sekä tarkoituksena jättää katon "runkokotelot" paikalleen ihan helpottaakseen hommaa sekä muutenkin järkisyistä.
Siinäpä sitä mietittävää :think
Kuinka paljon pelkkä kattopelti mahtaa painaa vrt lasikuituinen? Toteutuskin on aika pitkälti jo paperilla, työtä ja sovitustahan hommassa on älyttömästi ja hyöty ehkä vain marginaalinen?
Räminä ja melutasohan nousee potenssiin x, mutta se ei ole este omalla kohdalla.
Mitä mahtaa insinööri konttorilla sanoa tälläisestä? Tiedän, kysymällähän se selviää. Mutta uskoisin että joku on vastaavaa jo kysynyt? Varsinkin kun foorumilla taitaa pariin saman koppaiseen autoon olla tulossakin jo vastaavaa toteutusta. Ja lasikattoakin löytyy jo.
Käsittääkseni ns. laikka-avojakin on leimattu turvakaarilla?
Omassa autossa a-b-c pilareiden välillä häkki, hitsattuina pilareihin läheltä katon kulmaa sekä tarkoituksena jättää katon "runkokotelot" paikalleen ihan helpottaakseen hommaa sekä muutenkin järkisyistä.
Siinäpä sitä mietittävää :think
Comment