Originally posted by anttiroisto
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E30 kääntyvyys kulman lisääminen?
Collapse
X
-
2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
-
-
Originally posted by petrolhead View PostEi kai siinä oo muuta kun purkaa ja löytää jonkun jyrsimään. Lieneekö tollasissa mitään karkaisua tai pintakäsittelyä.. Loppuuko hammastus sitten nopeasti kesken jos liikematkaa pidentään?käyttis
e46 touring 320d
projectit
-e28 520 -83
Exät:
E30 318 -88
E36 318 -97 touring, 320 -91 sedan ,320 touring -97,325 coupe msport
e34 525-88, 518 -92
e39 530d m-sport touring -01
Comment
-
-
Originally posted by Bandiitti View PostMites saako noilla wisefabin kamoilla auton leimattua vielä normaalisti?:think
EDIT ei ehkä sittenkään ole estettä:
Akseliston muutokset
1. Muutoskatsastuksessa saadaan hyväksyä auton akseliston tai akseliston osien vaihtaminen mallisarjaan kuuluvaan akselistoon, mallisarjaan tarkoitettuihin akseliston osiin tai akselistotyypiltään muutoksen kohteena olevaa autoa vastaaviin autoihin tarkoitettuihin akselistorakenteen muutososiin seuraavin edellytyksin:
a) autoon vaihdettava akselisto, akseliston osat tai akselistorakenteen muutososat on tarkoitettu akselimassaltaan tai valmistajan sallimalta akselimassaltaan vähintään muutoksen kohteena olevaa autoa vastaavaan autoon;
b) autoon vaihdettavien akseliston osien tai akselistorakenteen muutososien tulee kiinnikkeitä lukuun ottamatta olla tehdasvalmisteisia ja soveltuvia muutoksen kohteena olevassa autossa yleisessä tieliikenteessä käytettäviksi; tarvittaessa asiasta on esitettävä luotettava selvitys;
c) M1-, M1G-, N1- ja N1G-luokan ajoneuvon jousituksen tyyppi ei muutu;
d) akselistosta johtuva raideväli muuttuu korkeintaan 100 mm;
e) mahdollisesti tarvittavat uudet tukivarsien tai jousien kiinnikkeet tai akselisto kokonaisuutena on voitava kiinnittää luotettavasti auton runkopalkkeihin tai muihin riittävän lujuuden omaaviin rakenteisiin; ja
f) muutoskatsastuksessa on tarvittaessa esitettävä luotettava selvitys hitsauslisäaineista ja hitsaustyöstä sekä muutettujen rakenteiden ja omavalmisteisten kiinnikkeiden lujuudesta; hitsaussaumat on esitettävä viimeistelemättöminä, ellei katsastajan kanssa ole muuta sovittu.
2. Muutoskatsastuksessa voidaan 1 momentissa mainituin ehdoin hyväksyä myös auton jäykän vetävän taka-akselin vaihtaminen mallisarjaan kuulumattomaan saman tyyppiseen akseliin.
3. Muutoskatsastuksessa voidaan hyväksyä auton akselivälin jatkaminen tai lyhentäminen tai akselin poistaminen tai asentaminen auton mallisarjan puitteissa. Muutos on tehtävä auton valmistajan ohjeiden mukaisesti, jos tällaiset ovat saatavilla. Jollei näissä ohjeissa muuta määrätä, on jarrujen voimansiirron laitteet muutettava siten, ettei aiheuteta ylimääräisiä liitoksia tai jatkoksia.
4. Jos voimansiirron nivelakselia muutetaan, on se tasapainotettava.
5. M1-luokan ajoneuvon, jonka on ensi kertaa käyttöön otettaessa edellytetty täyttävän direktiivien 96/79/EY ja 96/27/EY etuja sivutörmäyslujuusvaatimukset, akseliston muutokset saa muutoskatsastuksessa hyväksyä vain edellyttäen, että auto muutosten jälkeen täyttää etu- ja sivutörmäystestien vaatimukset.
Last edited by Pazi88; 19-08-2013, 14:33.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostJos mennään kaikkien pykälien mukaan, niin ei taida onnistua. Jos ei mikään muu estä leimaamista, niin ainakin raideväli muuttuu enemmän kuin se sallittu 30mm.
EDIT ei ehkä sittenkään ole estettä:
Ainoa vaan että löytyykö jostain luotettava todistus siitä että osat on tarkoitettu tieliikenne käyttöön. Varsinkin kun ko. tuotteet ei ole.
Comment
-
-
Onko teillä ihan tieliikenne käytössä kokemusta tuolla prikka menetelmällä? Mulla ku on tuo replica täyspäiväisessä ajossa nii onko se muutaku nakkaa prikat väliin ja kulmat kohdalleen?
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
-
Originally posted by beemers View PostOnko teillä ihan tieliikenne käytössä kokemusta tuolla prikka menetelmällä? Mulla ku on tuo replica täyspäiväisessä ajossa nii onko se muutaku nakkaa prikat väliin ja kulmat kohdalleen?Ei mitään kerrottavaa
Comment
-
-
Originally posted by grab_ View Postmuutamalla kaverilla on ihan ajossa noi prikat ja hyvin toimii..eikä tosiaan muuta ku prikat kii ja baanalle
E36Ticompact -95 HELLROT-: orava : connection-
EX:E30///M3 replica Tic
EX: E36 328i Touring ///M-sport -97 [TOP SECRET] Showroom EX:E28 518i -85 Karminrot EX:E30 325i touring Malachitgrün metallic EX:E30 316 -88 vaarin helmi
Comment
-
Comment