Originally posted by alaska
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 moottorin maadoitus ?
Collapse
X
-
-
Originally posted by JJT View PostMitäs pätemistä tuossa Roclan viestissä oli?
ihan sama sulkekaa tää topickkiHitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Postno mun mielestä roclan kommentti on itsestään selvyys muttakun tässä tilanteessa ei ole! jos kaapelin mittaa päästä päähän ja mittari näyttää ääretöntä niin vika on öljypohjan yhteydessä lohkoon!
ihan sama sulkekaa tää topickki
Mitäs jos menisit itseesi ja miettisit uudestaan.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostRocla nyt harvemmin(koskaan) laukoo paskaa täällä.
Mitäs jos menisit itseesi ja miettisit uudestaan.
Ottaisi varmaan itseäsikin pannuun jos johtosarja on sulanut ja ihan vain maajohdon takia mikä on kuitenkin paikassaan kiinni.
Tosin olisi äkkiseltään luullut että maa kulkisi tuosta öljypohjasta kun aika monella pultilla kuitenkin on kiinni.
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostRocla nyt harvemmin(koskaan) laukoo paskaa täällä.
Mitäs jos menisit itseesi ja miettisit uudestaan.
ANTEEKSI JOS OLEN TURHANTAKIA MÖYKÄNNYT MUTTA MINUSTA KOMMENTTI TUNTUI VAIN VITTUILULTA!
ITSESTÄÄN SELVIEN ASIOIDEN PILKUN NUSSIMINEN ON MINUSTA VAIN PERSEESTÄ!
JOS KURKKUPURKKI ON KIINNI NIIN MITEN SAAT KURKUN AVAAMATTA KANTTA?!?!
tämä ei välttämättä olisi kuulunut edes ongelma topickkiin mutta ajattelin laittaa ettei kenellekkään muulle kävisi samalla tavalla kuin minulle! minä yritän vain edistää foorumia ja hakea täältä apua/neuvoja!Last edited by alaska; 12-11-2011, 16:05.Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEnpä usko että maadoituksen puutteen takia nousee savut johtosarjasta.Originally posted by Jürgen_ View PostKylläpä siinä vaan niin käy, moottorille tulevat ohuemmat maapiuhat ei kestä startin vaatimaa virtaa vaan hehkuvat punaisena oikosulkien muita samassa nipussa olevia johtoja.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostNimenomaan näin. Ex-E38 melkein paloi sen takia, että startin vaihdossa oli jäänyt maakaapeli löysälle. Johtosarja suli ja koppi täynnä savua - kaikki tämä yhden pultin takia.
noniin nyt alkaa tulla näitä vielä paskempia kokemuksia täysin samasta aiheesta! btw vaihdoitko koko johtosarjan vai ? tekstissä kuullostaa siltä ettei jäljelle jäänyt kuin kasa kuparilankaaHitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by basso72 View PostKuka sinne tuollaista liimaa on laittanut ja miksi?
mietitään tilanne että olet keskellä erämaata vaihtamassa öljypohjaa ja sinulla on tiivistysliimaa taskussa ja varaosaliikkeeseen on x määrä matkaa!
täysin soiva vertauskuva! minä vain en ollut ajokunnossaHitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Postnoniin nyt alkaa tulla näitä vielä paskempia kokemuksia täysin samasta aiheesta! btw vaihdoitko koko johtosarjan vai ? tekstissä kuullostaa siltä ettei jäljelle jäänyt kuin kasa kuparilankaa
Vaihdoin pelkästään ne, joista eristeet suli ja taas mentiin.-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostTuossahan tapahtuu niin, että sieltä täältä johtosarjasta sulaa pienet maa- ja muutkin johdot, kun varsinainen iso maadoitus pettää eli ei niinkään mittava vaurio, mutta hankala paikantaa kaikki kärähtäneet eristeettömät johdot, joita on useampia. Samalla ainakin omassa luonnollisesti suli muitakin johtoja, jotka noiden vieressä oli eli suhteellisen kuumana tuossa käy kaapelit.
Vaihdoin pelkästään ne, joista eristeet suli ja taas mentiin.Last edited by alaska; 13-11-2011, 10:46.Hitsaus hommat (kardaanit,putket,yms) -0400878681
Comment
-
-
Originally posted by alaska View Postvittukun aina pitää ruveta pätemään!
No sori.
Originally posted by alaska View Postaina
Originally posted by alaska View Postihan sama minä ainakin pidän tästä lähtien tupla maita m20 koneessa tehkää miten teette!
Paitsi auton korin ja moottorin välissä minulle riittää yksi toimiva maakaapeli.
Lupaan henkilökohtaisesti kaiken kunniani ja elävien ja kuolleiden omaisteni kunnian kautta etten enää ikinä koskaan vastaa yhteenkään viestiisi missään yhteydessä millään tapaa, toivottavasti tämä helpottaa oloasi.
Peace.Olli.
Comment
-
Comment