On. Käymään saa vaikka mitä.
Eikö tästä ollut jo yks topicci?
Jos ei alkuperäisiä kaasuttimia lasketa, niin tietääkseni helpoiten saa käymään weber dmtl tai dgv. Molemmat vaatii tosin sovitteet.
Sen kumilaipan ja kaasuttimen välisen sovitteen luulis syntyvän vaikka ammattikoulussa, jos ei halua ostaa.
Jos aikoo käyttää alkup. putsarikoteloa, tarvii siihenkin sovitekappaleen.
Tuota dmtl myy esim. free technics bolt-on sarjana. Sellainen mullakin oli m10:ssä.
On. Käymään saa vaikka mitä.
Eikö tästä ollut jo yks topicci?
Jos ei alkuperäisiä kaasuttimia lasketa, niin tietääkseni helpoiten saa käymään weber dmtl tai dgv. Molemmat vaatii tosin sovitteet.
Sen kumilaipan ja kaasuttimen välisen sovitteen luulis syntyvän vaikka ammattikoulussa, jos ei halua ostaa.
Jos aikoo käyttää alkup. putsarikoteloa, tarvii siihenkin sovitekappaleen.
Tuota dmtl myy esim. free technics bolt-on sarjana. Sellainen mullakin oli m10:ssä.
Ihan vain teorioassa miten tuo toimii oikein tuo kahden kaasarin systeemi? Siis mihin ne tulee kiinni vai täytyykö koko moottori modata jotenkin?
On. Käymään saa vaikka mitä.
Jos ei alkuperäisiä kaasuttimia lasketa, niin tietääkseni helpoiten saa käymään weber dmtl tai dgv. Molemmat vaatii tosin sovitteet.
Weber DGV ja DCD ainakin menevät suoraan vanhoihin imusarjoihin, joissa on ollut alunperin kiinni Solex. Näitä sarjoja on isolle ja pienelle kanavalle. Mulla on muuten molemmat sarjat + DGV
Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Weber DGV ja DCD ainakin menevät suoraan vanhoihin imusarjoihin, joissa on ollut alunperin kiinni Solex. Näitä sarjoja on isolle ja pienelle kanavalle. Mulla on muuten molemmat sarjat + DGV
Onneksi olkoon sinulle...Mulla vaan tuo ongelma weberi
Comment