Noissa kadeteissa on tosiaan ruoste paha ongelma, mutta mitä tulee noihin suoritusarvoihin, niin ei toi e30 318is kyllä mikään järisyttävä tykki ole, mutta huomattavasti kivampi ja parempi ajaa, kuin e30 320i, jos ei halua välttämättä kuunnella kutosen soundeja. E36:ssa taitaa olla jo toisin päin toi juttu
. Ja itse tuollaista (siistiä) GSi 16V Karvaa ajaneena, oli muuten ilman kattia (156hp), voin sanoa, että jumalaute kulkee. Esco tuntuu ton rinnalla lähinnä jo hitaalta, eli on kyllä hienoin moottori, mitä Opel on mielestäni tehnyt, siis 16 venttiilisistä. Mutta kyllä tolla is:llä kannattaa jättää ns. GTi autot rauhaan, jos esim. valolähtöjä tykkää harrastaa, siinä syö vielä tuo voimansiirto vähän enemmän tehoa, kuin esim. vastaavan tehoisessa etuveto-vessassa...
E30 318is vs muut..
Collapse
X
-
Hienoa miten yhdessä päivässä on tullut näin paljon kommenttia aiheesta. Entinen auto oli 2.0 115 hevosta, etuveto, ja nyt olisi seuraavlta autolta tarve saada ripeyttä. Tästä päätellen tuo is ei sitä tarvittavaa tuo..:/ 325 olisi se ehkä minun haluamani vaihtoehto sitten, mutta ei kyllä näillä bensan hinnoilla..
Comment
-
Miten tähän saa sellaisen peukaloa heiluttavan hymiön...Originally posted by SicknessHatusta jos heittää niin veikkaisin painoissa olevan eroa. Bemarit tuntuu kaikki olevan aikamoisia "tonnikeijuja". Ei jaksanut civicit ja kadetit (eikä E30) kiinnostaa niin paljon että olisin kaivanut faktaa esiin...
Bemari antaa yleensä arvoja jotka ovat "huonompia" kuin todellisuudessa mitatut. Toisekseen tuo 0-100 aika ei oikeastaan kerro autosta yhtään mitään, aika olematon tieto, enemmän kannattaa panostaa siihen että etsii auton jossa viihtyy ja jota on hyvä ajaa. Kuten vaikka e34...
Comment
-
Älä osta Bemaria,jos bensanhintoja rupeat miettimään.Hanki vaikka Suzuki Alto tai Nissan Micra.Ei hirveästi hyppää,mutta ei sitten vie bensaakaan...Originally posted by mige^^Hienoa miten yhdessä päivässä on tullut näin paljon kommenttia aiheesta. Entinen auto oli 2.0 115 hevosta, etuveto, ja nyt olisi seuraavlta autolta tarve saada ripeyttä. Tästä päätellen tuo is ei sitä tarvittavaa tuo..:/ 325 olisi se ehkä minun haluamani vaihtoehto sitten, mutta ei kyllä näillä bensan hinnoilla..
Comment
-
Jonkun lehden 0-100km/h mittaustulos is:lle on 9,3s kahden hengen kuormalla ja täydellä tankilla. Täältä http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318istechinfo.html löytyy taulukko jossa verrattu kiihtyvyyksiä muutamaan muuhun autoon. Samoilta sivuilta löytyy myös lastun vaikutuksesta kyseisen auton kiihtyvyyteen ja tehoihin. Lastun kanssa noiden sivujen ylläpitäjä on mitannut reilun 8 sekunnin aikoja.
Kyllä tuo minusta on ihan kiva peli, tehoakin on niin ettei nyt jalkoihin jää ja kulutus aika pieni. Huipputeho löytyy 6000:n paikkeilta et kyllä sitä nyt sinne asti kannattaa kierrättää ja yliki. Paino on rekisteriotteen mukaan jotain vähän päälle 1100kg, en muista ihan tarkkaan.Last edited by -Tk-; 02-01-2005, 18:23.325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82
Comment
-
Originally posted by Heguli 31Älä osta Bemaria,jos bensanhintoja rupeat miettimään.Hanki vaikka Suzuki Alto tai Nissan Micra.Ei hirveästi hyppää,mutta ei sitten vie bensaakaan...
"heh"... Luin tuossa että 325 saa imasemaan yli 30 litraa kaupunki rallissa, onhan se yli 3 kertaa enemmän kun entisen.. Että joopajoo..
Comment
-
Eiköhän ne annetut arvot aia tasapuolia oo kaikilla, jos joku testaaja on josku syhden yksilön saanut meneen jossain testissä paremmin niin se ei ehkä ole se absoluuttinen totuus, ja vaikkei paljoo vaikuta niin 0-60mps ja 0-100kmh aikaja keskenään vertaillessa saa sen pari kolme kymppää heittää lisää. Joka tapauksessa vaikka se 318iS kulkiskin 0-100 pari kymppää nopeemmin niin on se silti aikas eri planeetalta kiihtyvyyden suhteen noiden kahden muun kanssa, eikä ees 325 pysty ihan samaan ainakaan kadetin kanssa kun viivoille lähtee.Originally posted by KyytsisMiten tähän saa sellaisen peukaloa heiluttavan hymiön...
Bemari antaa yleensä arvoja jotka ovat "huonompia" kuin todellisuudessa mitatut. Toisekseen tuo 0-100 aika ei oikeastaan kerro autosta yhtään mitään, aika olematon tieto, enemmän kannattaa panostaa siihen että etsii auton jossa viihtyy ja jota on hyvä ajaa. Kuten vaikka e34...
Joillekin se kulkeminen ei kauheesti merkkaa, toisille taas on kaikki kaikessa. Vaikken itsekään mitään hurjia ylinopeuksia ajele jtai muutenkaan hirvittävästi kohkella niin kyllä kun joutuu pidempään ajeleen ees jollain 150hp nuhapumpulla niin alkaa sapettaan, siinä ajamisessa ei oo hauskuutta. Kohtuupainoinen 300hp peli on kiva ja kun sellaisiin tottuu niin ilman ei tahdo pärjätä.
Opelin ja hondan em. koneilla ajellaan yleisesti ottaen aika hyviä määriä, 400tkm avaamatta ei oo kovin erikoista ja mitä itsellä on noista iS koneista kokemusta niin 200 ajetut on ollu aikas helkutin kilistimiä ja öljyruiskuja.
16V gessi kadetteja ei varmaan oo kyllä paljoo jäänyt nurkkiin leimaamattomana lojuun, on vieläkin vaan noista melkein se kallein auto ja kohtalaisen haluttukin. Hirveestihän niitä tosin ei oo ees ollu ja suuri osa lienee poistunut liikenteestä kolareiden kautta, joka tapauksessa varmasti auto jotka tulevaisuudessa haluttuja. Kaikki noi autot on aika pahoja ruostuun, ei pelkästäänse kadetti enkä oo ihan varma että onko ees se pahin.
Mutta tällä foorumilla ei kauheesti kannata näiden merkkien paremmuusväittelyä jatkaa eli...E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
Eiköhän minkä tahansa vehkeen oikeen rääkkämällä saa viemään se 30 l/100km kaupungissa, varsinkin jos ei toimi kuten pitäisi. Eri juttu mitä sitten käytännössä normaaliajossa vie...Originally posted by mige^^"heh"... Luin tuossa että 325 saa imasemaan yli 30 litraa kaupunki rallissa, onhan se yli 3 kertaa enemmän kun entisen.. Että joopajoo..
E30 325i menee aika varmasti alle 15l vaikka polkisikin, kun en tuo oma 3,5L myllykään (E30:stä pari sataa kg painavammassa korissa) ole syönyt polkemisellakaan edes 14 litraa.
Comment
-
Tähän on jo ihan pakko kommentoidaOriginally posted by MikkoV16V gessi kadetteja ei varmaan oo kyllä paljoo jäänyt nurkkiin leimaamattomana lojuun, on vieläkin vaan noista melkein se kallein auto ja kohtalaisen haluttukin. Hirveestihän niitä tosin ei oo ees ollu ja suuri osa lienee poistunut liikenteestä kolareiden kautta, joka tapauksessa varmasti auto jotka tulevaisuudessa haluttuja. Kaikki noi autot on aika pahoja ruostuun, ei pelkästäänse kadetti enkä oo ihan varma että onko ees se pahin.
Jaa ettei E-mallin Kadetit tykkää ruostua? Eiköhän kuitenkin ole kyseessä yksi pahiten ruostuvia Opelin malleja kautta aikojen.. ?! Autojen keskinäisen paremmuuden voi jokainen ratkaista itse mutta sen verran mitä noita Romppeleiden koreja oon sivusta seurannut niin kyllä niissä ruoste viihtyy hieman paremmin kuin vaikka samanikäisessä E30 Bemarissa.. vaikka kyllähän jotkut suomisuolatut -83 E30:tkin on yleensä aika valmista tavaraa ja olleet sitä jo pitkään..
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
minäkin autovaraosamyyjänä voin sanoa ,että kyllähän noihin ooppeleihin eniten sitä peltiä haetaan. etenkin helmat ja takasiivenkaaret.
bemareihin jonkin verran mutta muista syistäG30 530e Sedan
E30 325i Cabriolet
Comment
-
No kyllä kai se tuo is:n konekki ihan hyvin kestää, itellä ajettu 270tkm ja hyvin pelaa, nokkaketju/rattaat pitää kyllä vähän ääntä et sehä niistä menee varsinki jos kiristin on jäänyt vaihtamatta.Originally posted by MikkoVOpelin ja hondan em. koneilla ajellaan yleisesti ottaen aika hyviä määriä, 400tkm avaamatta ei oo kovin erikoista ja mitä itsellä on noista iS koneista kokemusta niin 200 ajetut on ollu aikas helkutin kilistimiä ja öljyruiskuja.325d -11, 730i -87, 315 -82 | ex. 530i -07, 325d -07, 330d -04, 323Ci -99, 320i -92 Cabrio, 523i -96, 2x 325i -91, 316i -90, 318is -90, 316i -89, 316 -84, 315 -82
Comment
-
Itse olin samojen autojen kanssa painimassa. Is 318 kiinnosti ja kokoajan sitä katseli "parempaa" eli 320>325 ja sitten alko katteleen E36 malleja. 316 mallin suljin heti pois harkinnasta ja katselin 318 ja 320 malleja.Originally posted by mige^^"heh"... Luin tuossa että 325 saa imasemaan yli 30 litraa kaupunki rallissa, onhan se yli 3 kertaa enemmän kun entisen.. Että joopajoo..
Nyt sitten ostin auton ja se on E36 325 ja kyllä se on herkkupeli antaa saapasta.
Suosittelen...
Comment
-
Käsitit mun kommentin hiukan väärin, tarkoitin vaan että ruostuu noi muutkin, Civiccejäkin löytyy pirun pahoja ja 80-lopun E30 myöskin. Tarkoitin vaan että aidot 16V gessit on elvytetty poikkeuksetta vaikka millaisista mätäläjistä liikenteeseen kun joku kertoi että ei ole katsastettua nähnyt aikoihin...Originally posted by JuhisTähän on jo ihan pakko kommentoida
Jaa ettei E-mallin Kadetit tykkää ruostua? Eiköhän kuitenkin ole kyseessä yksi pahiten ruostuvia Opelin malleja kautta aikojen.. ?! Autojen keskinäisen paremmuuden voi jokainen ratkaista itse mutta sen verran mitä noita Romppeleiden koreja oon sivusta seurannut niin kyllä niissä ruoste viihtyy hieman paremmin kuin vaikka samanikäisessä E30 Bemarissa.. vaikka kyllähän jotkut suomisuolatut -83 E30:tkin on yleensä aika valmista tavaraa ja olleet sitä jo pitkään..E70 3.0SD -08
.................................................. ................................
Autoviitala Drift Team, Chevrolet Camaro RS 6.2 LS3 S/C -70
Comment
-
Aivan totta..Originally posted by MikkoVKäsitit mun kommentin hiukan väärin, tarkoitin vaan että ruostuu noi muutkin, Civiccejäkin löytyy pirun pahoja ja 80-lopun E30 myöskin. Tarkoitin vaan että aidot 16V gessit on elvytetty poikkeuksetta vaikka millaisista mätäläjistä liikenteeseen kun joku kertoi että ei ole katsastettua nähnyt aikoihin...
Asiasta kolmanteen.. täällä tuppukylässä muutenkin tuota vanhempaa kalustoa on vielä melko paljon liikenteessä. Löytyy ihan aitoja ja alkuperäisiä takaveto DX Corolliakin jopa kun välillä ne hävisi katukuvasta ihan kokonaan.
Myös noita GSi E-Kadetteja näkyy muutamia liikkuvan. Eli kyllä noita liikenteessä on, ei välttämättä siellä etelä-Suomen suuressa maailmassa jossa raha puhuu ja kaiken pitää olla niin bling bling..
All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
Varmasti saa sudittamalla menemään lähes joka autolla.Oma E36 M3 3.0koneella kulutus kaupungissa aika siinä 14-15litran huitteissa reippaalla kaasulla.Maantiellä kaasujalasta riippuen 8litrasta ALKAEN.Talvella kulutukset hieman lisääntyvät,kuten kaikissa muissakin automerkeissä.Joten kyllä saa aika paljon polkea yli 30litran kulutuksiin.Ei mikään automerkki ole varmasti tarkoitettu tuollaiseen revittämiseen.Noilla kulutuksilla saa autoonsa ostella jo muutakin kuin bensaa.Että joopajoo...Originally posted by mige^^"heh"... Luin tuossa että 325 saa imasemaan yli 30 litraa kaupunki rallissa, onhan se yli 3 kertaa enemmän kun entisen.. Että joopajoo..Last edited by Heguli 31; 02-01-2005, 22:59.
Comment
Comment