Noissa kadeteissa on tosiaan ruoste paha ongelma, mutta mitä tulee noihin suoritusarvoihin, niin ei toi e30 318is kyllä mikään järisyttävä tykki ole, mutta huomattavasti kivampi ja parempi ajaa, kuin e30 320i, jos ei halua välttämättä kuunnella kutosen soundeja. E36:ssa taitaa olla jo toisin päin toi juttu
. Ja itse tuollaista (siistiä) GSi 16V Karvaa ajaneena, oli muuten ilman kattia (156hp), voin sanoa, että jumalaute kulkee. Esco tuntuu ton rinnalla lähinnä jo hitaalta, eli on kyllä hienoin moottori, mitä Opel on mielestäni tehnyt, siis 16 venttiilisistä. Mutta kyllä tolla is:llä kannattaa jättää ns. GTi autot rauhaan, jos esim. valolähtöjä tykkää harrastaa, siinä syö vielä tuo voimansiirto vähän enemmän tehoa, kuin esim. vastaavan tehoisessa etuveto-vessassa...


Comment