Announcement

Collapse
No announcement yet.

e30 ei suostu käynnistymään

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JRitola
    Bimmer Rookie
    • Mar 2004
    • 32
    • Peräseinäjoki

..........

Comment

• henri
      BTCF Member
      • Aug 2002
      • 5752
      • Kiuruvesi/Iisalmi

Originally posted by JRitola
      Mulla teki kans saman ku sammutin niin ei lähtenykkään käyntiin, vika oli bensan saannis, kokeilin pumppua akkulaturilla näytti toimivan, mut ei startannu. Vietiin bemu huoltamolle ja ne oli todennu et pumppu rikki, eli vaik se näyttää toimivan akkulaturilla niin silti se voi olla rikki...=)
      Bemun huoltoliikkees kerrottiin et se pummpu kestää jotain 250tkm, sit vetelee viimeisiään.
      mulla on mittarissa 230tkm..kaverin autolla ei mitn vikaa 286tkm, ainakaan sen aikana ja siinä perheessä se oli 200tkm - tohon 286tkm

no nohan on vähä yksilökohtasia osia
      Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
      Ex. E30 320i 2d GTS -88

E46 330Cd (projekti V.2)

----------------------------

Comment

• henri
        BTCF Member
        • Aug 2002
        • 5752
        • Kiuruvesi/Iisalmi

Originally posted by Jeff
        Jos oireet ovat, että kylmänä ja kuumana käynnistyy mutta ei parikymmenen minuutin seisokin jälkeen, on vika siinä, että paolttoainejärjestelmän "jäännöspaine" putoaa liian nopeasti. Silloin kuuman kannen tienoilla oleviin polttoaineputkiin muodostuu ilmakuplia bensan siellä höyrystyessä. Tarpeeksi korkea paine estää höyrystymisen. Polttoainepumpussa oleva takaiskuventtiili vuotaa. On olemassa tarvikeventtiileitä, jotka vaan ruuvataan pumpun perään, eikä alkuperäistä tarvitse poistaa. Tämä on yksinkertaisempi ja todennäköisesti halvempikin korjaus kuin alkuperäisen venttiilin uusiminen. Taitaapa olla pumppumalleja, joihin ko.venttiiliä ei edes voi vaihtaa vaan koko pumppu olisi uusittava.

Näin siis jos autossa on K-Jetronic. Sama taitaa päteä L-Jetronikiinkin.
        varmaan sama motronicissa? mulla on jo kokonaan uus pumppu
        Nykyään E46 330Cd M-Sport II -03
        Ex. E30 320i 2d GTS -88

E46 330Cd (projekti V.2)

----------------------------

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎