olisiko kellään vinkkejä mikä mahtaa olla kun hc arvo on yli 1000... auto e30 -88 320i. öljyt+moottorin sisäpesu, ilmanputsari ja tulpat vaihdettu ja putkisto korjattu. auto vetää hyvin eikä röpellä kun kiihdyttää. tyhjäkäynti ei heittele. autossa ei ole katalysaattoria.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e30 hc korkea
Collapse
X
-
Palamatonta on ja paljon. Yleisin vika M20:ssa liian tiukalle säädetyt venttiilivälykset. Välys pitää olla KYLMÄNÄ 0,25mm. Seuravaksi imuvuodot, jos ei suoraan imusarjan tiivisteistä, niin jostain halkeilleista alipaineletkuista. Viimeisenä sytytyskatkokset, jotka johtuvat tulppien lisäksi tulpanjohdoista, jakajan kannesta/pyörijästä.
Oma vahva epäilys on liian tiukat venttiilivälykset.Last edited by T3; 07-11-2013, 10:03..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostSuurin vika noissa on räpelletyt ilmamäärä mittaritJoku kääntänyt pari napsua jousta löysemmälle tehojen toivossa
Toki tuokin, eikä ole edes harvinaista. Tehoa ei tullut lisää, kaikki muu menikin perseelleen
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment