olisiko kellään vinkkejä mikä mahtaa olla kun hc arvo on yli 1000... auto e30 -88 320i. öljyt+moottorin sisäpesu, ilmanputsari ja tulpat vaihdettu ja putkisto korjattu. auto vetää hyvin eikä röpellä kun kiihdyttää. tyhjäkäynti ei heittele. autossa ei ole katalysaattoria.
e30 hc korkea
Collapse
X
-
Palamatonta on ja paljon. Yleisin vika M20:ssa liian tiukalle säädetyt venttiilivälykset. Välys pitää olla KYLMÄNÄ 0,25mm. Seuravaksi imuvuodot, jos ei suoraan imusarjan tiivisteistä, niin jostain halkeilleista alipaineletkuista. Viimeisenä sytytyskatkokset, jotka johtuvat tulppien lisäksi tulpanjohdoista, jakajan kannesta/pyörijästä.
Oma vahva epäilys on liian tiukat venttiilivälykset.Last edited by T3; 07-11-2013, 10:03..
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
-
Originally posted by pekka_hirvonen View PostSuurin vika noissa on räpelletyt ilmamäärä mittaritJoku kääntänyt pari napsua jousta löysemmälle tehojen toivossa
Toki tuokin, eikä ole edes harvinaista. Tehoa ei tullut lisää, kaikki muu menikin perseelleen
.
Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja
Comment
-
Comment