Onkos kyseinen auto hyvä tekniikalta...? Onko helppo saada potkua takapyöriin?Mites onko jotain yleisvikoja...?Kertokaa auton taustoja ja surituskyky!
E30 325i tekniikka.....
Collapse
X
-
no riippuu iha siitä et mite paljo sitä tehoo halutaa sielt takapyöriltä...
hyvä koneha toi on.. iskee nokan ja kannen laskuu, putkistoo ja teholastuu alkaa hipoo 200hv:tä, turbotukseen en tiiä kannattaako tota m20 konetta. m10 taitaa olla helpompi, saa hyvi tehoja siitäkin...
mul on ollu noita m20 koneita eikä oo ollu valittamista.. hyvät väännöt jne
mut makusa kullakin...
-
-
putkisto: www.martelius.com
on niit muitaki...
ja korisarjoja on ainaki:
tai
ja
eiköhä noist löydy
Comment
-
-
sellanen vinkuva äänenvaimennin siihen pakosarjan jatkeeks ja muutama tarvittava muutos jotka tuo äänenvaimennin vaatii niin sit sitä tehoa alkaa oleen, esim zouin nykyinen kokoonpano näyttää aika tehokkaalta.
mut vaparinakin kyllä saa tehoa mut tästä vähän esimakua miten saat vaparina sitä potkua niille takapyörille:
-stroukkaus 2.7 litraseksi
-kartiofilsu
-535 ilmamäärämittari
-kunnon suuttimet
-pakosarja ja putkisto
-kannen parantelutyöt ( koko kansi kaikkine sisuskaluineen muokataan kerralla)
-lastu, custom made että saa kaiken mahdollisen hyödyn irti.
mut tuohon kun vielä sen turbon roiskaset lisäks niin alkaa oleen jo aikamoinen kamikaze 325E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
niin, noista vioista: kannen halkeaminen on yleisin ongelma, syy monesti on että vesipumppua ei vaihdeta jakopäänhihnarempan yhteydessä ja se pumppu jurahtaa ja sit kone kuumenee ja se on tervemenoo kansi yleensä.
toinen tyyppivika mikä tulee mieleen on ilmavuodot imupuolella ja ilmamäärämittarin ihan vaan kulumisesta johtuva käyntihäiriö.
ruiskun johtosarjan kosketushäiriö johtuen hapettumisesta ja anturiviat.
muuten hyvä kone ja mukava ajaa ja ihan pirtee jo vakiona ja ne äänet.......
m20b25 pannussa tehoa löytyy 170-173 välillä ja vääntöä tais olla 240nm
suorituskyky on vaihteleva riippuen rattimiehestä. tehtaan arvot ei pidä paikkaansa kyl sitten ollenkaanE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Originally posted by LASSI-Sniin, noista vioista: kannen halkeaminen on yleisin ongelma, syy monesti on että vesipumppua ei vaihdeta jakopäänhihnarempan yhteydessä ja se pumppu jurahtaa ja sit kone kuumenee ja se on tervemenoo kansi yleensä.
Comment
-
Comment