Originally posted by 525iiäxä
View Post
E30 M50/M52 swap FAQ/how-to
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tarkoittaako siis, että pultti tulee ohjurin reikään apurungossa ja ohjuri vastaavasti pultin reikään?Originally posted by Harri G View Post- Koneenkumit: E34 M50 ainakin menee (väärinpäin ohjuritapin rei'issä), voi säätää lisäämällä prikkoja kumin alle
Last edited by 525iiäxä; 02-08-2025, 20:00.
Leave a comment:
-
Osaakos joku neuvoa suoraan mitkä johdot liitetään mihinkin e30 m10 -86 alunperin ja nyt keulalla s50b30
Leave a comment:
-
Jahans, eipä raaskisi, mutta ehkä se sitten pitää. Ei kyllä vielä ole sitä syyläriäkään...Originally posted by Pazi88 View Post
pre-facesta pitää ne alalaidan vanhan syylärin kannakkeet laikata pois, että mahtuu korkee e36/e34 syyläri paikalleen. Runkopalkeissa tais kuitenkin olla paikat niille muovisille syylärinkannakkeille pre-facessakin.
Leave a comment:
-
pre-facesta pitää ne alalaidan vanhan syylärin kannakkeet laikata pois, että mahtuu korkee e36/e34 syyläri paikalleen. Runkopalkeissa tais kuitenkin olla paikat niille muovisille syylärinkannakkeille pre-facessakin.Originally posted by 525iiäxä View Post
Millä tapaa facelift eroaa pre-sellaisesta tässä kohtaa? Siis jos E34 syyläriä meinaa sovitella.
Leave a comment:
-
Tuossa Pazin videossa käytetään mittarin lämpöanturina sellaista, joka menee suoraan johtosarjan AMP-liittimeen. Mistähän niitä saa ja näyttääkö mittari oikein jos ei käytä originaalia abiko-liittimellistä anturia?Originally posted by Harri G View Post- M50/M52 johtosarjan muokkaus e30 koriin, video: https://www.youtube.com/watch?v=euxmWXAJg9U
Edit: Vai toimiskohan se moottorin oma kaksinapainen anturi, jos toisen navan kytkee maihin? Teoriassa ainakin. Miten lie vastus kohillaan?
Leave a comment:
-
Mikä kone on menossa pellin alle ?Originally posted by 525iiäxä View Post
M20B23 on tämä lähtökohta. Swappi harkinnassa, tai oikeastaan jo päätetty ja tarkoitus mennä mahd pitkälle olemassa olevilla rensseleillä. Mikä onneksi tarkoittaa alustan osalta vain etuvakaajan vaihtoa paksumpaan.
Leave a comment:
-
M20B23 on tämä lähtökohta. Swappi harkinnassa, tai oikeastaan jo päätetty ja tarkoitus mennä mahd pitkälle olemassa olevilla rensseleillä. Mikä onneksi tarkoittaa alustan osalta vain etuvakaajan vaihtoa paksumpaan.Originally posted by Skarpa View Post
Mulla ei itse ole kokemusta M20 laatikoiden käytöstä M5X -koneiden kanssa, mutta Getrag 240 on niin pieni laatikko, että varmasti mahtuu kääntymään sen verran. Ilmeisesti lähtökohtana M20B20? M20B25 perässä yleensä Getrag 260/5. Vaihdevivustoa tarvii muokata samoin kuin takakannaketta. Takakannakkeen kanssa voi selvitä sillä, että panee vähän fylliä toisen vaihteiston kumin alle.
Leave a comment:
-
Mulla ei itse ole kokemusta M20 laatikoiden käytöstä M5X -koneiden kanssa, mutta Getrag 240 on niin pieni laatikko, että varmasti mahtuu kääntymään sen verran. Ilmeisesti lähtökohtana M20B20? M20B25 perässä yleensä Getrag 260/5. Vaihdevivustoa tarvii muokata samoin kuin takakannaketta. Takakannakkeen kanssa voi selvitä sillä, että panee vähän fylliä toisen vaihteiston kumin alle.Originally posted by 525iiäxä View PostOlikos se nyt niin, että Getrag 240 M20 perästä sopii, mutta kääntyy eri kulmaan? Hoituu vivustoa tuunaamalla? Mahtuu kuitenkin olemaan?
Onkos kukaan funtsinut automaattia näihin kombinaatioihin?
Leave a comment:
-
8HP hyväOriginally posted by 525iiäxä View PostOlikos se nyt niin, että Getrag 240 M20 perästä sopii, mutta kääntyy eri kulmaan? Hoituu vivustoa tuunaamalla? Mahtuu kuitenkin olemaan?
Onkos kukaan funtsinut automaattia näihin kombinaatioihin?
Muuta invalootaa en edes harkitsis.
Leave a comment:
-
Olikos se nyt niin, että Getrag 240 M20 perästä sopii, mutta kääntyy eri kulmaan? Hoituu vivustoa tuunaamalla? Mahtuu kuitenkin olemaan?
Onkos kukaan funtsinut automaattia näihin kombinaatioihin?
Leave a comment:
-
Mitkä takomännät sopivat M54B25 koneeseen ja minkä mittaiset kanget ? kyseinen moottori mistä pistäisi tehdä on vanoksella.
Leave a comment:
Leave a comment: