Onko joku tilannut tunexilta tota puslasettiä e30:seen kokemuksia?Löytyiskö joltain piirrustuksia tai mittoja noista puslista?Ideoita?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kallistuskulmat E30
Collapse
X
-
blaablaablaa aina samaa paskan jauhantaa!!
kaikkia kulmia voi säätää, pakko tässä vaiheessa laittaa kuvaa omista kokeiluista...
suurella casterilla oli hyvä vetää sivuluisussa ja ohjaustunto tosi hyvä mutta ei ollu kovin "nopea" kun ajettiin! nykyää normaalia pienemmät casterit, ohjaustunto ei niin hyvä ja vähä saattaa vaeltaa mutta erittäin track friendly
ps. ja jos joku alkaa mussuttaa että ei o samoissa arvoissa oikea ja vasen tiedoksi että vaikka masiina maksaa sen 20t€ niin se antaa joka kompensointi kerralla hitusen eri tulokset :juo
Comment
-
-
Originally posted by ahtajablaablaablaa nii millä oot säätäny takapäätä?Sitähän mä kysyin,onko sulla joku puslasetti vai ooks itse tehny epäkeskot?Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Smirre View PostMiten toi takapään camper säätö itsellä ois tarkotus tehä epäkeskot mutta toisaalta mulla on paketissa säädettävät puslat et onko epäkeskojen teko ihan turhaa/ kannattavaa? :think
Vaihtoehdot on ostaa alkuperäisiä epäkeskoheloja 4 kpl joilla saat aurausta lisättyä ja camberia vähennettyä, ja/ tai tehdä epäkeskoruuveilla ja sopivilla lätkillä säätömahdollisuus. Käsin paikalleen painettavilla aftermarket heloilla ei tee hevonpersettä.
Lueskele tämä läpi ajatuksella: http://www.btcf.fi/forum/showthread....163683&page=10Last edited by petrolhead; 11-06-2015, 18:38.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment