Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kallistuskulmat E30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ahtaja
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 437
    • Raisio

Onko joku tilannut tunexilta tota puslasettiä e30:seen kokemuksia?Löytyiskö joltain piirrustuksia tai mittoja noista puslista?Ideoita?

Comment

• mikko
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2002
      • 1758
      • kotona

blaablaablaa aina samaa paskan jauhantaa!!

kaikkia kulmia voi säätää, pakko tässä vaiheessa laittaa kuvaa omista kokeiluista...

suurella casterilla oli hyvä vetää sivuluisussa ja ohjaustunto tosi hyvä mutta ei ollu kovin "nopea" kun ajettiin! nykyää normaalia pienemmät casterit, ohjaustunto ei niin hyvä ja vähä saattaa vaeltaa mutta erittäin track friendly

ps. ja jos joku alkaa mussuttaa että ei o samoissa arvoissa oikea ja vasen tiedoksi että vaikka masiina maksaa sen 20t€ niin se antaa joka kompensointi kerralla hitusen eri tulokset :juo

Comment

• ahtaja
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2003
        • 437
        • Raisio

blaablaablaa nii millä oot säätäny takapäätä?Sitähän mä kysyin,onko sulla joku puslasetti vai ooks itse tehny epäkeskot?

Comment

• Freak
          BTCF Member
          • Apr 2003
          • 2560
          • .

Originally posted by ahtaja
          blaablaablaa nii millä oot säätäny takapäätä?Sitähän mä kysyin,onko sulla joku puslasetti vai ooks itse tehny epäkeskot?
          BMW:n varaosa tiskiltä saa epäkeskopuslia. Hintaa tais olla jotain 40 euroa per pyörä.
          Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.

Vanha Uuden liiton mies...

Comment

• Smirre
            Newbiemmer
            • May 2015
            • 3
            • finland

Miten toi takapään camper säätö itsellä ois tarkotus tehä epäkeskot mutta toisaalta mulla on paketissa säädettävät puslat et onko epäkeskojen teko ihan turhaa/ kannattavaa? :think

Comment

• petrolhead
              Moderator
              • Feb 2004
              • 13793
              • Hyvinkää

Originally posted by Smirre View Post
              Miten toi takapään camper säätö itsellä ois tarkotus tehä epäkeskot mutta toisaalta mulla on paketissa säädettävät puslat et onko epäkeskojen teko ihan turhaa/ kannattavaa? :think
              Hienosti nostettu 11 vuotta vanha topikki. Anyway..

Vaihtoehdot on ostaa alkuperäisiä epäkeskoheloja 4 kpl joilla saat aurausta lisättyä ja camberia vähennettyä, ja/ tai tehdä epäkeskoruuveilla ja sopivilla lätkillä säätömahdollisuus. Käsin paikalleen painettavilla aftermarket heloilla ei tee hevonpersettä.
              Lueskele tämä läpi ajatuksella: http://www.btcf.fi/forum/showthread....163683&page=10
              Last edited by petrolhead; 11-06-2015, 18:38.
              2015 VW Crafter
              1984 BMW 316
              2009 Kawasaki Ninja 250RRR
              petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
              "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎