Nuo satsit on juuri sitä sontaa mistä edellisessä viestissäni mainitsin. Itse päätin jättää ne ostamatta, kun en niin kovasti tykkää ropata samoja paikkoja uudestaan ja uudestaan...
Itse pääsin tänään ajamaan useamman kymmenen kilometriä tukivarsien vaihdon jälkeen. Ei ravistanut enää. Käytin nelipyöräsuuntauksessakin, niin menee nätisti. Itselläkin on cäbi, tosin vielä kovakatto päällä kun en ole jaksanut/ehtinyt nostella pois, alla on 18" rengastus, eikä ainakaan itseäni rengasmelut häirinneet. Meyle HD alatukivarret, Powerflex uretaanipuslat, Bilstein peruspumput ja H&R:n keskimatalat vieterit.
Toistaiseksi ainakin olen siis noihin Meyleihin tyytyväinen. Syksyllä voin kenties sanoa enemmän, kun olen pari tuhatta kilsaa ehtinyt ajella...
Itsekin törmäsin noihin pissityksiin kun etsin tukivarsia. Eli kun luet kohteen kuvauksen niin huomaat että takapuslan kannake on Meyle HD, ja tukivarret on halpissontaa. :( Katsele sellaset missä on pelkät Meyle HD alatukivarret, ja tilaat puslat powerflexiltä, puslakannakkeita ei tarvi uusia.
Eihän niitä tukivarsia välttämättä tarvi vaihtaa.Hakee KL-varaosista vaikka ne lemförderit ja painaa prässillä tai isolla ruuvipenkillä vanhat pois ja uudet tilalle.Onhan siinä oma hommansa mut jos yhtään pysyy työkalut kourassa niin onnistuu vaikka sillä ruuvipenkillä.
Eihän niitä tukivarsia välttämättä tarvi vaihtaa.Hakee KL-varaosista vaikka ne lemförderit ja painaa prässillä tai isolla ruuvipenkillä vanhat pois ja uudet tilalle.Onhan siinä oma hommansa mut jos yhtään pysyy työkalut kourassa niin onnistuu vaikka sillä ruuvipenkillä.
Sehän vois olla yks vaihtoehto kun prässikin löytyy tallista
Sehän vois olla yks vaihtoehto kun prässikin löytyy tallista
Jos päädyt tähän vaihtoehtoon niin katso että se sisempi pallonivel tulee samaan asentoon kuin vanha.Asia selviää kun hajotat vanhasta kumin ja katsot sitä kuppia
Jos päädyt tähän vaihtoehtoon niin katso että se sisempi pallonivel tulee samaan asentoon kuin vanha.Asia selviää kun hajotat vanhasta kumin ja katsot sitä kuppia
Sanokaa nyt missä vika. Täristää niin perkeleesti kun nopeus ylittää 80km/h. Välillä ok ja välillä perkeleen paha. Vaihdoin oikealle uuden laakerin ja hetken ok. Sitten se alkoi taas. Eilen vaihdoin ulommat nivelet ja tuntui pelaavan. Nyt ajoin n. 10km ja taas alkoi. Hermot menee. Tiistaina pitäs lähteä takaisin töihin. Mitä seuraavaksi vaihtoon? Jarrut? Levyt ainakin vaikuttaa suorilta ja männät menee myös pohjaan.
Sanokaa nyt missä vika. Täristää niin perkeleesti kun nopeus ylittää 80km/h. Välillä ok ja välillä perkeleen paha. Vaihdoin oikealle uuden laakerin ja hetken ok. Sitten se alkoi taas. Eilen vaihdoin ulommat nivelet ja tuntui pelaavan. Nyt ajoin n. 10km ja taas alkoi. Hermot menee. Tiistaina pitäs lähteä takaisin töihin. Mitä seuraavaksi vaihtoon? Jarrut? Levyt ainakin vaikuttaa suorilta ja männät menee myös pohjaan.
Comment