Vitun ikävää...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e36 laukesi, vituttaako? kyllä!
Collapse
X
-
BMW M5 3.8 -92 Mitt Volleder
EX:Ford Fiesta 1.1 8V -89 | BMW 525 24V -91 | Opel C kadett -76
"Ei Riemulla Rajaa, Ku Bemarilla Ajaa"
-
-
Kyselin omaan kotterooni (E36 323i Touring vm97) vesipumppua kaiken varalta, koska míttarissa on hiukan yli 200tkm ja tietoa mahdollisesta vesipumpun vaihdosta ei ole. Korjaamo selvitteli saatavilla olevia vesipumppuja ja heidän mukaansa kaikki nykyään saatavilla olevat vesipumput ovat muovisiivillä.
Comment
-
-
Originally posted by bmwe30touringKyllä ne mun tietääkseni myös M52:sissa on muovisiivet. Itsellä kesti 218000km ennen kuin pasahti. Kun ei oikein ollut tietoa onko alkuperäinen vai ei.
Onkos kellään tästä fakta-tietoa? Eli onko myös M52-motissa kannettava huolta tosta pumpusta? Aattelin vaan et vois kans varautua...
Comment
-
-
Originally posted by fastandfuriousOnkos kellään tästä fakta-tietoa? Eli onko myös M52-motissa kannettava huolta tosta pumpusta? Aattelin vaan et vois kans varautua...
Comment
-
-
Tosiaan tuo meikäläisen kottero joka piiputti on M40B18 koneella (vm.92), se unohtui mainita. Rupesin tässä vaan miettimään että jos korjauskustannukset nousee turhan korkeaksi niin heittää nokan alle samantien 318iS:n myllyn. Mutta mutta...mitäs muuta täytyy vaihtaa jos sinne tollasen koneen vaihtaa normi 1,8i:n tilalle? Levyt ilmeisesti taakse, mitä muuta? Asiasta paremmin tietävät voisi laittaa listaa vaihdettavista osista ja kustannusarvioita.. Yksi 120tkm ajettu iS kone löytyi ilman suurempaa hakemista, hintaa on 1000e.E39 1999 520i
Comment
-
-
ei kai edes pemarin kone ole niin herkkä että hajoaa yksiin keittämisiin?? 181000km ajettu jo.
toyota kesti hyvin ajaa lämpömittarin niin tappiin kuin voi ikinä mennä kesällä kun vesiletku halkesi ja hävisi vedet vauhdissa auton alle. ei edes pahvimennyt.
eikö ajotietokone varoita lämmöistä ennen kuin keittää ja alkaa vedet olemaan vähissä??
Comment
-
-
Originally posted by escortei kai edes pemarin kone ole niin herkkä että hajoaa yksiin keittämisiin?? 181000km ajettu jo.
toyota kesti hyvin ajaa lämpömittarin niin tappiin kuin voi ikinä mennä kesällä kun vesiletku halkesi ja hävisi vedet vauhdissa auton alle. ei edes pahvimennyt.
eikö ajotietokone varoita lämmöistä ennen kuin keittää ja alkaa vedet olemaan vähissä??
jos vedenkerto loppuu yhtäkkiä, niin lämmöt nousevat varsin nopeasti. voi olla että siinä vaiheessa kun anturit huomaa jotain niin höyry nousee konepellin alta.
pumput ovat yhä muovisiipisiä, mutta materiaali on jossain vaiheessa 90-lukua vaihtunut kestävämpään.
Comment
-
-
Jep, M20 (M50:stä ei tietoa mutta kuullun perusteella myös sekin) ovat heikkoja tuon keittämisen suhteen. M10 ja M30 tuntuvat vähän paremmin kestävän tuota (molemmilla ko. vahinko on päässyt käymään ilman seuraamuksia, M20:llä ei edes huvita kokeilla).-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
-
Onkos tuo vesipumppu yleensä varoittanut mitenkään ennen hajoamista? Pitänyt ääntä, tuntunut löysää tai vuotanut nestettä? Mikäs siinä pumpussa sitten menee rikki? Omalla kanssa yli 180 tkm ajettu eikä ainakaan tietoa pumpun vaihdosta. Pitäis varmaan harkita vaihtoa. Onko kellään kokemuksia KL varaosien myymistä pumpuista? Paljonkohan Laakkosella mahtaa maksaa alkuperäinen? Onko miten isotöinen vaihtaa M50 koneessa?BMW 530iA Touring -05
Comment
-
Comment