searchilla tuli kateltua mutta ei löytyny ainakaa varmaa tietoa. Hiukan kiinostas kun mieles hankkia E36 koppane bemu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36:den kori sinkitty?
Collapse
X
-
on sinkitty eikä oo pahemmin mätiä yksilöitä tullu vastaan, mitä ny kadulla kattonu noita suomi 316:eitä =)
hirveen yksilöllistä se tietty on loppupeleis mut vaikee on saada mätäneen jos sitä on joskus jaksanu pestä/vahata, sitte tietty paras kiistakapula on millä kaikilla tavoilla e36:sta kannattaa ruostesuojata, kato searchilla ni löytyy hilpeitä threadeja.__________________________________
G12 740Le M-Sport almandin-braun metallic
ex.
E93 330i M-Sport saphirschwarz metallic
E90 325i M-Sport Le Mans blau metallic
E46 328i Coupe topazblau metallic
E36 320i Coupe diamantschwarz metallic
Lika barn leker bäst med varandra.
-
-
Yleensäkin vanhaa autoa ei kannata enään ruostesuojata.Yritetään kuivattaa aluksi viikko,sen jälkeen ammutaan mäskit kynnyskoteloihin sun muihin mahdollisiin paikkoihin,jolloin siellä jo oleva vanha ruoste,oli se sitten pinnallista tai pahempaa, siitä innostuu vain muhimaan ja mätäneminen on yli tuplasti nopeempaa. Itsekkään en enään alkanut ruostesuojaamaan 1997 vuosimallin coupeani. Tämä on siis ammattilaisen suusta joka niitä hommia on ikänsä tehnyt. e36:sissa on hyvin harvoin ruostetta näkynyt,kestää pirun hyvin korroosiota.---------------------------------
**BMW320i coupe 97**
--
Suzuki gsx750 F 95
--
Comment
-
-
Ovia eivät ainakaan ilmeisesti ole jaksaneet lähteä tekemään millään erikoiskäsittelyllä, eli niiden alareunat kannattaa katsoa. Sama juttu oli jo E30 facelift ('88-90) malleissakin, loksut kestää mut oven reunat ei..."Se on sitä bemaristin elämää, kuuntelet päivittäin asiantuntevia lausuntoja siitä miten rumia, huonoja, ruostuvia yms. nämä ovat. Asiantuntijalausunnot tulevat usein sellaisten ihmisten suusta, jotka eivät ole edes omistaneet bemaria, saatika sitten ajaneet, mutta heidän tietolähteiden (Essonbaari) luotettavuutta ei missään tapauksessa saa kiistää..." Laxa 25-06-2007
Comment
-
-
Originally posted by dunkelblauOvia eivät ainakaan ilmeisesti ole jaksaneet lähteä tekemään millään erikoiskäsittelyllä, eli niiden alareunat kannattaa katsoa. Sama juttu oli jo E30 facelift ('88-90) malleissakin, loksut kestää mut oven reunat ei...
tuli vaan tuossa oman projektini (e36 -91) kohdalla käytyä joka ovi ja luukku läpi näitten sika nauhojen osalta.BMW E3six 325i sp-edition by jakeboss
Comment
-
-
Ex '86 316 ovesta lähti aika pala maalia murron yhteydessä, enkä korjanut sitä vähään aikaan. Ihmeteltiin vaan työkaverin kanssa sitä, kun puhdas pellin pinta ei ollut vielä kahden viikonkaan jälkeen lähtenyt ruostumaan. Eli jotain sinkitystä tai vastaavaa noissakin on jo käytetty, joten voisin kuvitella, että kaikissa E36 olisi myös, koska tuskin ne nyt noin paljon huonompaan suuntaan menee.
Comment
-
-
kyllähän se tosi on että ei vanhaan autoon kannata hirveästi mitään tehdä. Mutta itselle oma auto on niin "rakas" että annoin sille kunnon sruostesuojakäsittelyn suomen oloja ajatellen. Kyllä mun mielestä E36 kannattaa massata. ei se niin vanha auto loppujen lopuksi kuitenkaan ole.BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017BMW E3 3.0s 1973
BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School"
// BMW E36 325i Sedan DIY M-sport
Jupiter Swing Sport 1966
Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto"Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986
BMW E36 318ti Compact
BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel
-Team Pussihousu-
Salo///Works
sigpic
Comment
-
-
Originally posted by jani73Ex '86 316 ovesta lähti aika pala maalia murron yhteydessä, enkä korjanut sitä vähään aikaan. Ihmeteltiin vaan työkaverin kanssa sitä, kun puhdas pellin pinta ei ollut vielä kahden viikonkaan jälkeen lähtenyt ruostumaan. Eli jotain sinkitystä tai vastaavaa noissakin on jo käytetty, joten voisin kuvitella, että kaikissa E36 olisi myös, koska tuskin ne nyt noin paljon huonompaan suuntaan menee.B10 V8 # 108
saab r560 8X4
Maansiirto ja kiviainestoimitukset Kymenlaakson alueella.
Comment
-
-
Nyrkkisääntö on että e36:sta 91-92 1/2 ruostuu, ja siitä eteenpäin ei.
Aika vähän sillä 91-mallin auton suojauksella pystytään enään vaikuttamaan sen loppuelinkaareen. Mätää kun se ei enään pelasta ja ehjä ei ennen paalikutstua enään ennätä mätänemään niin että sillä olisi rakenteellisesti enään mitään merkitystä. e36:n muovipinnoitettujen(PUR)pohjien massailu ei todellakaan vaikuta mätänemisen kehittymiseen mitenkään, vaan usein päinvastoin. Vioittunut PUR pinnoitehan pitää korjata vastaavalla tuotteella, eikä sotkea mitään pikeä muovin päälle. Kotelosuojaus on toki ihan asiaakin 91-92 e36:ssa.
Comment
-
Comment