siis tarkoitatko että autoon asennat airbag-ratin ja siten saisit airbagin autoosi ?
Kyllähän semmosiakin löytyy vissiin joissa ratti haluaa vain +12v ja kiihtyvyysanturit sun muut on ratin sisällä, mutta käsittääkseni nämä valmistusautojen airbagit eivät tämmöisiä ole.
siis tarkoitatko että autoon asennat airbag-ratin ja siten saisit airbagin autoosi ?
Kyllähän semmosiakin löytyy vissiin joissa ratti haluaa vain +12v ja kiihtyvyysanturit sun muut on ratin sisällä, mutta käsittääkseni nämä valmistusautojen airbagit eivät tämmöisiä ole.
Niin siis ku oon aika varma et tossa mun autossa on ollu airbag, mut joku perk... nahkahoususaksalainen on vaihtanu siihen sellasen ralliratin
Mut siis ku en oo vielä varma onko siinä ollu airbag ni kyselin tälleen etukäteen! Auto on vielä niin uus mulle etten tiiä vielä siitä kaikkea!!
Tulee äkkiä semmonen asia mieleen että miten erilainen on ratttiakseli airbagittömassa ja airbagillisessä...Ainakin e34 mallissa taitaa olla erilaisia nämä versiot...
Tulee äkkiä semmonen asia mieleen että miten erilainen on ratttiakseli airbagittömassa ja airbagillisessä...Ainakin e34 mallissa taitaa olla erilaisia nämä versiot...
Niin että jos olet laittamassa airbag rattia autoon jossa ei ole alunperin ollut airbagia niin onko rattiakselit samanlaisia....itse en tiedä onko e36:ssa erilaiset, mutta e34 mallissa ainakin on...
jos sulla on konehuoneen puolella iskaritolppien edessä oranssit n.4cmx6cm boxit niin sinulla on ollut airbagit.
Millainen ratti? jos kuvia ja näyttää hienolta mielestäni niin voin vaihtaa alkuperaisen airbag ratin (nelipuolainen) laita vaikka pm:ää.
Itse en ole perehtynyt asiaan, mutta onko vanhemmassa E36:sessa aina nuo oranssit hässäkät jos on bägi? Facelifteissä ei niitä enää tietääkseni ole vaikka bägejä löytyy enemmänkin...
Itse en ole perehtynyt asiaan, mutta onko vanhemmassa E36:sessa aina nuo oranssit hässäkät jos on bägi? Facelifteissä ei niitä enää tietääkseni ole vaikka bägejä löytyy enemmänkin...
Itselläni on vm.93 ja siinä ainakin tuollaiset löytyy. Tutulla on vm.96 ja siinä löytyy myös. Milloinkas se facelift tuli?
Nykyiset -63 Pontiac Catalina convertible
-05 E53 X5 3.0d
Comment