Announcement

Collapse
No announcement yet.

airbag, vm. 92 e36:een

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kaappi
    Bimmer Rookie
    • Jan 2004
    • 163
    • Turku

    airbag, vm. 92 e36:een

    MOi!
    Semmosta että, toimiiko airbagratin airbag autossa jossa ei oo ennen ollu airbagiä???
    auto on siis 92, 318is!
  • hawkki
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2004
    • 458
    • Vuosaari

    #2
    siis tarkoitatko että autoon asennat airbag-ratin ja siten saisit airbagin autoosi ?

    Kyllähän semmosiakin löytyy vissiin joissa ratti haluaa vain +12v ja kiihtyvyysanturit sun muut on ratin sisällä, mutta käsittääkseni nämä valmistusautojen airbagit eivät tämmöisiä ole.

    Comment

    • kaappi
      Bimmer Rookie
      • Jan 2004
      • 163
      • Turku

      #3
      Originally posted by hawkki
      siis tarkoitatko että autoon asennat airbag-ratin ja siten saisit airbagin autoosi ?

      Kyllähän semmosiakin löytyy vissiin joissa ratti haluaa vain +12v ja kiihtyvyysanturit sun muut on ratin sisällä, mutta käsittääkseni nämä valmistusautojen airbagit eivät tämmöisiä ole.
      Niin siis ku oon aika varma et tossa mun autossa on ollu airbag, mut joku perk... nahkahoususaksalainen on vaihtanu siihen sellasen ralliratin

      Mut siis ku en oo vielä varma onko siinä ollu airbag ni kyselin tälleen etukäteen! Auto on vielä niin uus mulle etten tiiä vielä siitä kaikkea!!

      Comment

      • visa e36
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 753
        • Järvenpää

        #4
        Originally posted by kaappi
        Niin siis ku oon aika varma et tossa mun autossa on ollu airbag, mut joku perk... nahkahoususaksalainen on vaihtanu siihen sellasen ralliratin

        Mut siis ku en oo vielä varma onko siinä ollu airbag ni kyselin tälleen etukäteen! Auto on vielä niin uus mulle etten tiiä vielä siitä kaikkea!!
        jos sulla on konehuoneen puolella iskaritolppien edessä oranssit n.4cmx6cm boxit niin sinulla on ollut airbagit.

        Millainen ratti? jos kuvia ja näyttää hienolta mielestäni niin voin vaihtaa alkuperaisen airbag ratin (nelipuolainen) laita vaikka pm:ää.
        Nykyiset
        -63 Pontiac Catalina convertible
        -05 E53 X5 3.0d

        Comment

        • Sami
          BTCF Member
          • Oct 2002
          • 1332
          • Kajaani

          #5
          Tulee äkkiä semmonen asia mieleen että miten erilainen on ratttiakseli airbagittömassa ja airbagillisessä...Ainakin e34 mallissa taitaa olla erilaisia nämä versiot...

          Comment

          • kaappi
            Bimmer Rookie
            • Jan 2004
            • 163
            • Turku

            #6
            Originally posted by Sami
            Tulee äkkiä semmonen asia mieleen että miten erilainen on ratttiakseli airbagittömassa ja airbagillisessä...Ainakin e34 mallissa taitaa olla erilaisia nämä versiot...
            heh, meni yli hilseen niin et paukkus

            Comment

            • kaappi
              Bimmer Rookie
              • Jan 2004
              • 163
              • Turku

              #7
              Originally posted by visa e36
              jos sulla on konehuoneen puolella iskaritolppien edessä oranssit n.4cmx6cm boxit niin sinulla on ollut airbagit.

              Millainen ratti? jos kuvia ja näyttää hienolta mielestäni niin voin vaihtaa alkuperaisen airbag ratin (nelipuolainen) laita vaikka pm:ää.
              joo voin ottaa huomenna kuvia siitä ja lähettää sulle vaikka mailiin!!
              Laitahan säkin kuvia siit sun ratista, [email protected]

              Comment

              • Sami
                BTCF Member
                • Oct 2002
                • 1332
                • Kajaani

                #8
                Originally posted by kaappi
                heh, meni yli hilseen niin et paukkus
                Niin että jos olet laittamassa airbag rattia autoon jossa ei ole alunperin ollut airbagia niin onko rattiakselit samanlaisia....itse en tiedä onko e36:ssa erilaiset, mutta e34 mallissa ainakin on...

                Comment

                • Touring
                  Bimmer Enthusiast
                  • Dec 2002
                  • 1310
                  • Järvenpää

                  #9
                  Originally posted by visa e36
                  jos sulla on konehuoneen puolella iskaritolppien edessä oranssit n.4cmx6cm boxit niin sinulla on ollut airbagit.

                  Millainen ratti? jos kuvia ja näyttää hienolta mielestäni niin voin vaihtaa alkuperaisen airbag ratin (nelipuolainen) laita vaikka pm:ää.
                  Itse en ole perehtynyt asiaan, mutta onko vanhemmassa E36:sessa aina nuo oranssit hässäkät jos on bägi? Facelifteissä ei niitä enää tietääkseni ole vaikka bägejä löytyy enemmänkin...
                  Since 1997: 318i -85, 325ix taxi -89, 325i -87, 316i touring -88, 320i taxi -87, 316i -88, 323i touring -96, Alpina B6 -92, 325i coupe -92, 320i -91, 520i touring -92, 315 -83, 320 -81, 728i -85, 323i -81, 316i -90, 325i touring -89, 320d -99, 528ia touring -97, 323i -82, 730ia -91, 320d touring -00, 325 taxi -89, 120d -05, 320i touring -95, 520i touring -98, 325i cab -01.
                  Garage: Z3 coupe, 318d touring-08 & 320d touring -04

                  Comment

                  • visa e36
                    BTCF Member
                    • Jan 2005
                    • 753
                    • Järvenpää

                    #10
                    Originally posted by bmwe30touring
                    Itse en ole perehtynyt asiaan, mutta onko vanhemmassa E36:sessa aina nuo oranssit hässäkät jos on bägi? Facelifteissä ei niitä enää tietääkseni ole vaikka bägejä löytyy enemmänkin...
                    Itselläni on vm.93 ja siinä ainakin tuollaiset löytyy. Tutulla on vm.96 ja siinä löytyy myös. Milloinkas se facelift tuli?
                    Nykyiset
                    -63 Pontiac Catalina convertible
                    -05 E53 X5 3.0d

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎