Luonteeltaan melko erilaisia, ainakin itse (tosin M52) jään aina nilkan suoristaessa kaipaamaan sitä reipasta tehonlisäystä yläkierroksilla, mitä esim 325 antaa.
makuasia, mutta itse ainakin otan mieluummin tuon 2.8:n paremman alakierrosten väännön...kyllä sitä puhtia riittää yläpäässäkin
Onhan siinä sekin että 325 mallia ei taida löytyä enää vuoden 95 jälkeen vaan vain ainoastaan 323 ja 328 malleja. Korjatkaa jos olen väärässä...
Mites laatikko ym. kestää imusarjan vaihdon jälkeen? Eihän se älytön tehonlisäys oo, mutta kuitenkin?? Ideana houkutteleva.
-kaba-,
BMW 530xd 2008 takaniskatuilla
Porsche taycan turbo s. Takaniskatuet on
Ex Tesla model S P90DL 2016 takaniskatuilla
Ex F10 M550d takaniskatuilla
730d F01, Audi A8 4.2 Tdi 2010, X3 2012+ & Victory Hammer S
ex. 3 litraa, 2 turboa, ei kattoa ja 4 paikkaa niskatukineen.
ex. 328i cabrio 96 takaniskatuilla
ex. mb 230 coupe, -91
ex. Ford Granada 2.0 -84
"Tio små moppepojkar"
"Pruritum ani"
"Helsinki City Boys"
Yllätyin positiivisesti 328:n taloudellisuudesta...nätisti ajettuna auto ottaa menovettä todella vähän...maantiellä 90-110 km/h nopeuksissa noin. 7,2-7,5 litraa satkulle ja kaupungissakin pääsee normaaliajolla noin 10 litralla..
nilkka suorana onkin eri tarina, muttei kohtuutomia silloinkaan...
Saksassa ajelin baanoilla pitempiä siivuja keskinopeuksilla 160-180km/h ja kulutus 11,5-12 litraa... 8)
eli yllättävän pieniä on lukemat...melkein corolla tasoa
e61 530i touring M-sport LCI -08
Ex:e46 330ia Touring M-sport II -03
Ex:e46 330i -01 Sedan
Ex:e36 328i Coupe sport edition -97
ei pitäisi sopia m50 imusarja suoraan m52 moottoriin, ja vaikka sopisikin, se virtaa liiaksi vakio koneeseen ja hukkaa taatusti alaväännön. jos se m50 325i:n imusarjan virtaus olisi sopiva, luulisin että Schrick kokenaana ja laadukkaana pajana olisi myös päätynyt isompaan virtaukseen kuin mitä heidän viri imusarjassaan on....
Mistä löytää vapavirtasuodattimen 328i vm.96 bimmerii...oon ettiny koko netin läpi ni löytyy vain 2,5 ja pienempii..... ja millanen se on asentaa paikallee...tuleeko tehoa paljo lisää?
Mistä löytää vapavirtasuodattimen 328i vm.96 bimmerii...oon ettiny koko netin läpi ni löytyy vain 2,5 ja pienempii..... ja millanen se on asentaa paikallee...tuleeko tehoa paljo lisää?
Tehoa ei tule yhtään lisää. Hyvällä koteloinnilla säilytät ehkä nykyiset hevoset. Eli siis, parempi ettet löydä mistään moista. Ja sitten otat ja juot vaikka ne rahat
"If you are going through hell, keep going." - Sir Winston Churchill
Comment