Täältä löytyy toinen vähän samankaltasilla "ominaisuuksilla" oleva 325.. oma lähtee kyllä hyvin käyntiin mut koneen lämmetes tyhjäkäynti aika heikon oloinen, ottaa kierroksia huonosti, mutta herää henkiin siinä 3tonnin jälkeen, välillä meinaa tukehtua esim liikennevaloista lähtiessä ku hetken seissyt tyhjäkäynnillä..
ootko koittanu ottaa koko kaasuläppää irti imusarjasta ja putsailla se ko hommaan sopivalla sprayllä? Itellä irtos suht hyvin seinämiltä karstaa ja vaikutti vähän (ehkä) tohon kiihtyvyyteen.
Ja onko sulla ollu piuha irti imm vai kaasuläpältä? Imm piuha ainakin irti ja kattoo pysyykö tyhjäkäynti samana.
Ite siis käynyläpi/vaihtanu/putsaillu seuraavia: imm putsailtu sopivalla sprayllä, koitettu johto kiinni ja ilman, haitariputki vaihdettu uuteen, puolat käyty läpi ja käy kaikilla, tulpat vaihdettu uusiin oem, kaasuläppä putsattu, ilmansuodatin vaihdettu, imuvuodot tarkistettu, tyhjäkäyntiventtiili irti ja sen putsaus ja ja ei nyt tältä istumalta saa mieleen enempää mitä tuon kans olis puuhailtu.
Tänne vois vaikka vähän päivitellä jos alkaa asia mitenkään selkiytymään!
ootko koittanu ottaa koko kaasuläppää irti imusarjasta ja putsailla se ko hommaan sopivalla sprayllä? Itellä irtos suht hyvin seinämiltä karstaa ja vaikutti vähän (ehkä) tohon kiihtyvyyteen.
Ja onko sulla ollu piuha irti imm vai kaasuläpältä? Imm piuha ainakin irti ja kattoo pysyykö tyhjäkäynti samana.
Ite siis käynyläpi/vaihtanu/putsaillu seuraavia: imm putsailtu sopivalla sprayllä, koitettu johto kiinni ja ilman, haitariputki vaihdettu uuteen, puolat käyty läpi ja käy kaikilla, tulpat vaihdettu uusiin oem, kaasuläppä putsattu, ilmansuodatin vaihdettu, imuvuodot tarkistettu, tyhjäkäyntiventtiili irti ja sen putsaus ja ja ei nyt tältä istumalta saa mieleen enempää mitä tuon kans olis puuhailtu.
Tänne vois vaikka vähän päivitellä jos alkaa asia mitenkään selkiytymään!
Comment