Auto tosiaan 328i - 97, on abs ja asc. Luistonesto toimii, valo palaa asc ollessa käytössä niinkuin kuuluukin. Abs valo ei pala käynnin aikana, virrat kun laittaa niin valo toimii. Abs:n ollessa päällä valo ei pala.
ABS jarruista kysymys?
Collapse
X
-
Originally posted by Rauuno View PostAuto tosiaan 328i - 97, on abs ja asc. Luistonesto toimii, valo palaa asc ollessa käytössä niinkuin kuuluukin. Abs valo ei pala käynnin aikana, virrat kun laittaa niin valo toimii. Abs:n ollessa päällä valo ei pala.
Abs- valo ei tietääkseni pala jarrutettaessa olkoon vaikka peilijäinen 2 km. alamäki. Absin ollessa päällä- termi on ainakin minulle vähän vieras, itse puhun "kun absit toimii" = poljin tärisee.
Comment
-
-
Originally posted by Rauuno View PostEli absit toimii. Tosin poljin ei juurikaan tärise jalkaan niinkuin pitäisi. Siinä ehkä hienoinen tärinä mutta tuntuu että katoaa ns. tehot absista siihen ääneen mikä jo aikaisemmin ketjussa kuultu.
Comment
-
-
No nyt on soralla käyty, tärkein tieto että auto pysähtyy melko rivakastiSanoisin että ei mene renkaat lukkoon kun hetken siinä alussa. Jää molemmin puolin toki selvät jarrutusjäljet hiekkaan. Ei nyt olo tullut kokeiltua varmasti toimivilla abseilla et minkälaista jälkeä sinne pitäisi jäädä. Vasemmalla puolella oli ehkä snadisti enemmän ns. jarrutusjälkeä. Ja auto katsastettu vastikään, jarruvoiman eron ollessa 2%.
Comment
-
-
Abseihin kun tämä topikki liittyy niin kysyisin tällästä.
Autoni on 316 -91 johon olen laittamassa m50 stroukki konetta. Täytyykö minun laittaa absit vai ei. Olen huomannut, että esim e36 325 on joskus tuotu suomeen ilman abseja niin voinko verrata sellasta vai pitääkö verrokkina käyttää 328 eli mallisarjan tehointa? Eroo ei oo kuin 1hp. Erona jarruissa se, että 325 takajarrut ei ole jäähdytetyt kun taas 328 on.
Comment
-
-
Originally posted by jyrimatti View PostVoiko muka 325 käyttää verrokkina muka kun koneeni tulee oleen m50b25 mikä on porattu 3litraseks ja se ahdetaan vielä?
Comment
-
-
Originally posted by jr66 View PostNo jos 3-litraisena sen leimaat niin sitten kai 328 :think Eihän näistä saatana kukaan tiedä kun konttorikohtaisia erojakin taitaa olla mutta 328 on se tehokkain verrokki. Öö, saako e30 leimattua 3-litraiseksi ?
Mut palataan asiaan. Siis konttorilla sanon et kone on 2.5 mut ahdettu mut tehot tulee "olemaan" 141kw +20%. Olen käsittäny kun käytetään tota prosenttimäärästä tehon nousua nii sillon jarrujen pitää olla mallisarjan tehokkainta vastaavat tai paremmat.
Comment
-
Comment