Announcement

Collapse
No announcement yet.

E36 325 kävi vähän ylikierroksilla...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mikkonen
    Bimmer Rookie
    • Apr 2003
    • 34

    E36 325 kävi vähän ylikierroksilla...

    Elikkäs vetäisin sitte nokkelasti moottoritiellä kolmosella rajottimeen asti ja sitte piti heittää nelosta silmään mut menikin kakkoselle ja käväisi kone varmaan jotain 12 000 kierrosta, kaikki teho hävis ja ei lähteny ees käymään enää ku kerran sammus.

    Konehan on sitä mallia missä on jakopää ketjulla eli nyt voi heittää huutokauppaa mitä kaikkea meni ja kuinka kalliiksi tulee

    auto menee ens viikolla tutkittavaks.
    Myös vinkkejä bemu-korjaamoista turun seudulla otetaan vastaan...
    Myös varaosavinkkejä/tarjouksia otetaan vastaan

    Ja vielä kysymys että mix näin pääsi käymään...
  • T3
    BTCF Member
    • Oct 2003
    • 8530
    • Karhe

    #2
    Ja vielä kysymys että mix näin pääsi käymään...[/QUOTE]


    Katso vaan ihan peiliin, sieltä löytyy vastaus. Ilman herneitä
    .

    Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

    Comment

    • mikkonen
      Bimmer Rookie
      • Apr 2003
      • 34

      #3
      Niin löytyy, vitutuskaljaa menee...ja cabrio on käyttökelvottomana pihalla näin nättinä päivänä...

      ei vaan en ois ennen uskonu et noin pääsee käymään... varsinkaan itelle...

      Comment

      • -kiki-
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 1160
        • Hämeenkyrö

        #4
        kawerin työkawerille käwi joskus samanlailla oli ainaskin osa venttiileistä kierossa ~
        F11 535xd, Vw tiguan 2.0tdi 4 motion

        Comment

        • jam75
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2003
          • 654
          • Tornio

          #5
          Originally posted by mikkonen
          Elikkäs vetäisin sitte nokkelasti moottoritiellä kolmosella rajottimeen asti ja sitte piti heittää nelosta silmään mut menikin kakkoselle ja käväisi kone varmaan jotain 12 000 kierrosta, kaikki teho hävis ja ei lähteny ees käymään enää ku kerran sammus.

          Konehan on sitä mallia missä on jakopää ketjulla eli nyt voi heittää huutokauppaa mitä kaikkea meni ja kuinka kalliiksi tulee

          auto menee ens viikolla tutkittavaks.
          Myös vinkkejä bemu-korjaamoista turun seudulla otetaan vastaan...
          Myös varaosavinkkejä/tarjouksia otetaan vastaan

          Ja vielä kysymys että mix näin pääsi käymään...
          Alat metsästään suosiolla "uutta" konetta, tulee halvemmaksi ku alkaa korjaamaan sitä vanhaa. Käytettyjä löytyy...ja nythän on hyvä syy pistää isompaa voimaa kehiin .Tai voihan sitä käydä hyväkin tuuri, että jotain pientä vain meni ja pääsee pikku kustannuksilla.

          Ja tuohon viimiseen kyssäriin, ei pidä vetästä kakkosta pesään jos kiekat tapissa ja nelosta pitäis tavoitella...luultavasti tarkoitat ennemminki sitä, mitä hajos ja miksi .

          linkkejä osiin:
          http://www.varaosahaku.fi/ ja sit tuolta naapurista löytyy myös hyvin osia http://www.bildelsbasen.se/

          Comment

          • LASSI-S
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2003
            • 4918
            • hattula/hämeenlinna.

            #6
            nokka akselit tai akseli poikki, venttiilit kierossa, ehkä jompikumpi noista voi jo olla syy. ja noi on monesti tuon ylikierrättämisen seurauksena
            E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

            Comment

            • mikkonen
              Bimmer Rookie
              • Apr 2003
              • 34

              #7
              Originally posted by jam75
              Alat metsästään suosiolla "uutta" konetta, tulee halvemmaksi ku alkaa korjaamaan sitä vanhaa. Käytettyjä löytyy...ja nythän on hyvä syy pistää isompaa voimaa kehiin .Tai voihan sitä käydä hyväkin tuuri, että jotain pientä vain meni ja pääsee pikku kustannuksilla.

              Ja tuohon viimiseen kyssäriin, ei pidä vetästä kakkosta pesään jos kiekat tapissa ja nelosta pitäis tavoitella...luultavasti tarkoitat ennemminki sitä, mitä hajos ja miksi .

              linkkejä osiin:
              http://www.varaosahaku.fi/ ja sit tuolta naapurista löytyy myös hyvin osia http://www.bildelsbasen.se/
              Mutta mites jos siihen vaihtaa koneen kun eix niis oo eri sarjanumerot? ni sit joudun muutoskatsastaa sen ja tulee prosentteja?

              Ja muuten miten mahtaa käydä ku rekisteröintikatsastus on viel kesken sivuvilkkujen osalta ja ois vajaa viikko aikaa käydä näyttää ne konttorilla ja ei toi taida viikossa korjaantua..?

              Comment

              • mikkonen
                Bimmer Rookie
                • Apr 2003
                • 34

                #8
                Originally posted by LASSI-S
                nokka akselit tai akseli poikki, venttiilit kierossa, ehkä jompikumpi noista voi jo olla syy. ja noi on monesti tuon ylikierrättämisen seurauksena
                Mä tässä kovin toivon et kun se avataan ni voiskohan siinä päästä pelkän kannen vaihdolla?

                Comment

                • LASSI-S
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2003
                  • 4918
                  • hattula/hämeenlinna.

                  #9
                  voit päästä jopa vähemmällä jos kansi ei ole haljennut. oiottavana se pitää kuitenkin käyttää. mut voihan olla ihan mitä vaan menny paskaks mutta yleensä yläkerta ottaa itteensä ylikierroksista
                  E63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari

                  Comment

                  • Esko
                    Bimmer Enthusiast
                    • Sep 2002
                    • 11675
                    • Kouvola

                    #10
                    Originally posted by mikkonen
                    Mutta mites jos siihen vaihtaa koneen kun eix niis oo eri sarjanumerot? ni sit joudun muutoskatsastaa sen ja tulee prosentteja?

                    Ja muuten miten mahtaa käydä ku rekisteröintikatsastus on viel kesken sivuvilkkujen osalta ja ois vajaa viikko aikaa käydä näyttää ne konttorilla ja ei toi taida viikossa korjaantua..?
                    ei tule prosentteja jos vaihdat toisen samanlaisen koneen tilalle...

                    Comment

                    • herja
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2003
                      • 1649

                      #11
                      Laita ne vilkut ja viet jollain kärryllä konttorille niin kai se onnistuu noinkin. Aika nopeesti muuten ehdit tuhoomaan autos kun kerran katsastuskin on vielä kesken...
                      Retard Member

                      Comment

                      • petteriu
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2002
                        • 1164
                        • Pori

                        #12
                        Kaikki pakoventtiilit ja min. 1/3 imuventtiileistä suoraan vaihtolistalle ja sitten voi katsoa mitä muuta vielä tarvitaan.

                        Petteri
                        BMW - ajamisen iloa vuodesta 1990

                        Comment

                        • Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

                          #13
                          Jos on tarvis 325 vanosmyllyä, niin laita YV:tä. Tulee "pikkuisen" halvemmaksi kuin vanhan remontointi...tässä tapauksessa.

                          Comment

                          • fraatti
                            Bimmer Enthusiast
                            • Oct 2002
                            • 4582
                            • Tampere

                            #14
                            olen kuullut että tollain on saatu kankiakin lohkosta pihalle.. mutta nyt tais ilmeisesti kalut pysyä sisällä..
                            F11 535dX LCI
                            Vikadiagnostikkaa ja sekalaista ropaamista Tampereen kupeessa...

                            Comment

                            • harossi
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2004
                              • 619
                              • Haukipudas

                              #15
                              Originally posted by mikkonen
                              Elikkäs vetäisin sitte nokkelasti moottoritiellä kolmosella rajottimeen asti ja sitte piti heittää nelosta silmään mut menikin kakkoselle ja käväisi kone varmaan jotain 12 000 kierrosta, kaikki teho hävis ja ei lähteny ees käymään enää ku kerran sammus.

                              Konehan on sitä mallia missä on jakopää ketjulla eli nyt voi heittää huutokauppaa mitä kaikkea meni ja kuinka kalliiksi tulee

                              auto menee ens viikolla tutkittavaks.
                              Myös vinkkejä bemu-korjaamoista turun seudulla otetaan vastaan...
                              Myös varaosavinkkejä/tarjouksia otetaan vastaan

                              Ja vielä kysymys että mix näin pääsi käymään...
                              sama tapahtui mulle aikoinaan kadett gsi:llä, mutta silloin ei hajonnut yhtään mitään kun siinä taitaa kone olla vapaasti pyörivä. Mutta säikähti siinäkin.. toivotaan että saat kuntoon.
                              e39 M5

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎