Aikamoisia "Vatasia" liikkeellä, mutta tosiaan uutta myllyä vaan kehiin. Voi meinaan olla että myös alakerta on saanut siipeensä tuosta repäisystä eli kannattaa vaihtaa koko mylly. Prosentteja siitä ei tule, koneen saa vaihtaa samanlaiseen.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325 kävi vähän ylikierroksilla...
Collapse
X
-
Originally posted by harossisama tapahtui mulle aikoinaan kadett gsi:llä, mutta silloin ei hajonnut yhtään mitään kun siinä taitaa kone olla vapaasti pyörivä. Mutta säikähti siinäkin.. toivotaan että saat kuntoon.
katoppas mulla kävi ihan sama kedautilla aikoinaan, kansipahvi anto perix 1-2 sylintereiden välistä
Comment
-
-
Originally posted by mikkonenElikkäs vetäisin sitte nokkelasti moottoritiellä kolmosella rajottimeen asti ja sitte piti heittää nelosta silmään mut menikin kakkoselle ja käväisi kone varmaan jotain 12 000 kierrosta, kaikki teho hävis ja ei lähteny ees käymään enää ku kerran sammus.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
Originally posted by herjaLaita ne vilkut ja viet jollain kärryllä konttorille niin kai se onnistuu noinkin. Aika nopeesti muuten ehdit tuhoomaan autos kun kerran katsastuskin on vielä kesken...
Ei muuta ku uutta rekisteröintikatsastusta peliin...ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Originally posted by Eskojos edellinen kone hajoaa niin uuden samanlaisen koneen saa laittaa tilalle ilman erillisiä kommervenkkejä
Eli suomennetaan,
- Ei tarvitse muutoskatsastaa
- Ei merkitä prosentteja
- Prosentit silti "tulee", vaikkei niitä merkitä.
(eli jos joskus myöhemmin vaihdetaan lisää, sitten nuokin prosentit merkitään, asia tulee eteen kun ollaan lähellä 35%:n kanta-auton tarkastusta)Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Antti OJokos se mylly on purettu, mitä sielton menny?
Kansi käy koneistuksessa ja osien vaihdossa ja auto pitäis olla ajokunnossa viikonpäästä perjantaina.
eli tavallaan aika pienellä päästiin...
mut lisää kysymyksiä:
Oiskos "hyötyä" käyttää tollasta kantta jossain "kaiveltavana"?
Mitä ne kannessa olevat numerot tarkottaa? ensin siin on joku varmaan viiden numeron sarja ja sit kaks erillistä numeroa.?
Comment
-
-
Originally posted by mikkonenOiskos "hyötyä" käyttää tollasta kantta jossain "kaiveltavana"?
Mitä ne kannessa olevat numerot tarkottaa? ensin siin on joku varmaan viiden numeron sarja ja sit kaks erillistä numeroa.?
vitsi vitsinä, ite tulee aina harrastettua noita "tekee nyt sitten samalla kun kansi on irti" juttuja, kyllähän sillä voisi hiukan hengitys apua saada, huomattavasti helpommin vielä nyt kun tavarat on jo kädessä.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Varsinkin nuorempien asfaltti -ja sorateiden kuninkaiden vaihteiston käyttötavoissa näkee usein pelottavia temppuja, joten kannattaa katsoa hyvä linkki http://www.shortshifter.com/techniques2.htmCurrent rides:
F36 420iA xDrive M-Sport Gran Coupe | E46 M3 Coupe SMG | 981 Spyder | 996 GT3 Mk1 Clubsport | Ap1 S2000
Previous rides:
E86 Z4 3.0Si Coupe | 987 Mk1 Cayman S | E90 325xiA M-Sport | 2 x E46 M3 Coupe | E46 328Ci
Comment
-
-
Originally posted by AntzaVarsinkin nuorempien asfaltti -ja sorateiden kuninkaiden vaihteiston käyttötavoissa näkee usein pelottavia temppuja, joten kannattaa katsoa hyvä linkki http://www.shortshifter.com/techniques2.htmsigpic
Comment
-
-
Originally posted by Slow_M3Jos ei osaa ajaa manuaalilla niin kannattais ostaa tomaattilaatikolla oleva auto... tossa linkissä oleva tyyli muuten ei vaadi peukalon olemassa oloa, lieneekö sattumaa?
Kyl osaa ajaa mut vahinkoi sattuu ku koheltaa....ja onhan noita automaatti vehkeitäkin ollu omistuksessa.... mut manuaali on kivempi
Comment
-
-
Kävipä sitten itsellekkin sama homma, eli oli tarkoituksena vaihtaa neloselle niin menikin kakkonen pesään ja otti vähän ylikierroksia. Sen jälkeen sammui ja lähti kuitenkin vauhdista kolmosella käyntiin ja kun päästi kaasun pois auto sammui. Sen jälkeen ei enää lähtenyt käyntiin. Startti pyörittää ja vähän lupailee, mutta paineet ilmeisesti hävinnyt :think
Mitään ylimääräisiä ääniä ei kuulunut ja ei kuulu starttailessa. Olisko mahdollisesti voinut mennä vain joku venttiili solmuun ja ei anna painetta? - - > ei käynnisty..
Maanantaina korjaamolle tutkittavaksi ja toivottavasti selvitään ilman moottorin vaihtoa..
Comment
-
Comment