Eiköhän ne venat ole siellä menny uusiks. Olikos autos vanoksellinen vai ei? Siitä vaan huutamaan...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E36 325 kävi vähän ylikierroksilla...
Collapse
X
-
Joo no mie oon ainakin sitä mieltä että jos tuosta koneesta joutuu kannen aukasemaan niin ennemmin ostasin Saksan maalta "uuden". Se tosiaan on jos haluat sen saman koneen niin mikäs siinä mutta tahtoo vain maksaa.
Etkös sieki oo Savonlinnasta? Voin käydä hakee jonkun koneen jos tarviit kun seuraavan kerran lähden Saksaan!
Comment
-
-
Joo pitää nyt tosiaan katsoa mitä menisi uusiksi kun korjaamolle saan ajan varattua ja auton vietyä. Kuitenkin mielellään tuohon koneella ajelisin, mikäli ei tule hirveitä kustantamaan ja ei kantta tarvitsisi availla.
Minkälaisissa hinnoissa suunnilleen uusien koneiden hinnat pyörivät? , ei ole ennen tullut paljoa katseltuun. Toinen homma viellä, että minkälaisia taksoja ottaa koneen vaihdosta? , kun onhan siinäkin hommaa jonkin verran ja jos oikeat kamppeet löytyvät.
Tänään kokeilin viellä startata, niin ei muuta kuin startti pyörii ja putkesta muutama "paukahdus" kuului.. :think
ps. onko tietoa minkälaisia hintoja pidetään yleensäkin venttiileillä ja onko minkälainen homma eli paljonkohan korjaamot moisesta lystistä ottaa suurinpiirtein?
Comment
-
-
Originally posted by KeDa21 View PostJoo pitää nyt tosiaan katsoa mitä menisi uusiksi kun korjaamolle saan ajan varattua ja auton vietyä. Kuitenkin mielellään tuohon koneella ajelisin, mikäli ei tule hirveitä kustantamaan ja ei kantta tarvitsisi availla.
Minkälaisissa hinnoissa suunnilleen uusien koneiden hinnat pyörivät? , ei ole ennen tullut paljoa katseltuun. Toinen homma viellä, että minkälaisia taksoja ottaa koneen vaihdosta? , kun onhan siinäkin hommaa jonkin verran ja jos oikeat kamppeet löytyvät.
Tänään kokeilin viellä startata, niin ei muuta kuin startti pyörii ja putkesta muutama "paukahdus" kuului.. :think
ps. onko tietoa minkälaisia hintoja pidetään yleensäkin venttiileillä ja onko minkälainen homma eli paljonkohan korjaamot moisesta lystistä ottaa suurinpiirtein?1000e alkaa olla pikkurahoja noissa hommissa... toisaalta jos loppukone näyttää hyvältä, niin ehkä se kannattaa ennemmin korjata, kuin laittaa mikälie vaihtokone avaamatta... tosin onhan niissä takuut jos liikkeestä ostat. :think
Comment
-
-
Originally posted by bemu2000 View Postno et takuulla selviä kantta avaamatta1000e alkaa olla pikkurahoja noissa hommissa... toisaalta jos loppukone näyttää hyvältä, niin ehkä se kannattaa ennemmin korjata, kuin laittaa mikälie vaihtokone avaamatta... tosin onhan niissä takuut jos liikkeestä ostat. :think
Comment
-
-
Originally posted by mikalkai View PostMiten helvetissä te oikein ajeletta noilla autoilla?Ei vaan toivotaan ettei ole kokonaan kaput.
Comment
-
-
ot
kyllä se vaihto onnistuu 3lta 2selle kaveri pyöräytti mun auton talvella ojaan ku kiihdytti ja veti kans 3lta 2selle ja sitte mentiin...Bemarien vikakoodien luvut ja pikkurempat 0407027620
ex: 1x 324d 1x e36 325 sedan 2x e36 325 coupe e39 530i m-sport 01 E34 m5 91 330da 06 e90 530dat e61 535d e60 -05 m-sport nyk x5 e70 35d 08
Älä lue historiaa, tee sitä !!
Comment
-
-
Rupeaa jo tuntumaan että näiden vaihdelaatikossa on jo jotain vikaa
Mietiskelin että miten te saatanan tohelot vaihdatte kun näin monelle käynyt, ja yllätys yllätys, sama kävi tietysti tänään itsellekin. Ei ole riskivapain aika tämmöinen puoli kolme kiihdytellä kiihdytyskaistaa oma sänky mielessäRupee jo mietityttään et mikäköhän siinä oli vikana, kun ensin nyppäsin sieltä 3->2, katoin et mitäv.... sit otin hetken kytkin pohjassa ja vetäsin rauhassa neloselle ja nostin kytkintä, niin uudestaanhan se heitti kakkoselle :think Ja molemmat kerrat vaihdekepin liikerata oli normaali, ei loksahtanut omituisesti tai mitään, ihankuin neloselle olisi mennytkin
Ajattelin et wtf ja käytin sitten vitosella josta vetäsin neloselle niin sen jälkeen kyllä meni normaalisti nelkku silmään.
Anyway, auto käy nyt ilmeisestikin viidellä, jonka johdosta tehot vähän kadoksissa ja tyhjäkäynti pirun matala, täristää tietysti ajossa niin perkeleesti, paitsi moottorijarrulla käy normaalisti. Kotiin tultiin silti ~5-7km, että tuskin nyt hirveän pahasti otti itseensä. Viisaammilta neuvoa mitä olisi mahdollisesti tutkintalistalla ensimmäisenä?Kulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
-
Nonnii onhan niitä muitakin näköjää,ite vetäsin kolmosella rajottimeen ja piti laittaa kans nelosta silmään mut eiköhän se kakkonen menny, ihan normaalisti ilman mitää mukinoita.Seurauksena perä lukkoo ja p*******sti kierroksia.No nyt on kansi ollut kuukauden remontissa,ja eiköhän siitä mennyt vaan 12 pakoventtiiliä kieroon.Kansi plaanattiin,venttiilit ja kumit vaihdettiin650€ remontti pelkällä kannen työstöllä ja varaosilla et vielä tulee korjaamon hinta kasauksesta päälle tohon hintaan, ja kun on vielä vanos niin ei sitä ihan yhtäkkiä laiteta paikalleen...Ihmetyttää kyllä miten voi edes vahingossa saada kakkosen silmään noista vauhdeista ja kierroksista ja kun ei todellakaan tarttenut edes murjoa keppiä,vaan meni ihan kiltisti ja autolla kun ei ole ajettu edes 200tkm vielä
Ite aloin kone remonttii sen takia että tietääpähä ainaki itte mikä siellä pellin alla tämän jälkeen on,ettei tartte miettiä mikähän tästä nyt hajoo jos vaihtomoottoria laittaa.ainakin kunnon kansi remppa tehty ja tietää että on kunnossa.E36 320 --> E39 540 --> E46 320d --> E38 750 --> E39 530d --> E38 740
Comment
-
-
Originally posted by CAN U C IT? View PostNoinhan se pitää tehäkkin, about 70 vauhdista kakkosta pesään ja kytkintän käyttää sen verran ylhäällä että saa perän irti kunnon vastaheittoa vartenTuli pikkucorollalla joskus harrastettua tuota.
Olli.
Comment
-
-
Eikö kellään löydy ehdotuksia? Eilen vaihdoin tulpat ja testasin sytytyspuolat mutta eipä tuntunut vaikuttavan mitenkään... :thinkKulkineet:
BMW 730dA -03
BMW 520D -01 |158,5 PS | 363,4 Nm |
BMW 323i -95
Honda CBR600Fighter
EX: BMW 520dA -08 Alpinweiss 3, BMW 530dA -02, BMW 530dA -99 Touring
3kpl 20tn Hitachi telakonetta, 2kpl 38tn Volvo EC, pyöräkuormaajat 3kpl 10-30tn, dumpperi, kuorma-auto ja liian iso kasa muita leluja
Comment
-
Comment